سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

آنابل ترسناک ترین عروسک دنیا

آنابل ترسناک ترین عروسک دنیا

آنابل عروسک آدم ربا

آنابل ترسناک ترین عروسک دنیا ؛ عروسک آدم ربایی است که توسط دو شیطان شناس،  لورن وارن و اد ادعا شد که این عروسک تسخیر شده‌است  که جهت تدارک امنیت خاطر عموم و جلوگیری از شر این عروسک، آن را در جعبه‌ ی شیشه‌ای در موزه اسرارآمیز وارن در مونرو کانتیکت قرار دادند و این داستان در فیلم‌هایی مانند آنابل و … به اشتراک گذاشته شد.

آنابل همچنین با عروسک رابرت مقایسه شد و بیوگرافی لورن و اِد ،شیطان‌شناسی در مستند خوشحالی شِکَنَندِه شرح داده شد.

عروسک آنابل

عجائب عروسک آنابل

در سال 1970 یک خانم عروسکی به نام آنابل از مغازه ای که اجناس دست دوم میفروخت برای دخترش که در کالج بود خرید. دخترش عروسک را دوست داشت و آن را در آپارتمانش نگهداری میکرد ، اما دخترک و دوستش که باهم درآن مکان زندگی میکردند خیلی زود متوجه اتفاقات عجیب و غیرقابل تصوری شدند که مربوط به عروسک میشد.

از زمان پخش اولین فیلم کانجورینگ یک سوال ذهن تماشاگران را مشغول کرد:داستان این فیلم تا چه حد بر اساس واقعیت بوده است؟ آیا واقعا عروسک حقیقی آنابل وجود دارد؟ و اگر چنین است آیا به اندازه عروسکی که در فیلم نشان داده شد شیطانی و ترسناک است؟ ( آنابل ترسناک ترین عروسک دنیا )

آری کاملا این عروسک و داستانش واقعی است،  حقیقتا چنین عروسکی وجود دارد. با این حال باور کردن یا نکردن داستان هایی که درباره این عروسک گفته شده به خود شما بستگی دارد.

سوال دوم کمی پیچیده تر است. تنها چیزی که مشخص است آن است که داستان های واقعی آنابل ثابت کرده اند گاهی واقعیت از داستان خیلی بدتر است.
با اینکه عروسک واقعی آنابل با آنچه در فیلم آنابل وجود دارد خیلی متفاوت است، اما بسیاری از چیزهای ترسناک شان با هم یکسان است. ظاهر این عروسک بسیار فریبنده میباشد. لورن وارن درباره آنابل می گوید: این ظاهر عروسک نیست که ترسناک است، بلکه آنچه درونش است ترسناکش میکند: شیطان شیطان شیطان

عروسک ترسناک Annabelle | فارسینو

آنابل و ماجراهای سیاه

عروسک آنابل ناگهان ناپدید شده و سر از اتاق دیگر در می‌آورد، درحالی که حتی یک نفر هم آن را لمس نکرده بود. به علاوه گاهی تکه‌های پاره پاره از برگه ای پیدا می‌کردند که گویا کودکی روی آن‌ها نقاشی کشیده بود، اما تکه کاغذها متعلق به هیچ یک از دخترها نبود.

آن‌ها همچنین یک روز عروسک را در حالتی دیدند که روی پاهای پارچه‌ای خود ایستاده بود، امری که به نظر امکان‌پذیر نمی‌رسید. اینجا بود که دخترها دیگر حقیقتا وحشت‌زده شده و برای کمک تماس گرفتند…

شخصی که توان ارتباط با ارواح را داشت (مدیوم) به آن‌ها گفت که شاید این عروسک توسط روح دختری که به تازگی در آپارتمان آن‌ها فوت کرده، تسخیر شده باشد. در حین کار این مدیوم دریافت که عروسک آنابل به این دختران علاقه پیدا کرده  و می‌خواهد برای همیشه با آن‌ها بماند.

دختران درنهایت این خواسته‌ی آنابل را قبول کردند، اما اوضاع کم کم تغییر کرد و ماجرا پرده سیاهی را به روی خود کشید، به ویژه که یک شب یکی از دوستان آن‌ها توسط عروسک مورد حمله قرار گرفته و زخمی شد، به طوری که زخم های زیادی روی قفسه‌ی سینه او مشاهده می‌شد. اینجا بود که دیگر کاسه‌ی صبر دخترها لبریز شده و با دو پژوهشگر عالَم ارواح، «اِد و لورن وارن»  تماس گرفتند و از آنها تقاضای کمک کردند…

حقیقت آنابل

این زوج با تحقیقات خود دریافتند که این عروسک هیچ‌گاه توسط روح یک انسان تسخیر نشده است، بلکه برعکس، توسط یک روح شیطانی اشغال شده که با گفتن دروغ در مورد هویت خود، سعی در نزدیکی هر چه بیش‌تر به دخترها را داشته است. آن‌ها نتیجه گرفتند که او در نهایت می‌خواسته یک یا هر دو دختر را تسخیر کند. دختران وحشت‌زده، آنابل را به اِد و لورن وارن دادند تا آن را در یک قفسه‌ی شیشه‌ای در موزه‌ی شخصی خود در کانکتیکات نگهداری کنند. محفظه شیشه‌ای که روی آن نوشته شده: «اخطار، لطفا آن را باز نکنید».

موزه‌ی شخصی اِد و لورن وارن ، موزه‌ای منحصر به‌فردی بوده و در نوع خود بی‌رقیب است. این موزه اشیای شوم ، نحس و شیطانی تاریخی را در دل خود جمع کرده است…

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
آشنایی با اینستاگرام بزرگترین شبکه اجتماعی
بورس بهترین پیشنهاد سرمایه گذاری | حتما بخوانید
چگونه شرکت نوپا یا استارت آپ تشکیل دهیم؟؟؟!
گفتار درمانی
ثبت دامنه | دامنه سایت چیست؟ | چرا دامنه فارسی | اولین دامنه فارسی
 
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی