سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

استخدام طراح سایت وردپرس 👨🏼‍💻 | استخدام دور کار وردپرسی

استخدام طراح سایت وردپرس 👨🏼‍💻 | استخدام دور کار وردپرسی

استخدام طراح سایت وردپرس

استخدام طراح سایت وردپرس یا دورکار وردپرس یکی از بزرگترین دغدغه هایی است که اکثر کسب و کارها با آن مواجه هستند. چرا که مهمترین امور نظیر موارد زیر به عهده طراح سایت است:

  • راه اندازی سایت اینترنتی
  • پشتیبانی سایت
  • بروزرسانی سایت
  • رفع خطاهای سایت
استخدام طراح سایت وردپرس

از آنجایی که استخدام طراح سایت کار بسیار آسانی نیست . نه تنها باید دارای مهارتهای مورد نظر باشد . بلکه باید دارای خصوصیات رفتاری کار گروهی در زمینه همکاری با مجموعه شما باشد. که در این دانشنامه پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم. پس تا آخر با ما باشید.

طراح سایت کیست؟!!!

طراح سایت وردپرس کیست

طراح سایت شخصی است که هم خلاق است و هم از نظر فنی مستعد و باتجربه باشد.  و از هر دو ویژگی برای ساخت یا طراحی مجدد وب سایت استفاده کند. همچنین برای آشنایی بیشتر با مشحصه های طراح سایت میتوانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس ، یکی از بهترین یا مدرن ترین روش های راه اندازی انواع سایت .( سایت شخصی ، سایت خبری ، سایت شرکتی ، سایت فروشگاهی ، سایت آموزشی ، سایت خدماتی و… ) میباشد.

طراحی سایت با وردپرس را پیشنهاد میکنیم. چرا که نه تنها دارای مزیت های مختلف میباشد. بلکه در طی چندین سال متوالی موفق به کسب رتبه اول در بین دیگر سیستم های مدیریت محتوا در جهان را دارا میباشد. اگر قصد آشنایی بیشتر با وردپرس را دارید ، ما در دانشنامه زیر ، به معرفی وردپرس و سپس به مزیت های وردپرس اشاره کامل کردیم. که حتما توصیه میکنیم این دانشنامه را هم مطالعه کنید:

وردپرس چیست؟!!

طراحی سایت با وردپرس را به طراح سایت حرفه ای بسپار

پس تا به اینجا حتما متوجه شده اید که درحال حاضر وردپرس به عنوان بهترین راهکار جهت راه اندازی و مدیریت انواع وبسایت مطرح و شناخته شده است. ازین جهت بهترین پیشنهاد برای شروع فعالیت در بستر اینترنت میباشد.

اما شاید علاقه ای به یادگیری وردپرس و یا زمان کافی بابت راه اندازی وبسایت وردپرسی نداشته باشید. و قصد دارید راه اندازی سایت خود را به طراح سایت وردپرس بسپارید.

گرچه پیشنهاد میکنیم که حتما نسبت به یادگیری این نرم افزار قدرتمند طراحی سایت وقت گذاری کنید تا حداقل اطلاعات را در این زمینه فرا بگیرید . اما نکته ی بسیار مهمی که خیلی ها به آن اشراف ندارند در این است که طراحی سایت با وردپرس به خودی خود یک حرفه محسوب میشود. پس نباید نسبت به این توانایی بی اعتنا بود و این خدمت را سبک شمرد.

حق الزحمه طراح سایت چقدره؟!!!

در این ابتدا شاید جالب باشد بدانید که خیلی از افراد یا شرکت ها سایت شما را با مبالغی بسیار پایین و یا خیلی ارزان طراحی میکنند و خیلی از دوستان هم مبالغ هنگفتی را بابت طراحی سایت وردپرسی دریافت میکنند.

اما نه طراحی سایت با قیمت بالا ملاک و نشانه ی حرفه ای بودن طراح سایت میباشد و نه طراحی سایت ارزان قیمت نشانه بی کیفیتی کار طراح سایت وردپرسی میباشد.

استخدام طراح سایت چه معضلاتی دارد؟!!! 6 معضل استخدام

استخدام طراح سایت در مجموعه یا شرکت شما ، دارای یکسری پیچیدگی های خاصی است که به طور خلاصه به آن اشاره میکنیم:

1_ پرداخت هزینه مستمر و نامطلوب:

شما با استخدام یک طراح سایت مجبور به پرداخت حقوق ، مزایا ، بیمه ، مالیات حقوق و در نظرگرفتن فضای بیشتر بابت حداقل یک شخص و سایر هزینه های مستمر و یا روزانه میباشید.

2_ عدم قطعی بودن همکاری بلندمدت :

شما با استخدام طراح سایت هرچند قرارداد همکاری تنظیم نمایید ، هیچگونه تعهدی بابت ادامه همکاری وجود ندارد. و ممکن است در هرلحظه قرارداد فسخ شود و همکاری فی مابین به اتمام برسد و از ابتدا نسبت به استخدام طراح سایت اقدام نمایید.

3_ عدم اطمینان از حرفه ای بودن و تسلط کافی داشتن:

با استخدام طراح سایت ممکن است که میزان تسلط طراح سایت نسبت به خواسته های شما بسیار محدود باشد. و مجبور باشید تا مجددا نسبت به درج آگهی استخدام طراح سایت وردپرس اقدام نمایید.

4_ عدم اعتماد از جهت واگذاری اطلاعات به دیگران:

هیچ تعهدی بابت عدم افشای اطلاعات مجموعه وجود ندارد . لذا یکی از مهمترین نکات در هنگام جذب نیروی متخصص طراحی سایت با وردپرس قابل اعتماد بودن شخص میباشد که باید در هنگام مصاحبه ارزیابی دقیق گردد.

5_ عدم ناهماهنگی با همکاران:

یک طراح سایت باید کاملا هماهنگ با سایر همکاران در مجموعه یا شرکت باشد تا سرعت کار بالا رود.

6_ عدم تعهد زمانی نسبت به تحویل سایت:

یکی دیگر از معضلات استخدام طراح سایت در این است که خیلی متعهد به تحویل کار در زمان های مقرر نباشد. این یکی از بزرگترین آفت در یک مجموعه میباشد که ممکن است این رفتار را به سایرین همکاران رواج دهد.

خوب گرچه ممکن است استخدام طراح سایت دارای خصوصیت های مثبت هم باشد. اما به نظر ما دارای یکسری مشکلات و ایراداتی است که ممکن است به مجموعه شما آسیب وارد نماید. مگر آنکه خودشما به اندازه کافی تسلط بر وردپرس و مبانی اصلی آن داشته باشید و ارزیابی دقیقی بابت استخدام طراح سایت کرده باشید.

استخدام طراح سایت

و اما قبل از اینکه خودتان را به دردسر بندازید، به پیشنهاد فارسینو یک نگاهی اجمالی داشته باشید.

فارسینو به عنوان اولین سایت با دامنه فارسی در کشور که در زمینه ارایه انواع خدمات آنلاین وردپرس :

  • طراحی سایت با وردپرس
  • پشتیبانی وردپرس
  • سئو و بهینه سازی وردپرس

فعالیت میکند و آماده همکاری به صورت دورکاری میباشد. استخدام دورکار وردپرس بدون دغدغه …

قبل از هرچیز لازمه بدانید:

فارسینو دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. که خدای ناکرده درصورت ارتکاب به هرگونه سوء تفاهم ، خطا و اشتباهی از سوی ما ( درصورت عدم مصالحه ) میتوانید پیگیری قانونی نمایید.

همچنین فارسینو به جهت کسب رتبه برتر در طراحی سایت قصد فتح قله های موفقیت و گام های بزرگ تر در زمینه خدمات وردپرسی را دارد. لذا صد در صد رزومه فارسینو باید خیلی خیلی قوی و قابل قبول باشد .

پس رضایت شما در اولویت کار قرار میگیرد.

همچنین قیمت خدمات طراحی سایت بسیار ارزان ، مناسب و با کیفیت میباشد و در کمترین و مناسب ترین زمان ممکن خدمات به صورت غیرحضوری ارایه میگردد.

استخدام طراح سایت وردپرس بهتر است یا طراح سایت با کدنویسی؟!

استخدام طراح سایت با کدنویسی نیازمند هزینه بسیار زیادی میباشد. و همچنین به دلیل اطمینان بیشتر به وردپرس حتما توصیه میشود تا طراح سایت وردپرسی استخدام نمایید.

استخدام طراح سایت وردپرس تمام وقت بهتر است یا دورکار؟!

استخدام طراح سایت وردپرس به صورت دورکاری باید به نحوی باشد که اعتماد شما را جلب نماید و خیالتان از کیفیت کار راحت باشد. لذا هرگونه اقدامی که به صورت دورکاری میباشد، از هزینه و ریسک کمتری برخوردار میباشد.

طراح سایت وردپرس معتمد میشناسید؟!!

فارسینو سالهاست در زمینه خدمات آنلاین وردپرسی فعالیت میکند و جهت آسودگی خاطر مشتریان عزیز اقدام به دریافت کدنماد اعتماد کرده است و همچنین کلیه اقدامات خود را به صورت غیرحضوری در کمترین زمان و بالاترین کیفیت انجام میدهد.

آیا فارسینو خدمات طراحی سایت وردپرسی را در تمامی کشور انجام میدهد؟!

مهم نیست در کجای ایران باشید، مهم این است که به راحتی از طریق راه های ارتباطی مجازی ارتباط گرفته شود و اطلاعات رد و بدل شود تا در اولین فرصت سایت راه اندازی گردد.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
طراح سایت وردپرس کیست؟!! توانایی های طراح سایت چیست؟
طراحی سایت
برترین فروشگاه های آنلاین وردپرس  | بهترین فروشگاه وردپرس
افزونه وردپرس چیست ؟ افزونه چیست؟! آشنایی با بهترین افزونه
فارسینو در اینستاگرام
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی