سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

اقامت در لوکس ترین هتل 5 ستاره جهان وب ( قدم اول )

اقامت در لوکس ترین هتل 5 ستاره جهان وب ( قدم اول )

هتل 5 ستاره جهان وب

هتل 5 ستاره جهان وب سایتی است که بر نکات زیر متمرکز باشد:

  • جواب صریح و دقیق به اینکه:

ماکه هستیم؟      |      چه کار میکنیم؟      |       چگونه می توان با ارایه خدمات مشکل مخاطبان را حل کرد؟

اگر سایتی طراحی یا ثبت ( پیشنهاد میکنیم این کار رو به فارسینو بسپارید ) نمودید و پاسخ به این سوالات را در کمترین زمان ممکن دادید و نیز در گام بعدی بازدید کننده سایت را به ادامه بازدید و ماندن در سایت ترغیب نمودید آنگاه سایت شما در رده سایت های 5 ستاره قرار خواهد گرفت.

در این نوشته و نوشته های بعدی قصد داریم به شما یادآور باشیم که یک وبسایت 5 ستاره و ممتاز چه فاکتورها و تمایز هایی (6 فاکتور) نسبت به دیگر سایت ها دارد.

سایت 5 ستاره

سایت 5 ستاره

فاکتور شماره 1 هتل 5 ستاره جهان وب : طراحی صفحه اصلی *****

طراحی تمامی این سایت ها به گونه ای است که بر ارایه مهم ترین اطلاعات در صفحه اول متمرکز هستند. اگر صفحه اول یک سایت را با ورودی هتل 5ستاره مقایسه کنید ، مهمترین اطلاعات باید در این قسمت قرار گیرد.

چندسال پیش به یکی از هتل های بسیار معروف کیش رفته بودم. در حال گشت و گذار در هتل بودم که یک نکته برایم بسیار جلب نظر کرد، یک بخشی از هتل با مجسمه های بسیار شیک توجه جلب میکرد، وقتی وارد این بخش شدم دیدم قسمت دستشویی عمومی مهمانان هتل است.

حتی این بخش هم با مجسمه های زیبا و فضای فوق العاده تزیین شده بود. بنابراین اگر دیدگاهتان راه اندازی سایت 5 ستاره لوکس است باید زیباترین ویترین را برای صفحه نخست ، آغازین یا اول تخصیص دهید.

فارسینو فارسی نیز قصد دارد تا با امکان سفارش گیری آنلاین در سایت com. فارسینو با قیمت خیلی فوق العاده و کیفیت بسیار عالی یک وبسایت شخصی برای افراد جویای نام جهت معرفی خود به دیگران طراحی نماید تا هر فردی به راحتی بتواند خود را به جمعیت میلیونی فضای مجازی یا اینترنت ( همراه با آموزش مفاهیم اولیه اصول مدیریت وبسایت ) بشناساند و برای خود برندسازی  شخصی نماید و از آن کسب درآمد کند.

 
طراحی صفحه اصلی سایت

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
آشنایی با اینستاگرام بزرگترین شبکه اجتماعی
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست؟!!!
شبکه اجتماعی چیست؟! پربازده ترین شبکه های اجتماعی جهان
گفتار درمانی
فارسینو در اینستاگرام
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی