سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

تست ریسپانسیو بودن سایت در موبایل و تبلت

تست ریسپانسیو بودن سایت در موبایل و تبلت

ریسپانسیو بودن سایت در موبایل و تبلت به معنای آن است که سایت شما در حالت نمایش موبایل و تبلت بهینه باشند. پس اگر قصد داری با سایت سازگار در حالت نمایشی موبایل و یا تبلت آشنا بشی حتما این دانشنامه را تا انتها مطالعه کن.

3 شرط ریسپانسیو بودن سایت در حالت نمایش موبایل و تبلت

1- عریض نبودن محتوا نسبت به عرض صفحه نمایش:

تست و بررسی تمامی صفحات سایت در جهت اینکه نیازی به زوم کردن و یا تغییر درصد زوم صفحه نمایش نباشد. و هیچ اسکرولی در عرض صفحه رخ ندهد.

2- کوچک یا بزرگ نبودن اندازه متن ها در سایت:

متن نوشته های عنوان و پاراگراف ها باید درحد متعارف یا نرمال باشد و کاربر وقتی وارد بخشی از سایت همچون صفحه مقاله ها میشود ، بدون زوم کردن صفحه نمایش قادر به مطالعه و یا مشاهده محتوای سایت باشد. سعی کنید حداقل اندازه فونتی که در سایت ریسپانسیو استفاده می کنید حداقل 14پیکسل بیشتر باشد.

3- قرار گیری لینک های سایت در مکان مناسب:

سعی کنید لینک های سایت را خیلی نزدیک به هم نگذارید و یا در حالتی لینک ها را قرار دهید که کاربران براحتی قادر به انتخاب لینک مورد نظر باشند و تداخلی در این وسط ایجاد نشود.

چه کار کنیم که سایت ما حالت ریسپانسیو داشته باشد؟!

برای اینکه سایت شما در حالت نمایش موبایل ویا تبلت بهینه شده نمایش داده شود و اصول ریسپانسیو بودن سایت رعایت شده باشد، باید از قالب یا تم سایتی و همچنین افزونه هایی استفاده کنید که این قابلیت را داشته باشد. اکثر قالب های استاندارد جهانی وردپرس دارای حالت ریسپانسیو میباشند.

چگونه بررسی کنیم که سایت ما ریسپانسیو میباشد یا خیر؟!

جهت بررسی سایت در حالت ریسپانسیو ، راهکارهای متعددی میتوان انجام داد که یکی از این اقدامات استفاده از سرویس تست ریسپانسیو گوگل میباشد.

برای تست و بررسی عبارت : google mobile friendly test را در گوگل جستجو کنید و طبق تصویر زیر طبق سوال: Is your web page mobile friendly? ، پاسخ مربوطه را با وارد نمودن آدرس کامل وبسایت خود تکمیل نموده و دکمه Run Test را جهت بررسی حالت ریسپانسیو بودن سایت کلیک نمایید.

ریسپانسیو بودن سایت,تست ریسپانسیو بودن سایت,ریسپانسیو,ریسپانسیو بودن سایت در موبایل

در صورتی که با پیغام سبز رنگ Page is mobile friendly مواجه شدید، سایت شما در حالت موبایل بهینه میباشد، اما در صورتی که پیغام زرد یا قرمز رنگ دریافت کردید سعی کنید مشکل مربوطه را سریعا برطرف نمایید.

ریسپانسیو بودن سایت,تست ریسپانسیو بودن سایت,ریسپانسیو,ریسپانسیو بودن سایت در موبایل

  • قیمت تدریس خصوصی طراحی سایت، برنامه نویسی و کامپیوتر

    در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی طراحی سایت، برنامه نویسی و آموزش کامپیوتر توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در کلاس های خصوصی حضوری یا مجازی طراحی سایت، برنامه نویسی و یا آموزش کامپیوتر شرکت نمائید و در زمینه نرخ این کلاس ها سوال دارید ادامه این مطلب را بخوانید. توضیحات…

  • خرید آنلاین پشم شیشه، اسپیسر، واتراستاپ در شهر مفتول

    پشم شیشه پشم شیشه یک جنس الیاف معدنی است که به‌عنوان یک عایق حرارتی، صوتی، و رطوبتی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول از شیشه‌های بازیافتی ساخته می‌شود که الیاف بسیار نازک و ریزی دارند. پشم شیشه به‌عنوان یک ماده عایق مقرون به‌صرفه، برای عایق‌سازی ساختمان‌ها استفاده می‌شود. این محصول، به دلیل…

  • گسترش کسب و کار در تبریز | جهانی مارکتینگ

    در دنیای مدرن امروزی گسترش کسب و کارها بی ‌تردید به یک چالش مهم تبدیل شده است. به طوری که تمام صاحبان کسب و کار به دنبال پیشرفت و گسترش کسب و کار خود هستند. تیم جهانی مارکتینگ برای کمک و گسترش کسب و کار خدماتی ارائه داده است. این خدمات شامل طراحی سایت در…

  • فریلنسر کیست؟ معرفی 10 شغل پردرآمد فریلنسری

    فریلنسرها یک نقش بسیار مهم در دنیای امروزه بازی می‌کنند و اهمیت آن‌ها در بسیاری از زمینه‌ها قابل توجه است. این اهمیت از جوانب مختلفی نشأت می‌گیرد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود. پس حتما تا انتهای مقاله فریلنسر کیست با ما باشید تا شما را با معنای فریلنسری و معرفی شغل…

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
شرکت طراحی سایت در کرج | شرکت معتبر طراحی سایت کرج
طراح سایت وردپرس حرفه ای استخدام نکنید!
طراحی سایت در مشهد | طراحی سایت وردپرس در مشهد
سئوکار وردپرس | مهدی مجیدزاده | سئوسازی با وردپرس
فارسینو در اینستاگرام
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی