سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

ثبت دامنه فارسی برای سایت | متفاوت دیده شوید❤️

ثبت دامنه فارسی برای سایت | متفاوت دیده شوید❤️

ثبت سایت با دامنه فارسی

اگر تصمیم به راه اندازی وبسایت شخصی ، شرکتی و یا فروشگاهی گرفته اید ، نیاز به ثبت یک دامنه دارید تا خدمات و یا محصولات تان را به مخاطبان معرفی و به عرصه ی فروش بگذارید. ( پیشنهاد ما ثبت سایت با دامنه فارسی است ).

همچنین اگر صاحب فروشگاه یا شرکت نیستید و دوست دارید تا آنچه که برای شخص شما ارزشمند است را برای دیگران به اشتراک بگذارید بهترین فرآیند ، راه اندازی و ثبت سایت مخصوصا با دامنه فارسی است که به واسطه آن بتوانید علوم و فنون آموخته خود را به جهان گسترده مجازی سرازیر نمایید.

پس در نتیجه راه اندازی سایت بهترین راه حل امروزی برای برندسازی شخصی و کسب و کار شماست، اما راه اندازی آن به وسیله خود شما کار سختی است ، لذا فارسینو از صفر تا صد راه اندازی وب سایت را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت را به عهده گرفته هر شخص با یک وبسایت پروفایلی برای معرفی خود در جهان اینترنت داشته باشد.

 
ثبت سایت با دامنه فارسی
ثبت سایت با دامنه فارسی

آشنایی بهتر با دامنه فارسی

هر دامنه از بخش های مختلفی تشکیل شده که این بخش ها عبارت هستند از بخش پروتکل ، بخش عمومی ، بخش نام و بخش پسوند که هر کدام از این قسمت ها با علامت . ( دات ) از هم جدا می شوند.

آدرس دامنه  com.فارسینو //:https  را در نظر بگیرید که قسمت //:https بخش پروتکل ، www بخش عمومی که برای تمامی دامنه ها یکسان میباشد ، فارسینو بخش نام دامنه (دامنه فارسی بین المللی) که قسمت اختصاصی دامنه های اینترنتی محسوب می شود و بخش com که پسوند دامنه اینترنتی می باشد.

همانطور که در بالا مشاهده نمودید  ” فارسینو ” دامنه سایت میباشد که به صورت فارسی و اولین بار در کشور ایران راه اندازی و ایجاد شد. شما هم میتوانید با ثبت دامنه فارسی شگفتی در کسب و کار خود ایجاد نمایید.

با ثبت دامنه فارسی برند شو

شما هم به تبعه سایت فارسینو دات کام می توانید به نام خودتان یا برندتان و حتی شرکت تان سایت با دامنه فارسی ثبت نمایید و آدرس خود را با خیال راحت تر نسبت به دامنه عمومی ( دامنه انگلیسی ) به دیگران تبلیغ نمایید.

نوآوری در این آدرس دامنه که به صورت فارسی قابل عرضه میباشد، باعث بهتر دیده شدن شما در فضای مجازی و در نتیجه رشد دو یا چند برابری نام و برند شما خواهد گردید.

چرا که مجموعه فارسینو فارسی در عرض یکماه توانست خود را به عنوان اولین سایت با دامنه فارسی در جمهوری اسلامی ایران برند و پرآوازه نماید.

تنها کافیست اراده کنید و درخواست طراحی وبسایت خود را در com.فارسینوثبت نمایید تا فارسینو بهترین دامنه و میزبان سایت با یک طراحی زیبا و مدرن را برای شما انجام دهد تا شما هم در اینترنت دیده شوید…

ثبت دامنه فارسی برای سایت را به فارسینو بسپارید.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
آشنایی با اینستاگرام بزرگترین شبکه اجتماعی
دامنه چیست | ثبت دامنه | چرا دامنه فارسی | اولین دامنه فارسی
چگونه شرکت نوپا یا استارت آپ تشکیل دهیم؟؟؟!
زبان فارسی را پاس بداریم | پارس و پارسی را بیشتر بشناسید
فارسینو در اینستاگرام
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی