سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

دوره آموزش وردپرس رایگان 👨‍🏫

دوره آموزش وردپرس رایگان 👨‍🏫

دوره آموزش وردپرس رایگان | دوره آموزش رایگان وردپرس

در دوره آموزش وردپرس رایگان که در دانشنامه های سایت فارسینو قرار دارد ، یادخواهید گرفت که چطور سایت وردپرسی خود را راه اندازی نمایید. صفر تا صد راه اندازی سایت با وردپرس از ثبت دامنه و اجاره هاست تا طراحی سایت وردپرسی را در فارسینو یاد بگیرید.

آموزش وردپرس - learn wordpress

چرا دوره آموزش وردپرس رایگان ؟!!

امروزه بسیاری از کسب و کارها در بستر اینترنت مشغول به فعالیت میباشند و تعداد بسیار زیادی از مشتریان خود را از طریق معرفی خود به دیگران از طریق سایت ، فروش محصولات یا خدمات به دیگران در سایت بدست می آورند. ازین جهت هست که میتوان به کمک آموزش و یادگیری وردپرس سایت خود را راه اندازی نماییم و از آن کسب درآمد نماییم.

راه اندازی سایت به چند روش مختلف ممکن است؟!

راه اندازی سایت به دو روش امکان پذیر میباشد:

  1. طراحی سایت با کدنویسی
  2. طراحی سایت با انواع سیستم مدیریت محتوا

از آنجایی که طراحی سایت با کدنویسی نیازمند یادگیری اصولی دانش برنامه نویسی است ، باید توسط متخصصان این حرفه انجام گردد. اما راه اندازی یا طراحی سایت با انواع سیستم مدیریت محتوا متفاوت تر است.

حالا اگر قصد دارید طراحی سایت را با روشی آسان و بهتر انجام دهید ، پیشنهاد ما راه حل دوم میباشد : طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا. پس همین حالا شروع به یادگیری آموزش وردپرس کنید…

سیستم مدیریت محتوا چیست؟

ما در دانشنامه سیستم مدیریت محتوا ، توضیح کاملی در رابطه با آن داده ایم. اما به طور خلاصه سیستم مدیریت محتوا نرم افزاری است که تمامی امکانات جهت مدیریت سایت را دارا میباشد.

آموزش وردپرس و انواع cms

وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوای دنیا

سیستم مدیریت محتوا دارای انواع محتلفی میباشد. در حال حاضر وردپرس یکی از برترین سیستم های مدیریت محتوا یا نرم افزارهای قدرتمند طراحی سایت در جهان میباشد که به واسطه آن قادر خواهید بود که انواع سایت را راه اندازی نمایید.

وردپرس بهترین cms

به خاطر داشته باشید که در عین سادگی و راحتی کار با وردپرس، باید حتما دانش فنی وردپرسی داشته باشید. پس در نتیجه باتوجه به تبلیغات اشتباهی که در بسیاری از سایت ها میشود، در عرض کمتر از چندماه نمیتوان به وردپرس مسلط شد . لذا حتما آموزش وردپرس را جدی بگیرید.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
طراح سایت وردپرس کیست؟!! توانایی های طراح سایت چیست؟
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان در سه سوت | 3sot
طراحی سایت در مشهد | طراحی سایت وردپرس در مشهد
افزونه وردپرس چیست ؟ افزونه چیست؟! آشنایی با بهترین افزونه
چرا طراحی سایت وردپرسی؟!

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی