سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

چرا ساخت سایت با وردپرس ؟!

ساخت سایت وردپرس

وردپرس چیست؟ چرا ساخت سایت با وردپرس ؟!!!  به طور خلاصه ، wordpress این اجازه را به شما میدهد تا سایت خود را راه اندازی ، طراحی و نمایش دهید ، همچنین به شما این امکان را می دهد که محتوای سایت را ویرایش کنید ، پست ها و صفحات جدید ایجاد کنید و سپس اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به درستی در تمام دستگاه ها نمایش داده می شود.

wordpress نرم افزاری تحت وب است که می توانید از آن برای ایجاد یک وب سایت یا وبلاگ بسیار کاربردی استفاده کنید. وردپرس به صورت رایگان در بستر جهان وب عرضه شده است. این نرم افزار تحت وب از ابتدا به عنوان یک سیستم وبلاگ نویسی آغاز به فعالیت نمود ، اما از آن زمان تا به حال تکامل یافته است و به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای کامل و موارد دیگر از طریق هزاران افزونه ، ابزارک و… استفاده می شود. نرم افزار اصلی طراحی وب سایت توسط صدها نفر از داوطلبان فضای وب تولید و منتشر شده است .

ساخت سایت وردپرس

چرا ساخت سایت با وردپرس ؟!

بیش از 25 میلیون نفر وردپرس wordpress را برای طراحی وب سایت یا وبلاگ خود انتخاب کرده اند. در ذیل به شرح مزایا و دلایل طراحی سایت با وردپرس پرداخته ایم:

1- رایگان بودن وردپرس

💸 وردپرس رایگان است. شما می توانید همین حالا و بدون پرداخت هزینه  جهت ساخت سایت با وردپرس آن را بارگیری کنید.

2- دسترسی به منابع وردپرس

👋 این نرم افزار تحت وب منبع باز است. این یک پروژه فراگیر است که توسط هزاران داوطلب در سراسر جهان تولید و منتشر شده است. همه می توانند در این تولید و انتشار سهیم باشند.

3- مدرن بودن وردپرس

🤩 WordPress مدرن است. اگر برخی از ویژگی ها در نرم افزار وب سایت “استاندارد” محسوب می شود ، می توانید مطمئن باشید که وردپرس از آن برخوردار است.

4- متنوع بودن وردپرس

🏗️ WordPress متنوع است. وردپرس می تواند هر نوع وب سایت را اجرا کند. مهم نیست که این یک سایت تجاری ساده ، یک وبلاگ ، یک سایت عکس ، یک سایت سرگرمی ، یک سایت شرکتی حرفه ای ، یک سایت نمونه کارها ، یک سایت عروسی ، یک سایت تناسب اندام ، یک سایت دایرکتوری ، حتی یک فروشگاه تجارت الکترونیکی باشد… ، این نرم افزار قدرتمند و ایمن در زمینه طراحی سایت همه انواع کسب و کار و یا سایر موارد کاربرد دارد.

5- در دسترس و کاربر پسند بودن وردپرس

👐 WordPress در دسترس و کاربر پسند است و می تواند توسط کاربران بدون مشکل استفاده گردد.

6- قابل اجرا بودن وردپرس در تمامی دستگاه ها

📱 وردپرس در تمام اندازه ها یا سایزها و صفحه ی دستگاه های مختلف اجرا می شود . می توانید از طریق دسکتاپ ، لپ تاپ ،تبلت ، موبایل به وب سایت خود دسترسی پیدا کنید.

7- قابلیت توسعه دادن در وردپرس

🔌 این نرم افزار تحت وب قابل توسعه است. می توانید با کمک افزونه ها ویژگی های دلخواه را به این نرم افزارتحت وب اضافه کنید.
این نرم افزار مدیریت محتوا بسیار زیبا و قدرتمند است. هزاران بسته طراحی رایگان و پریمیوم (موسوم به مضامین) برای wordpress در دسترس است. می توانید آن ها را با یک کلیک نصب کنید.
البته برای استفاده از این مزایا ، ابتدا باید آموزش های مربوط به این نرم افزار CMS را کاملا یاد بگیرید تا در آینده نزدیک به مشکل برنخورید …

ساخت سایت با وردپرس را به فارسینو بسپارید.

محیط نرم افزار وردپرس wordpress

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
طراحی سایت چیست؟ 6 اصول حرفه ای طراحی سایت
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان در سه سوت | 3sot
استخدام پشتیبان وردپرس رو فراموش کن! پشتیبان سایت مهمه که…
مارکت آنلاین وردپرس | مارکت وردپرس
فارسینو در اینستاگرام
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی