سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

نرم افزار قدرتمند طراحی سایت وردپرس چیست؟!❤️ نرم افزار طراحی سایت وردپرس

نرم افزار قدرتمند طراحی سایت وردپرس چیست؟!❤️ نرم افزار طراحی سایت وردپرس

نرم افزار قدرتمند طراحی سایت وردپرس

نرم افزار طراحی سایت وردپرس چیست؟  در اصل وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا یک نرم افزار تحت وب میباشد که با زبان برنامه نویسی php کدنویسی گردیده و امکان تغییر و تحول در آن وجود دارد .  ازین رو هزاران هزار توسعه دهنده روزانه انواع کدهای برنامه نویسی شده وردپرسی را در شکل و شمایل بسته های برنامه نویسی شده به صورت:

  • قالب سایت وردپرس
  • و یا افزونه های وردپرسی

که با نصب بر روی قالب ها به اقدامات مدیریتی، امنیتی ، تعامل ارتباطی ، ظاهرسازی ، گرافیکی ، انعطاف پذیر بودن در انواع صفحه نمایش و هزاران امکانات دیگر میپردازد: تولید ، منتشر و بروز رسانی می نمایند.

نرم افزار قدرتمند وردپرس

شروع فعالیت نرم افزار وردپرس با وبلاگ

وردپرس در ابتدا به عنوان یک وبلاگ کار خود را در بستر جهان وب سایت آغاز نمود .

در طی زمان جهت استفاده بابت سایت های فروشگاهی ، آموزشی و خدماتی و …. تا به الان به تکامل نسبی خود رسید . و همه روزه توسعه دهندگان وردپرسی در تلاش جهت ارتقا و ایجاد امکانات بیشتر و بهتر برای وردپرس هستند.

نرم افزار قدرتمند وردپرس برای وبلاگ

نرم افزار وردپرس برترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا

نکته مهم تر از همه این است که نرم افزار طراحی سایت وردپرس به عنوان برترین سیستم مدیریت محتوا در جهان برای چندسال متوالی شناخته شده و بسیاری از طراحان و حتی کاربران ساده جهت طراحی و راه اندازی سایت مجذوب وردپرس شده اند. چرا که بایک جستجوی ساده در موتور جستجوی گوگل میتوانید برترین سیستم مدیریت محتوا در اینترنت را جستجو نمایید و طبق نتایج اعلامی متوجه فوق العاده بودن این سیستم مدیریت محتوا خواهید شد .

نرم افزار قدرتمند وردپرس - cms wordpress

همچنین باتوجه به گستردگی نرم افزار طراحی سایت وردپرس ، انواع قالب های ازپیش طراحی شده و افزونه های امنیتی ، مدیریتی ، نظارتی ، فروشگاهی ، خبری ، بهینه سازی و غیره و غیره نیز طراحی و پیاده سازی گردیده که شما را در رسیدن به هدفتان نزدیک تر می نماید.

بنیانگذاران وردپرس

جالب است بدانید وردپرس در تاریخ 2003 توسط بنیانگذاران آن ، توسعه دهنده آمریکایی مت مولنویگ و توسعه دهنده انگلیسی مایک لیتل منتشر گردید.

نیازمندی های اولیه وردپرس

نرم افزار طراحی سایت وردپرس باید بر روی سرور تحت وب نصب شود ، یا بخشی از یک سرویس میزبانی اینترنت مانند WordPress.com یا کامپیوتری که بسته نرم افزاری WordPress.org را اجرا می کند تا بتواند به عنوان میزبان شبکه در نوع خود باشد. ممکن است یک کامپیوتر محلی برای اهداف آزمایش و یادگیری تک کاربر استفاده شود…

وردپرس پنل یا نرم افزاری است که باعث ایجاد برگه یا صفحات وب سایت می شود.  وردپرس ، محتوا ی ایجاد شده را ذخیره می کند و کاربر براحتی میتواند آن را ایجاد و منتشر نماید و نیازی به چیزی فراتر از یک دامنه و یک سرویس میزبانی یا هاست ندارد.

البته باید در نظر داشت که انتخاب دامنه مناسب ، اجاره هاست قابل قبول و استاندارد و از همه مهمتر طراحی اصولی سایت وردپرسی از مواردی است که باید به آن اشاره نمود که در رسیدن به اهداف کوتاه یا بلند مدت شما در راه اندازی طراحی سایت با وردپرس بسیار بسیار مؤثر خواهند بود.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
طراحی سایت مشابه دیجی کالا
بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی سال 1400-1401
طراحی سایت چیست؟
طراح سایت کیست ؟! اگر قصد طراحی سایت دارید حتما مطالعه کنید
طراحی سایت در مشهد
طراحی سایت با وردپرس

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی