سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

طراحی سایت ریسپانسیو

سایت واکنش گرا یا سایت ریسپانسیو (responsive) سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاههای مختلف سازگاری دارد و کاربران بدون توجه به اینکه صفحه نمایش دستگاهشان کوچک باشد (مثل اکثر گوشی های هوشمند موبایل) یا نمایشگری متوسط(مثل لپ تاپ و تبلت)  و یا نمایشگرهای بزرگ (کامپیوترهای رومیزی و ال سی دی های بزرگ)داشته باشند، میتوانند به راحتی سایت را بررسی کنند و دیگر نیازی نیست اندازه صفحه را تغییر دهند که سایت به صورت کامل دیده شود.

طراح سایت فارسینو | طراحی سایت

سایت موفق

امروزه کاربران از نمایشگرهای مختلف در ابعاد بزرگ و کوچک برای دستیابی به صفحات اینترنت استفاده میکنند. بنابراین سایتی میتواند در فضای وب موفق باشد که بتواند به همه کاربران مراجعه کننده به سایت خدمات مناسب ارائه دهد و نمایش سایت به صورت کامل باشد .
حدود 50 درصد از کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت ها استفاده میکنند و در صورتی که قالب سایت شما نمایش درستی در موبایل و تبلت نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست خواهید داد. زیرا این دسته از کاربران پس از ورود به سایت شما در صورتی که نتوانند مطالب سایت شما را به راحتی مطالعه نمایند ممکن است سایت شما را بلافاصله ترک کنند و وارد سایت دیگری شوند که به درستی در دستگاه آنان نمایش داده شود. با توجه به مورد مطرح شده وجود سایت ریسپانسیو(واکنش گرا) برای سایت ها امری لازم و ضروری میباشد.

کلیه وب سایت هایی که در فارسینو فارسی طراحی میشود، کاملا ریسپانسیو هستند و با تمامی نمایشگرهایی که میتوان سایت را مشاهده کرد، سازگاری دارند.

یکی از مهمترین مسائلی که ما را به بحث قالب واکنش گرا یا ریسپانسیو (responsive) میبرد عرض صفحه ی نمایش دستگاه های مختلف الکتریکی میباشد که با آن به وسیله ی یک مرورگر  وبسایت را مشاهده میکنیم.

مهمترین موضوع در قالب واکنش گرا بر سر “عرض” صفحه نمایش میباشد.

ارتفاع صفحه ی نمایش اهمیت زیادی ندارد و مهمترین موضوع “عرض” صفحه ی نمایش  است زیرا  گوشی های تلفن همراه و تبلت ها در  نمایش صفحات اینترنتی تنوع عرض این دستگاه ها بسیار زیاد و متفاوت شده است و تنوع زیادی دارد.

مزایای سایت های ریسپانسیو

مزایای سایت ریسپانسیو | طراحی سایت با وردپرس فارسینو
مزایای سایت ریسپانسیو | طراحی سایت با وردپرس فارسینو

8 امتیاز سایت های ریسپانسیو

1- سازگاری با همه سایزهای نمایشگرهای مختلف مانند موبایل، تبلت و لپ تاپ و . . .
2- نمایش مناسب سایت در طیف وسیعی از مرورگر های جدید و قدیمی
3- انعطاف پذیری بالا و کارآمد
4- مقرون به صرفه بودن (به نسبت طراحی سایت با نسخه موبایل)
5- رتبه بهتر و بالاتر در گوگل
6- افزایش قدرت سئو سایت(به دلیل پوشش همه کاربران)
7- افزایش بازدیدکنندگان سایت
8- محبوبیت بیشتر در بین موتور های جستجو

تأثیر طراحی ریسپانسیو بر عملیات سئو

استفاده از این روش تشخیص محتوای سایت برای موتورهای جستجو را بسیار راحت کرده و دیگر نیازی به بازتولید صفحات سایت نیست، در حالیکه طراحی یک نسخه موبایل برای سایت شما به معنای کپی کردن مطالب صفحات در آدرسی دیگر و ایجاد محتوای تکراری است.

♦ آشنایی بیشتر با فارسینو

فارسینو مجری و طراح سایت با سیستم مدیریت محتوا ی وردپرس

سفارش آنلاین خدمات طراحی وبسایت وردپرس

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی