سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

طراحی انواع وبسایت

طراحی انواع وبسایت با وردپرس

طراحی انواع وبسایت که در اینترنت نمایش داده می شوند اشاره دارد. این امر نیز معمولاً به جنبه های تجربه کاربر در توسعه وب سایت اشاره دارد.

طراحی‌ سایت از زمان های اولیه متمرکز بر طراحی وب سایت برای مرورگرهای دسکتاپ بوده است. با این حال ، از اواسط سال 2010 ، طراحی برای مرورگرهای تلفن همراه و تبلت به طور فزاینده ای اهمیت یافته است.

طراحی وب با فارسینو
طراحی سایت با فارسینو

اهمیت چیدمان در طراحی وب سایت

یک طراح وبسایت روی ظاهر ، چیدمان و در برخی موارد محتوای یک وب سایت در زمینه طراحی وب کار می کند. به عنوان مثال در ظاهر به رنگ ها ، قلم ها و تصاویر استفاده شده مربوط می شود. طرح بندی به نحوه ساختار بندی و طبقه بندی اطلاعات اشاره دارد. طراحی وب مناسب برای استفاده آسان ، از نظر زیبایی شناسی بسیار دلپذیر است و برای گروه کاربر و طراح وب سایت مناسب است.

بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر سادگی طراحی شده اند ، به گونه ای که هیچ اطلاعات و عملکرد غیرعادی که ممکن است باعث منحرف یا سردرگمی کاربران شود ، ظاهر نمی شود. از آنجایی که محور اصلی خروجی یک طراحی وب سایتی است که باعث جلب اعتماد مخاطبان هدف می شود ، حذف هرچه بیشتر نقاط احتمالی ناامیدی کاربر یک نکته مهم است.

طراحی وب سایت
طراحی وب سایت

انواع روش طراحی وب سایت

دو روش متداول برای طراحی سایتهایی که هم در دسکتاپ و هم در موبایل کار می کنند ، طراحی ریسپانسیو (واکنش گرا) و تطبیقی (تعاملی)  ​​است. در طراحی ریسپانسیو (واکنش گرا) ، محتوا بسته به اندازه صفحه به صورت پویا حرکت می کند.

در طراحی تطبیقی (تعاملی)  ​​، محتوای وب سایت در اندازه های طرح که با اندازه صفحه نمایش کاربر مطابقت دارند ، ثابت شده است. حفظ یک چیدمان که تا حد ممکن سازگار باشد بین دستگاه ها برای حفظ اعتماد و تعامل کاربر بسیار مهم است.

از آنجایی که طراحی پاسخگو یا ریسپانسیو (واکنش گرا) می تواند در این زمینه مشکلاتی ایجاد کند ، طراحان باید در کنترل از چگونگی ظاهر شدن کارشان مراقب باشند. اگر آنها مسئول محتوا نیز باشند . در حالی که ممکن است نیاز به گسترش مهارت های خود داشته باشند ، از این مزیت که می توانند کنترل کامل محصول نهایی را به دست آورند ، لذت می برند.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
شرکت طراحی سایت در کرج | شرکت معتبر طراحی سایت کرج
سفارش طراحی سایت با وردپرس بدون وقفه
قیمت طراحی وب سایت در کرج چقدر است؟!
طراح سایت وردپرس حرفه ای استخدام نکنید!
فارسینو در اینستاگرام
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی