سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

طراح سایت وردپرس حرفه ای استخدام نکنید!

طراح سایت وردپرس حرفه ای استخدام نکنید!

سلام دوست من. در این دانشنامه قصد داریم تا شما رو در رابطه با این که طراح سایت وردپرس حرفه ای استخدام نکنید راهنمایی کنیم و راهکار بسیار جامع و کاربردی ای بدهیم که با کمترین هزینه و کارایی ، سایت تان را راه اندازی و نگهداری نمایید. پس تا آخر این دانشنامه ما رو همراهی کنید.

طراح سایت کیست؟!

در مقاله زیر در رابطه با طراح سایت به طور جامع صحبت کردیم و وظایف یا خدمات یک طراح سایت را شرح داده ایم ، پس اگر تا کنون این دانشنامه را مطالعه نکردید حتما همین الان از فرصت استفاده کنید تا از اقدامات و روحیات طراح سایت آشنا و مطلع گردید.

حالا که با خصوصیات و رفتار یک طراح سایت و خدمات قابل ارایه توسط ایشان، آشنا شدید؛ لازم است از خدمات طراح سایت وردپرس حرفه ای هم آگاه شوید که یک طراح وردپرسی چطور میتواند سایت شما را راه اندازی کند و تفاوت طراحی سایت با کدنویسی و طراحی سایت با وردپرس چیست… پس دانشنامه زیر در این زمینه توصیه میگردد:

و اما چرا طراح سایت وردپرس حرفه ای استخدام نکنیم؟!!!!

استخدام طراح سایت وردپرس حرفه ای خیلی توصیه نمیشه چراکه باید حواستو جمع کنی که یک وقت سرت کلاه نره.

چون که:

_هزینه استخدام طراح سایت بسیار بالاست.

_ممکنه در ادامه همکاری به مشکل مواجه بشوید و قطع همکاری کنید.

_اگر که از قفل گذاری یا بدافزار روی سایت استفاده کنه و بخواهد روزی اذیت کنه که دیگه …

_شاید ده ها نفر رو استخدام کنی و اونی که میخوای نشه و فقط هزینه و ضرر.

و …

خوب اولا همه ی طراحان سایت قابل احترام و بزرگوارند ولی خوب متأسفانه این یک معضل از سوی کارفرماهاست که باعث شده تا خیلی ها از راه اندازی کسب و کار اینترنتی منصرف بشوند یا با یک هزینه بسیار نازل و کم یک سایت رو با سایت سازها راه اندازی کنند و بعدهم که دیگه هیچی. نتیجه هم میشه یک سایت بی ثمر…

راهکار طراحی سایت بدون استخدام طراح سایت وردپرس حرفه ای

فارسینو از سال 1397 اقدام به سفارشگیری انواع خدمات وردپرسی به صورت آنلاین و غیرحضوری نموده و ازین رو از سراسر کشور میتوان سفارش طراحی سایت با وردپرس، پشتیبانی یکماهه تا یکساله وردپرسی و سئوسازی سایت وردپرسی را ثبت نمود.

مزیت بهره مندی از متخصصان فارسینویی : جامع بودن یا یکپارچه گی در ارایه خدمات وردپرسی بوده و بدون دغدغه جهت درج آگهی استخدام نیروی حرفه ای طراح سایت وردپرسی میتوانید خدمات خود را با ما درمیان بگذارید تا پس از مشاوره خدمات مورد نیازتان را پیاده سازی نماییم.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
راستچین نمودن قالب های وردپرس
مهدی مجیدزاده طراح سایت | پشتیبان سایت| سئوکار وردپرس
طراحی سایت
ابزار وردپرس چیست؟!معرفی ابزارهای طراح سایت وردپرسی
چرا طراحی سایت با وردپرس؟!
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی