سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

طراح سایت کیست ؟! اگر قصد طراحی سایت دارید حتما مطالعه کنید

طراح سایت کیست ؟! اگر قصد طراحی سایت دارید حتما مطالعه کنید

طراح سایت کیست ؟! معتبرترین طراح سایت ایران

طراح وبسایت شخصی است که هم خلاق است و هم از نظر فنی مستعد و باتجربه . و از هر دو ویژگی برای ساخت یا طراحی مجدد وب سایت استفاده کند. طراح وب این توانایی را دارد تا آنچه را که برای ایجاد یک وب سایت کاربردی و آسان برای استفاده لازم است ، درک کند . اما در عین حال آن را از نظر زیبایی شناختی برای کاربر جذاب کند. طراح وبسایت وردپرس نیز باید تمامی این ویژگی ها را داشته باشد.

طراح سایت کیست ؟

طراح سایت و صنعت جدید در طراحی سایت

طراحی سایت یک صنعت نسبتاً جدید است که با ظهور اینترنت ایجاد شده است و به ویژه در ده سال گذشته محبوبیت خاصی پیدا نموده است.

  • زیرا رسانه های دیجیتالی به بخش اصلی زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده است.
  • بیشتر افراد برای ارتباطات ، اطلاعات ، خرید ، زندگی اجتماعی و موارد دیگر به دنیای جهان وب متکی هستند.
  • تقاضا برای طراح وب به سرعت در حال رشد بوده
  • و در حال حاضر این صنعت با توجه به چشم اندازهای شغلی و رشد آینده ، مورد خوبی در نظر گرفته شده است.

طراح سایت چه اقداماتی را انجام میدهد ؟!!!

کار اصلی یک طراح وبسایت طراحی صفحات وب سایت میباشد. طراح سایت حرفه ای باید نمونه کارهای طراحی سایت قابل توجه و متنوعی داشته باشد تا مورد توجه دیگران قرار بگیرد.

جنبه زیبایی شناختی از اهمیت بالایی برخوردار است و انتخاب رنگ ، فونت ، چیدمان و تصاویر مناسب باعث ایجاد هویت وب سایت می شود. علاوه بر در نظر گرفتن جنبه های زیبایی شناختی ، قابلیت استفاده وب سایت در اولویت قرار دارد. ایجاد صفحه ای که بازار هدف می تواند به آن ارتباط داشته باشد بسیار مهم است.

طراح وبسایت طراح وب سایت

به عنوان مثال :

_ وب سایت با هدف کودک و نوجوان باید توجه این رده سنی را به خود جلب کند . ممکن است از رنگ های روشن و خوانایی فونت ، با تصاویر زیاد و متن به اندازه استفاده کند. این باعث می شود این سایت را سرگرم کننده ، جذاب و زیبا درک کنند . چیدمان و ساختار باید به راحتی قابل ردیابی باشد و بیشتر صفحات نباید خیلی زیاد تو در تو باشند  و دسترسی به آنها باید آسان باشد.

به طور متضاد ، یک وب سایت حرفه ای با هدف پزشکان باید نوع دیگری از تصویر را منتقل کند ، اما همچنان باید به آسانی قابل خواندن باشد و اطلاعات درون سایت با فرمت و دسترسی آسان ، سازمان یافته باشند.

طراح وبسایت کنترل کامل وب سایت را در اختیار دارد و باید ضمن ایجاد اطمینان از استفاده آسان وب سایت و دستیابی به اطلاعات ، نحوه ایجاد تصویر مناسب را ایجاد کند.

طراح سایت یا وبسایت

آیا شما مناسب هستید تا یک طراح سایت باشید ؟!!!

طراح وب شخصیت های متمایزی دارد. آنها تمایل دارند که افراد هنری باشند ، به این معنی که آنها خلاق ، بصری و حساس هستند. برخی از آنها نیز کارآفرین هستند ، به این معنی که ماجراجویانه ، جاه طلب ، ادعا کننده ، برون گرا ، پرانرژی ، مشتاق ، مطمئن و خوش بین هستند.

آیا شما چنین روحیه ای دارید؟

محل کار یک طراح سایت چگونه است ؟!

محل کار به نوع خاصی از شرکتی که طراح وب در آن کار می کند بستگی دارد. یک شرکت طراحی وب سایت  تمایل دارد که بخشی از محیط کار با دکوراسیونی خلاقانه چیدمان شده باشد و به طور معمول یک رویکرد معاصر در فضای اداری خواهد داشت. این نوع شرکت ها غالباً از ایده هایی استفاده می کنند که تصور می شود روند خلاقیت را تقویت می کند و هدف از این خلاقیت این است که در آن می توان ایده پروری نمود. این نوع دفاتر معمولا دارای لباس فرم های اداری و دارای نیروهای خلاق جوان است. ممکن است کار از خانه یا دورکاری قابل پذیرش باشد و ساعات کاری قابل انعطاف ارائه شود…

شرکت طراحی سایت طراح وب

برخی از شرکت های بزرگ که به دلیل فعالیت بسیار گسترده در کسب و کار خود متکی هستند ، ممکن است طراحان داخلی داشته باشند و احتمالاً این نوع کار کمی سنتی تر است.

بسیاری از طراحان سایت ، کار آزاد انجام می دهند و دورکاری می کنند. محل کار آنها منزل شان می شود ، اگرچه ممکن است آنها برای مشاوره با مشتری آماده سفر شوند و محیط کار ممکن است بسته به نوع مشتری یا شرکتی که با آنها کار می کنند متفاوت باشد. این گزینه با توجه به ساعات کار و موقعیت مکانی آزادی زیادی می بخشد و گزینه بسیار خوبی است.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
طراحی سایت چیست؟ 6 اصول حرفه ای طراحی سایت
دوره آموزش وردپرس رایگان 
افزونه وردپرس چیست ؟ افزونه چیست؟! آشنایی با بهترین افزونه
فروشگاه اینترنتی دیجیکالا ( دیجی کالا ) | Digikala
طراحی سایت در تهران و کرج
طراحی سایت در مشهد
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی