سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

عشق چیست؟ 6 خصوصیت یا رفتار زمان عشق و عاشقی ❤️

عشق چیست؟ 6 خصوصیت یا رفتار زمان عشق و عاشقی ❤️

عشق حسی است که به معنای دوست داشتن فرد یا چیزی است. همچنین احساسی عمیق، علاقه‌ای لطیف یا جاذبه‌ای شدید است که محدودیتی در موجودات و مفاهیم ندارد اما محدودیت در فکر و عملکرد دارد و می‌تواند در حوزه‌هایی غیرقابل تصور ظهور کند.

عشق بیش از اندازه گاهی می‌تواند ظاهری شتاب زده و غیرعادی به خود بگیرد که گاه زیان بار و خطرناک است و گاهی نیز موجب احساس شادی و خوشبختی می‌شود.

عشق و علاقه | طراحی سایت با فارسینو

عشق و علاقه | طراحی سایت با فارسینو

ابعاد عشق

عشق دو احساس دارد.

حس های شهوانی و حس های عمیق یا(با عمق همیشگی . نامحدود life time )

احساس شهوانی

وقتی فردی شخص مقابل را فقط به عنوان برطرف کننده احساس شهوت نگاه می کند، حس شهوت ممکن است هر روز تکرار شود و این عشق ثانیه ای که با یک نگاه شهوت انگیز آغاز میشود معلوم نیست چه مدت دوام بیاورد ولی هیچگاه پایدار نخواهد بود.

احساس عمیق

در احساس همیشگی یا عمیق که در عمر انسان یک بار تکرار میشود و تا آخر عمر ماندنی است، با یک نگاه پاک و معصوم آغاز میشود و آرام آرام شدت می گیرد.

اما در کل عشق باور و احساسی عمیق و لطیفی است که با حس صلح‌دوستی و انسانیت در تطابق است.

عشق نوعی از احساس عمیق و عاطفه در مورد دیگران یا جذابیت بی‌انتها برای دیگران است. در واقع عشق را می‌توان یک احساس ژرف و غیرقابل توصیف انسانی دانست که فرد آن را در یک رابطه دوطرفه با دیگری تقسیم می‌کند.

عاشق شدن | طراحی انواع سایت وردپرسی

معانی مختلف عشق

در واقع عشق نمای خارجی ندارد بلکه یک احساس عمیق دوستی است. با این وجود کلمه «عشق» در شرایط مختلف معانی مختلفی را بازگو می‌کند: علاوه بر عشق رمانتیک که آمیخته‌ای از احساسات و میل جنسی است، انواع دیگر عشق مانند علاقه عرفانی و علاقه افلاطونی، عشق مذهبی، عشق به خانواده را نیز می‌توان متصور شد، در واقع این کلمه را می‌توان در مورد علاقه به هر چیز دوست داشتنی و فرح بخش، مانند فعالیت‌های مختلف و انواع غذا به کار برد.

6 خصوصیت یا رفتار زمان عشق و عاشقی

آیا تابحال عاشق شدید؟ اگر علاقه مند نشدید و دوست دارید عشق واقعی تون رو پیدا کنید حتما توصیه میکنیم که معنی عشق رو بارها برای خودتون بخونید. این رو برای خودتون بارها و بارها تکرار کنید که شهوت شما رو از مسیر زندگی تون دور میکنه ولی علاقه پاک شما رو به لذت زندگی نزدیک و نزدیک تر میکنه.

پس اگه عشقتو پیدا کردی اینهارو هم در نظر داشته باش که از الان سعی کنی خیلی تو موارد زیر اغراق نکنی و همیشه منطق رو با عشقت داشته باشی که هیچوقت کم نیاری و میدونیم که هیچوقت هم کم نمی یاری…

1. خاص بودن معشوق

وقتی عاشق می شوید، شروع به این فکر می کنید که معشوق شما بی همتا و منحصر به فرد است. این باور شما است که شما را در عشق به دیگران(به غیر از معشوق تان) ناتوان می کند.

2. بهترین بودن معشوق

افرادی که عاشق هستند تمایل به تمرکز روی خصوصیات مثبت معشوق خود دارند، در حالیکه از صفات منفی معشوق خود چشم پوشی می کنند.

3. عدم تعادل در رفتارهای روحی و جسمی

عاشق شدن اغلب منجر به بی ثباتی عاطفی و فیزیولوژیکی(بدنی)می شود. شما بین نشاط، شادی و سرخوشی، افزایش انرژی، بی خوابی، از دست دادن اشتها، بی ثباتی، تپش قلب، نفس نفس زدن، همچنین اضطراب، هراس و احساس نا امیدی گیر افتادید، و زمانی با کوچکترین شکست رنجیده خاطر می شوید.

4. انگیزه بالا و تحمل سختی ها برای رسیدن به معشوق

به خاطر شخصی که دوستش دارند به سختی افتادن را تحمل میکنند و برای رسیدن به آن هر سختی را تحمل میکنند.

5. غرق در افکار معشوق

به گفته یک محقق :افراد عاشق به طور متوسط بیش از 85 درصد ساعات بیداری خود را غرق در افکار ” معشوقشان ” هستند. تفکر فرو رونده (به زور داخل شونده)، عنوان این شکل از رفتار وسواسی است،

6. آرزوی بودن همیشگی با معشوق

افراد عاشق به طور معمول علایم وابستگی احساسی در رابطه خود دارند،  از جمله مالکیت، حسادت، ترس از طرد شدن و ترس از جدایی.

آنها همچنین برای پیوند عاطفی با معشوق شان اشتیاق دارند، آن ها به دنبال راهی برای نزدیک تر شدن هستند و در مورد آینده با هم بودنشان خیال بافی می کنند.

یکی از کارشناسان علاقه و عاشقی، لوسی براون، عصب شناس کالج پزشکی آلبرت انیشتین در نیویورک می گوید این کشش ما نسبت به شخص دیگر مانند کشش ما نسبت به آب و سایر نیازهایمان برای زنده ماندن است.

” مطالعات MRI نشان می دهد سیستم عصبی این کشش در بیشتر افراد هنگامی که به چهره معشوقشان نگاه می کنند و در مورد عشق فکر میکنند، فعال می شود.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
آشنایی با اینستاگرام بزرگترین شبکه اجتماعی
دامنه چیست | ثبت دامنه | چرا دامنه فارسی | اولین دامنه فارسی
چگونه شرکت نوپا یا استارت آپ تشکیل دهیم؟؟؟!
اينترنت، وب و موتور جستجو
فارسینو در اینستاگرام

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی