سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

فروشگاه اینترنتی ( وب سایت فروشگاهی )

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی به سایتی گفته می شود که تعدادی کالا یا خدمات از هر نوعی را در ویترین مجازی خود عرضه می کند. مشتریان برای استفاده از آن خدمات یا کالاها می توانند به فروشگاه اینترنتی سفارش بدهند؛ و حتی هزینه خدمات یا کالا را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. برای دریافت سفارش از مشتری معمولا سیستمی به نام سبد مجازی خرید وجود دارد که می توان شفارشات را در آن ثبت نمود.

وبسایت فروشگاهی | طراحی سایت با فارسینو

ملاک موفقیت

فروشگاه‌های موفق اینترنتی معمولاً ابتدا باید اعتماد مشتری را جلب نمایند تا به موفقیت دست بایند. بهترین قیمت همراه با کیفیت عرضه باید واقعی باشد. زیرا مشتریان در فضای مجازی به راحتی هر فروشگاهی را با دیگران مقایسه می‌کنند و تا به آن اطمینان نکنند دست به خرید نمی‌زنند.

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی در دنیا روز به روز به صرفه تر و مناسب تر از گذشته شده و اجازه مقایسه قیمت/کیفیت و خدمات کالا را به مصرف‌کنندگان می‌دهد. بدین ترتیب رضایت مشتری بیش از پیش شده و اغلب ترجیح می‌دهند خرید خود را از اینترنت انجام دهند.

در خیلی از موارد حتی خریداران کالای خود را در فروشگاه‌ها انتخاب و سپس آن را از اینترنت خریداری می‌کنند چون به صرفه تر خواهد بود. در برخی از نقاط جهان مانند کشورهای غربی فروش های اینترنتی از فروش های حضوری پیشی گرفته‌است و این امر عرضه‌کنندگان را برآن داشته‌است که علاوه بر عرضه فیزیکی کالا/خدمات خود، عرضه اینترنتی را هم یکی از ملزمات خود بدانند.

یک فروشگاه اینترنتی همانند فروشگاه فیزیکی باید از مدیریت ، استراتژی و سرمایه گذاری و همچنین طراحی و بنیان گذاری پیش فرض مناسبی برخوردار باشد تا بتواند در شبکه مجازی قابل رقابت باشد.

همچنین امنیت اطلاعات مشتریان، سادگی در عین زیبایی فروشگاه اینترنتی باعث جذب مشتریان بیشتری خواهد گردید.

فروشگاه ساز فارسینو

اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی را دارید اصلا دیر نیست، فارسینو از صفر تا صد خرید دامنه، میزبان سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی را به عهده گرفته و شما را جهت وارد کردن اطلاعات راهنمایی می نماید.

فارسینو به عنوان اولین سایت با دامنه فارسی در ایران آماده طراحی و پیاده سازی وب سایت فروشگاهی ( فروشگاه اینترنتی ) با انواع دامنه با نازلترین قیمت و با بهترین کیفیت میباشد.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
آشنایی با اینستاگرام بزرگترین شبکه اجتماعی
دامنه چیست | ثبت دامنه | چرا دامنه فارسی | اولین دامنه فارسی
چگونه شرکت نوپا یا استارت آپ تشکیل دهیم؟؟؟!
اينترنت، وب و موتور جستجو
فارسینو در اینستاگرام

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی