سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

فریلنسر طراحی سایت کیست؟ | استخدام فریلنسر راه اندازی وردپرس

فریلنسر طراحی سایت کیست؟ | استخدام فریلنسر راه اندازی وردپرس

اگر به دنبال فریلنسر طراحی سایت (راه اندازی سایت) میگردید و یا قصد استخدام فریلنسر وردپرس را دارید حتما تا انتهای مقاله با ما باشید تا برترین راهکار را به شما ارایه دهیم.

فریلنسر کیست؟!

فریلنسر (Freelancer) به کسی گفته میشود که وابستگی به شرکت، مجموعه، سازمان یا شخصی نداشته باشد و فعالیت در حوزه کاریش را به صورت انفرادی انجام دهد. همچنین او میتوانید در یک زمان دارای چندین کارفرما باشد و همچنین فعالیت خود را به صورت تمام وقت، نیمه وقت و یا پروژه ای انجام دهد.

فریلنسر طراحی سایت کیست؟!

فریلنسر طراحی سایت به شخصی گفته میشود که خدمات طراحی سایت را برای دیگران به صورت پروژه ای، تمام وقت و یا نیمه وقت انجام دهد.

شاید برای شما پیش آمده باشد که به دنبال استخدام طراح سایت بگردید و یا با فریلنسرها همکاری نموده باشید. اما متاسفانه هرکدام از این موارد دارای معایبی بوده که شما را مجبور به قطع ادامه همکاری نموده باشد.

فارسینو به عنوان ارایه دهنده خدمات وردپرسی یک پیشنهاد فوق العاده آورده است. پس بریم تا در ادامه، پیشنهاد رو مورد بررسی قرار بدهیم.

استخدام فریلنسر طراحی سایت

اگر به دنبال استخدام فریلنسر راه اندازی سایت هستید، باید بدانید که این ماجرا دنباله های زیادی را در پی خواهد داشت. چرا که هزینه های استخدام بسیار بالا بوده و ممکن است بعد از مدتی قطع همکاری از طرفین صورت پذیرد.

درسته که تخصص یک فریلنسر زیاده و میتونه کمک بسیار بزرگی به کسب و کار شما باشه اما یادتون باشه که نحوه همکاری شما باید به نحوی باشه که فریلنسر متقاعد به ادامه همکاری با شما باشه وگرنه ممکنه کار شما نصفه و نیمه بمونه.

از طرفی هم ممکنه با فریلنسر قرارداد همکاری حضوری و غیرحضوری ببندید و به صورت ماهانه و یا پروژه ای به ایشان مبلغی از پروژه را پرداخت نمایید و پس از مدتی با برخورد به مشکلات متعدد از ادامه فعالیت منصرف بشوید و هزینه پرداخت شده شما از بین برود.

خوب چکار باید کرد؟!

همکاری با فریلنسر متخصص و مطمئن

فارسینو به عنوان ارایه دهنده خدمات وردپرسی و یک فریلنسر آماده پذیرش انواع سفارشات وردپرسی نظیر طراحی سایت با وردپرس میباشد. اگر که به سایت ما سرزده باشید متوجه میشوید که سایت فارسینو دارای اعتبار بسیار بالایی است و در جهت مشتری مداری نیز نماد اعتماد الکترونیکی جهت هرگونه ثبت سفارشات آنلاین را دریافت نموده است. همچنین نرخ قیمت خدمات مشخص میباشد و برای شروع کافی است خدمات مورد نظر را در سایت انتخاب کنید و سفارش خود را آنلاین ثبت کنید.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
طراحی سایت ارزان و فوری 
طراح وب وردپرس حرفه ای استخدام نکنید!
فارسینو طراح وبسایت ژاکت | طراحی وب وردپرسی
راه اندازی سایت با وردپرس
طراحی سایت مشابه واچ آنلاین Watchonline

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی