سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی | تعرفه سایت فروشگاهی

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی | تعرفه سایت فروشگاهی

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی (فروش آنلاین) بستگی به انتخاب شما دارد. چرا که انواع روش های مختلفی بابت راه اندازی فروشگاه اینترنتی وجود دارد که شما میتوانید سایت فروشگاهی خود را با آنها راه اندازی نمایید.

ما در این دانشنامه قصد داریم تا شما را با بهترین روش جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی آشنا نماییم.

و در آخر با انتخاب بهترین حالت بابت راه اندازی فروشگاه آنلاین خود ،  هزینه قابل قبولی را هم پرداخت نمایید.

فروشگاه سازهای اینترنتی

روش های مختلفی در جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی وجود دارد که به شما کمک میکند تا فروش آنلاین خود را راه اندازی نمایید. اما در نظر داشته باشید که قبل از هرگونه اقدامی باید تحقیق و بررسی نمود تا در اول کار مجبور به انصراف از راه اندازی سیستم فروش آنلاین نشوید.

_انواع فروشگاه ساز به دو دسته زیر تقسیم میگردد:

سایت ساز

نرم افزار طراحی سایت (سیستم مدیریت محتوا)

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با سایت ساز

اولین راهی که بابت راه اندازی فروشگاه اینترنتی وجود دارد، استفاده از سایت ساز هایی است که در چندگام بسیار ساده میتوانید فروشگاه خود را راه اندازی نمایید و پس از آن اقدام به تعریف محصولات خود نمایید.

راه اندازی فروش آنلاین با سایت ساز

همچنین در هنگام راه اندازی سایت با سایت ساز نیازی به خرید دامنه و هاست ندارید و تمامی اقدامات را در هنگام ثبت سفارش و یا از پنل کاربری سایت ساز میتوانید انجام دهید.

راه اندازی فروشگاه آنلاین با سایت ساز ها باتوجه به اینکه در کوتاه ترین زمان ممکن ، بدون نیاز به دانش طراحی سایت و باچند کلیک آماده میگردد ، اما راه اندازی فروش آنلاین با سایت ساز ها درکنار مزیت های آن، معایبی نیز دارد.

معایب سایت ساز

اطلاعات فروشگاهی شما (مشتریان، محصول، آمار فروش و…) از اهمیت بسیار زیادی برخوردار میباشند و بهتر است این اطلاعات در مکانی اختصاصی و مطمئن نگهداری شوند و اگر این اطلاعات برای شما با اهمیت است پیشنهاد میکنیم از هاست یا سرور اختصاصی استفاده نمایید تا دسترسی به آنها به سادگی میسر نباشد.

محدودیت در توسعه و افزایش امکانات، عدم دسترسی به تمامی امکانات،بروز رسانی های ناپیوسته و غیر قابل رقابت با سیستم های مدیریت محتوا ، عدم بهینه سازی سایت توسط صاحب فروشگاه آنلاین ،  تعرفه های ماهیانه و سالانه همراه با افزایش قیمت های دوره ای و ناتوانی در اختصاصی سازی سایت فروشگاهی ، تنها چند مورد از نواقص سایت ساز ها میباشد.

اما اگر فعلا قصد دارید تا فروش آنلاین خود را  سریعاً راه اندازی نمایید، میتوانید از سایت سازها استفاده نمایید.

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی با سایت ساز

هزینه راه اندازی فروش آنلاین با سایت ساز ها به صورت اشتراک ماهانه ، چندماهه و یکساله میباشد که با پرداخت حق اشتراک شما به مدت مورد نظر میتوانید از سایت ساز و خدمات آن بهره مند شوید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با  نرم افزار های طراحی سایت

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با نرم افزار های طراحی سایت (سیستم های مدیریت محتوا) این امکان را به شما میدهد که صفر تا صد فروشگاه آنلاین خود را پیاده سازی نمایید. استفاده از این سیستم ها یا نرم افزارها گرچه نیازمند به کدنویسی نمیباشد ولی اگر قصد دارید خودتان طراحی سایت با انواع سیستم های مدیریت محتوا را انجام دهید باید تسلط کافی برآنها را داشته باشید.

خرید دامنه ، اجاره هاست یا سرور اختصاصی ، نصب قالب فروشگاهی ، نصب افزونه های مورد نیاز و اختصاصی نمودن قالب فروشگاهی، بهینه سازی فروشگاه آنلاین و بروز رسانی های پیوسته  از اصلی ترین اقداماتی است که در راه اندازی فروشگاه خود با نرم افزار های طراحی سایت یا سیستم های مدیریت محتوا انجام میگیرد.

انواع سیستم های مدیریت محتوا جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی

  • وردپرس
  • جوملا
  • پرستاشاپ
  • مجنتو
  • و …

برترین نرم افزار طراحی سایت فروشگاهی

برترین سیستم مدیریت محتوا ، وردپرس نام دارد که در طی چندین سال متوالی به عنوان اولین سیستم مدیریت محتوا در جهان شناخته شده است و بهترین انتخاب جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی (فروش آنلاین) میباشد.

وردپرس از ویژگی های بسیار خاصی بهره مند میباشد و به شما این امکان را میدهد تا بدون محدودیت سایت فروشگاهی خود را با افزونه فروشگاهی ووکامرس راه اندازی نمایید.

در نظر داشته باشید که وردپرس باتوجه به بروز رسانی های پیوسته هسته نرم افزاری ، قالب سایت و افزونه های مرتبط، نه تنها از امنیت بسیار بالایی برخوردار میباشد بلکه امکانات روز به روز گسترده تر میگردد.

چرا وردپرس؟!

پیشنهاد فارسینو راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس میباشد. چرا که باتوجه به:

  • گستردگی امکانات
  • بروز رسانی های پیوسته
  • فراگیری استفاده از این نرم افزار

بسیار فوق العاده در جهان و همچنین کشور ایران، دیگر نگرانی ای بابت پشتیبانی و ارتقاء سایت نخواهید داشت. چرا که بسیاری از افراد و شرکت ها با تسلط بر این سیستم مدیریت محتوا میتوانند به طور روزانه از سایت شما مراقبت نمایند.

خود شما هم میتوانید طراحی فروشگاه اینترنتی با وردپرس را انجام دهید. اما برای اینکار لازم است حتما آموزش های لازم را ببینید. و با اطمینان کامل از تسلط خود ، فروش آنلاین خود را شروع نمایید.

اما اگر آشنایی کافی و یا وقت لازم جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس را ندارید، پیشنهاد میکنیم تا کلیه اقدامات نامبرده را به فارسینو بسپارید تا فروشگاه اینترنتی شما در کمترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب راه اندازی گردد.

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس بسیار مطلوب و مناسب میباشد ، چرا که شما با پرداخت هزینه قابل قبولی ، میتوانید صاحب یک فروشگاه اینترنتی همانند دیجی کالا شوید.

سیستم مدیریت محتوا یا نرم افزار طراحی سایت فروشگاهی وردپرس

جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی با فارسینو کافی است به صفحه فروشگاه مراجعه نمایید و خدمات طراحی سایت فروشگاهی را انتخاب و خدمت مورد نظر را به صورت آنلاین و غیرحضوری سفارش دهید .

مزیت های ثبت سفارش آنلاین طراحی سایت فروشگاهی با فارسینو :

  • عدم نیاز به مراجعه حضوری
  • تسریع در عملیات راه اندازی فروش آنلاین
  • شرایط پرداخت هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی

میباشد که در دو حالت قابل انتخاب در سایت قرارداده شده است.  در حالت اول کاربر میتواند کلیه هزینه را در اول پروژه به صورت آنلاین پرداخت نماید.

در حالت دوم کاربر فقط 50 درصد هزینه را پرداخت نموده و 50 درصد مابقی را در زمان تحویل پروژه طراحی سایت فروشگاهی پرداخت می نماید.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
افزونه یواست سئو وردپرس – yoast SEO (بیشتر بدانیم)
طراحی وب سایت با انواع سیستم مدیریت محتوا CMS
وردپرس چیست ؟ 8 مزیت وردپرس | مقایسه وردپرس | نصب وردپرس
سیستم مدیریت محتوا یا CMS
فارسینو در اینستاگرام

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی