سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

چگونه مذاکره موفقی داشته باشیم؟!!!

چگونه مذاکره موفقی داشته باشیم؟!!!

در این مقاله قصد داریم تا به شما کمک کنیم تا یادبگیرید چگونه یک مذاکره موفق داشته باشید. پس تا آخر مقاله مارا همراهی نمایید.

مذاکره و عوامل مؤثر در مذاکره

ابتدا می‌خواهم برداشت شما را در مورد مذاکره تغییر دهم. ما در طول روز مذاکره نمی کنیم، فقط وسط حرف یکدیگر می پریم و به هم پاسخ نمیدهیم، فقط حرف خودمان را میزنیم؛ این یک آفت جهانی است.

۷۷ درصد هر آنچه در روز می‌بینیم و می‌شنویم منفی است، در نتیجه شاهد تنش های بسیار زیاد در بین همه افراد جامعه هستیم. ۶۵ درصد تمامی اطلاعات از طریق بینایی به مغز منتقل می شود، در نتیجه ما بیشتر بیننده هستیم تا شنونده.

تکنیک های خیلی زیادی در مورد مذاکره خوانده اید یا شنیده اید، مطمئن باشید همه هم مثل شما هستند. اکثر افراد بنا به تجربه در مذاکرات حرفه ای شدند و خیلی از تکنیک ها را می شناسند در نتیجه تکنیک هایی که بلدید بی اثر شده‌اند. پس اگر میخواهید در مذاکرات روزمره به موفقیت برسید باید قوی شوید.

 
چگونه مذاکره موفقی داشته باشیم -فارسینو طراحی سایت حرفه ای
چگونه مذاکره موفقی داشته باشیم -فارسینو طراحی سایت حرفه ای

راه حل جالب !

۹۵ درصد از تفکر، احساس و تصمیم گیری ها متاثر از محیط است در نتیجه محیط مذاکره یک عامل بسیار موثر در نتیجه مذاکره است. در عین حال ما از ورود به مذاکرات زیادی جلوگیری میکنیم و در واقع نمی خواهیم که ما شروع کننده مذاکرات باشیم. دلیل این موضوع به کودکی ما بازمی‌گردد، دلیل درخواست نکردن اکثریت ما ترس از طرد شدگی است، این ترس در زمان کودکی وقتی که از والدین مان درخواستی داشتیم ایجاد شده است.

یکی از بزرگترین ترس های انسان رد شدن و دریافت پاسخ منفی به درخواستش است. اگر شما هم درون خود این مشکل را حس می کنید من راه‌حل جالبی دارم: رفتار متضاد.

برای غلبه بر این مشکل نیاز به مراجعه نزد روانپزشک نیست. فقط کمی شجاعت برای انجام رفتار متضاد مشکل را حل می‌کند . بهترین معاملات زمانی اتفاق می‌افتد که درخواست شوند. پس باید ترس را کنار بگذارید و اولین درخواست این گفتگو را انجام دهید.

رفتار متضاد در مذاکره
رفتار متضاد در مذاکره
پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
آنابل ترسناک ترین عروسک دنیا
سایت لوکس چه ویژگی هایی دارد؟؟؟ 7 مورد مهم
قانون آهنین شکوفایی شخصیت و رسیدن به موفقیت
سئوکار وردپرس | مهدی مجیدزاده | سئوسازی با وردپرس
فارسینو در اینستاگرام
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی