سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

خدمات پشتیبانی آنلاین وردپرس 👨‍🔧 پشتیبانی وردپرس

خدمات پشتیبانی آنلاین وردپرس 👨‍🔧 پشتیبانی وردپرس

خدمات پشتیبانی وردپرس را به متخصص وردپرس بسپار!

در این دانشنامه قصد داریم تا شما را با اهمیت خدمات پشتیبانی آنلاین وردپرس و اینکه چرا یک سایت نیازمند خدمات پشتیبانی وردپرس است، آشنا نماییم، و از همه مهمتر آیا واقعا سایت وردپرس نیازمند یک متخصص وردپرسی هست یا خیر؟!
متاسفانه بسیاری از صاحبان سایت پس از کلی هزینه بابت راه اندازی یا طراحی سایت وردپرسی خود :

  • در ابتدا توقع دارند تا بدون هیچگونه ترفند و اقدامی سایت آنها در معرض دید دیگران قرار بگیرد.
  • و درآخر سایت را به حال خود رها میکنند و تنها یک رزومه ای خاک خورده در گوشه ای از فضای اینترنت از خود به جا می گذارند…
خدمات آنلاین پشتیبانی وردپرس

خدمات پشتیبانی وردپرس اصلی ترین اقدام پس از طراحی سایت

یکی از اصلی ترین اقدامات پس از راه اندازی وبسایت وردپرسی ، پشتیبانی و نگهداری مستمر سایت یا خدمات پشتیبانی آنلاین وردپرس میباشد که باید توسط نیروی متخصص انجام گیرد تا بتواند از بروز هرگونه مشکل پیشگیری نماید و یا در صورت بروز هرگونه مشکلی ، سریعا آن را برطرف نماید.

حالا اگر واقعا قصد دارید تا سایتی داشته باشید که روز به روز پیشرفت چشمگیری داشته باشد و یا کاربران زیادی با سایت یا برند شما آشنا بشوند ، نه تنها باید بابت آن وقت گذاری روزانه نمایید ، بلکه باید سایت خود را بهینه سازی نمایید ، مشکلاتش را رفع نمایید ، امنیت سایت را برقرار نمایید و به طور مستمر ابزار های سایت وردپرسی خود را به روز رسانی گردانید.

چرا پشتیبانی آنلاین وردپرس؟! چرا پشتیبان وردپرس؟!

اما باتوجه به نبود وقت و یا تسلط کافی بر نرم افزار فوق حرفه ای سیستم مدیریت محتوای وردپرس، خیلی از افراد و سازمان ها با مرور زمان نسبت به پشتیبانی یا نگهداری سایت بی توجه یا کم اهمیت شده  و یا مسئولیت آن را به افراد کم تجربه ای میسپارند که سایت آنها به مرور با اختلال مواجه شده ، خسارت سنگینی را به آنها تحمیل نموده و در بلندمدت سرمایه آنها ازبین میرود.

و شاید ازین جهت، دید خیلی از صاحبان کسب و کار نسبت به نرم افزار قدرتمند وردپرس منفی شده و مجددا با صرف هزینه بسیار سنگینی قصد راه اندازی سایت با انواع کد برنامه نویسی را دارند و تفکر آنها براین است که با کدنویسی سایت آنها با مشکل مواجه نخواهد شد.

تمامی این مشکلات فقط و فقط بخاطر کم اهمیتی نسبت به پشتیبانی ، نگهداری و بروز رسانی مستمر قالب سایت وردپرسی به همراه افزونه های وردپرسی میباشد.نگران نباشید! فارسینو با ارایه خدمات آنلاین پشتیبانی وردپرس این امکان را بوجود آورده است که به صورت ماهانه یا سالانه پشتیبانی سایت وردپرسی شما را به عهده بگیرد و با کمترین هزینه شما را از دغدغه های نگهداری یا پشتیبانی سایت وردپرسی دور نماید.

خدمات پشتیبانی وردپرس :

  • برقراری امنیت سایت توسط افزونه های امنیتی وردپرسی
  • بکاپ از اطلاعات سایت به طور مستمر
  • نصب افزونه کش جهت بهبود سرعت سایت
  • رفع مشکلات احتمالی سایت
  • بروزرسانی قالب و افزونه های سایت

پس اگر قصد جلوگیری از بروز هرگونه اختلال ، عدم دسترسی ، هک شدن و یا ازبین رفتن اطلاعات سایت وردپرسی خود را دارید و خودتان به دلیل های مختلف امکان مدیریت و خدمات پشتیبانی وردپرس خود را ندارید، با خیال راحت خدمات پشتیبانی وردپرس خود را به فارسینو بسپارید …

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

11 پاسخ

  1. پشتیبانی سایت وردپرسی تون عالیه – ممنون (البته من از خدمات ساعتی تون استفاده کردم) رضاپور

    1. خوشحالیم که از پشتیبانی وردپرس سایت تون راضی بودید جناب رضاپور

  2. سلام – بزرگوار خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی ساعتی هم دارید؟ من یک مشکلی تو سایتم بوجود اومده که نمیدونم از قالبه یا افزونه ها یا شایدهم از سرور؟ اگه ساعتی هم دارید لطفا اعلام کنید.

    1. بله – میتونید جهت مشاوره با شماره واتساپی ما تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ در ارتباط باشید.

  3. آیا در خدمات پشتیبانی وردپرس، تغییر جزیی در طراحی هم باشه انجام میشه؟ مثلا جابجایی بخش های صفحه

    1. بجز تغییر قالب وردپرس که جز طراحی سایت محسوب میشه – تغییرات در چیدمان و سایر موارد به صورت جزیی جز پشتیبانی انجام میشود.

  4. میشه خدمات پشتیبانی وردپرس ساعتی هم اضافه کنید؟!

    1. فعلا متاسفانه درحال بررسی اقدامات دیگری هستیم. انشاله به زودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی