سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

ساخت سایت آنلاین با بهترین شرکت طراحی سایت

ساخت سایت آنلاین

شرکت طراحی سایت فارسینو با امکان ساخت سایت آنلاین به شما این امکان را میدهد تا به صورت غیرحضوری سفارش طراحی سایت خود را ثبت و پرداخت نمایید.

اگر کمی در اینترنت جستجو کنید، قیمت ها را بررسی کنید و با مشاوران هریک از وبسایت های ارایه دهنده خدمات طراحی سایت صحبت بفرمایید، و در آخر با مشاور فارسینو هم از طریق چت آنلاین، تیکت سایت، واتساپ و یا مکالمه ارتباط برقرار کنید، خودتان متوجه خیلی از نکات خواهید شد.

فارسینو، طراحی سایت شما را با بهترین قیمت و کیفیت راه اندازی خواهد کرد…

با یک اشاره فارسینو :

بدون هیچگونه وقفه ای سایت شما با یک طراحی یا ساخت سایت آنلاین منحصر بفرد، راه اندازی خواهد گردید.

برترین نرم افزار ساخت سایت

خدمات صفر تا صد راه اندازی یا طراحی سایت در فارسینو با سیستم مدیریت محتوا  وردپرس (wordpress) انجام میگیرد.

شاید جالب باشد که بدانید نرم افزار ابر قدرت وردپرس در چندین سال متوالی به عنوان اولین ، برترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا معرفی شده است.

وردپرس بابت راه اندازی انواع سایت شخصی ، خبری ، شرکتی ، فروشگاهی ، خدماتی ، آموزشی و … در جهان شناخته شده است . و با بروز رسانی های روزانه و مستمر در حال توسعه و انقلابی در طراحی سایت میباشد.

پس لازم است یادآور باشیم که وردپرس یک پیشنهاد جهانی در زمینه خدمات طراحی سایت میباشد.

ساخت سایت آنلاین

وردپرس یا برنامه نویسی ؟

شاید لازم باشد بازهم یادآور باشیم که متأسفانه بسیاری از افراد و یا سازمان هایی که سایت خود را با وردپرس راه اندازی نموده اند؛ پس از گذشت مدتی نسبت به مدیریت و پشتیبانی سایت بی اهمیت شده و با این بی توجهی، سایت آنها با اختلال مواجه میگردد .

که این اختلال ها که در جهت عدم مدیریت ، بروزرسانی و یا رفع مشکلات احتمالی سایت وردپرسی میباشد ، برای آنها چنین تفکری را ایجاد مینماید که وردپرس ضعف های بسیاری دارد که نمیتوان هرسایتی را با آن راه اندازی یا نگهداری نمود.

خیلی ها تصور میکنند که اگر سایت شان از پایه با انواع زبان های برنامه نویسی راه اندازی گردد دیگر به مشکلی برنمیخورند و دیگر نیازی به مراقبت های روزانه از سایت نخواهد بود .

لذا فکر میکنند که اصطلاح : ” هرچقدر پول بدی همون قدر آش میخوری ” هم در اینجا جوابگو میباشد.

و چون قیمت های بعضی از شرکت های طراحی سایت همچون فارسینو با یک قیمت بسیار استانداردی عنوان گردیده پس جوابگوی راه اندازی سایت های بزرگ نخواهد بود.

ابرقدرت ساخت سایت آنلاین

اما نه! در اینجا بالعکس این اصطلاح باید اعلام کنیم که وردپرس یک نرم افزار بسیار قدرتمند میباشد.

باتوجه به گستردگی و تنوعی که در ابزارآلات طراحی و خدمات وردپرس وجود دارد؛ با یک هزینه معقول و استاندارد، میتوان یک سایت بسیار حرفه ای راه اندازی و ایجاد نمود.

و برای اینکه شما صاحب یک وبسایت درجه یک باشید ، نیازمند آن نخواهید بود که صفر تا صد آن را با کدنویسی راه اندازی و طراحی کنید.

ساخت سایت آنلاین با وردپرس | شرکت طراحی سایت

در اینجا لازم است این نکته را هم یادآور باشیم که پشتیبانی و نگهداری سایت وردپرسی ازین جهت حائز اهمیت میباشد:

باتوجه به بروز رسانی های مستمر ، رفع نواقص و جلوگیری از نفوذ هکرها با ترفندهای جدید لازم است تا هر سایتی یک مدیریت و پشتیبانی ای داشته باشد تا سلامت سایت را تضمین نماید.

خدمات یکپارچه وردپرسی

شرکت طراحی سایت فارسینو در ابتکاری بزرگ ، اقدام به ایجاد بستر آنلاین جهت ارایه خدمات یکپارچه وردپرسی نموده است.

خدمات یکپارچه وردپسی شرکت طراحی سایت فارسینو به شرح ذیل میباشد:

  • خرید دامنه.
  • خرید هاست.
  • طراحی انواع سایت با وردپرس.
  • پشتیبانی ماهانه و سالانه وردپرس.
  • سئو  و بهینه سازی وردپرس.
خدمات آنلاین شرکت طراحی سایت وردپرس فارسینو

قیمت خدمات وردپرسی

شرکت طراحی سایت وردپرس تعرفه و قیمت ساخت سایت آنلاین و دیگر خدمات وردپرسی را به صورت آنلاین همراه با امکان سفارش و پرداخت آنلاین میسر نموده است.

کافی است به فروشگاه فارسینو  سربزنید و سفارش خدمات آنلاین وردپرسی را ثبت نمایید.

شرکت طراحی سایت وردپرس

قیمت مصوب بابت خدمات وردپرسی با نازلترین تعرفه خدمات طراحی سایت وردپرس در کشور لحاظ گردیده است و این فرصتی در جهت تشویق افراد یا صاحبان کسب و کار بابت راه اندازی ، ارتقاء یا نگهداری سایت وردپرسی برای آنها میباشد.

آموزش و پشتیبانی رایگان وردپرسی

شرکت طراحی سایت فارسینو پس از ارایه خدمات طراحی سایت وردپرس به مشتریان خود به صورت رایگان آموزش پنل مدیریتی وردپرس و نحوه فعالیت درآن را به اشتراک میگذارد.

همچنین جهت آسایش خیال مشتریان ، پس از راه اندازی کسب و کار اینترنتی به طریق فارسینو ، پشتیبانی رایگان به مدت ذکر شده در هنگام ثبت سفارش شامل ایشان خواهد شد.

شرکت طراحی سایت آنلاین با وردپرس

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
رفع خطاهای سایت در جی تی متریکس GTmetrix
معرفی کسب و کارهای پولساز | پول پارو کن
طراحی سایت با یوآی ( ui ) | طراحی سایت با یو ایکس ( ux )
wordpress ساخت سایت با وردپرس
فارسینو در اینستاگرام
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی