سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

طراحی سایت اینترنتی مدرن در 3 حالت | وردپرس بهترین روش طراحی سایت

طراحی سایت اینترنتی مدرن در 3 حالت | وردپرس بهترین روش طراحی سایت

طراحی سایت اینترنتی | روش های طراحی سایت

اگر به دنبال طراحی سایت اینترنتی هستید، ولی هیچ گونه اطلاعاتی در این زمینه ندارید، حتما این دانشنامه را مطالعه نمایید. ما در این دانشنامه پیشنهاداتی در رابطه با طراحی سایت اینترنتی به شما ارایه میکنیم. امیدواریم مورد استقبال تان قرار بگیرد… پس تا آخر این دانشنامه با ما باشید. طراحی سایت اینترنتی با وردپرس یا … ؟!!!

سایت اینترنتی چیست؟!

به زبان خیلی ساده اگر مرورگر لپ تاپ ، تبلت یا موبایل خود (مرورگر کروم – مرورگر فایرفاکس – مرورگر مایکروسافت) را باز نمایید. و در نوار بالای صفحه که مکانی برای نوشتن یا تایپ کردن متن یا آدرس مورد نظر هست، آدرس یا متن خاصی را دنبال کنید:

در پایین صفحه تعدادی آدرس های قابل کلیکی را مشاهده می نمایید که با کلیک بر روی هرکدام به صفحه مورد نظر منتقل خواهید شد.

صفحه ای که درآن قرار دارید، مربوط به آدرسی است که شما بر روی آن کلیک نموده اید. این آدرس دارای یک نام اصلی میباشد که بعد از http یا https و یا http://www می آید که به آن نام دامنه سایت گفته میشود. و صفحه ای که در آن قراردارید یکی از صفحات سایت اینترنتی میباشد.

طراحی سایت اینترنتی با وردپرس

سایت اینترنتی مکانی برای معرفی خود به دیگران نیز محسوب میشود. و به کمک آن میتوانید خودتان ، موقعیت تان ، توانایی تان ، برندتان، محصولتان و اخبار مربوط به خود را منتشر و در معرض عموم قراردهید.

مخاطب های سایت اینترنتی شما ، تمامی مردم جهان میباشند. درصورتی که بر روی سایت خود فعالیت بهینه و مستمر داشته باشید، دیگران با یک جستجو میتوانند به سایت شما مراجعه و از آن بازدید نمایند. سئو سازی سایت در این راستا خیلی پراهمیت است.

شما برای راه اندازی یک سایت اینترنتی نیازمند طراحی سایت میباشید که در بخش بعدی به آن اشاره خواهیم نمود.

طراحی سایت چیست؟!

مهارت در راه اندازی و طراحی کلیه صفحات سایت را طراحی سایت می گویند. طراحی در وب یا اینترنت محدود به سایت ها نمی باشد و شامل موارد دیگری همانند:

  • برنامه های وب
  • برنامه های تلفن همراه
  • طراحی رابط کاربری

میباشد که البته موضوع بحث ما هم نیست.

طراحی سایت اینترنتی با وردپرس

طراحی سایت اینترنتی با روش های مختلفی قابل انجام میباشد :

  • طراحی سایت اینترنتی با برنامه نویسی
  • طراحی سایت اینترنتی با سایت سازها
  • طراحی سایت اینترنتی با سیستم مدیریت محتوا

1- طراحی سایت اینترنتی با برنامه نویسی

طراحی سایت اینترنتی با برنامه نویسی یکی از قدیمی ترین و سخت ترین روش های راه اندازی سایت میباشد. که در این روش ، برنامه نویس از صفر تا صد سایت را باید با انواع زبان های رایج در طراحی سایت، کدنویسی نماید.

طراحی سایت اینترنتی با کدنویسی یا برنامه نویسی

این نوع طراحی سایت اینترنتی نه تنها هزینه زیاد یا تعرفه ی گرانی، بابت راه اندازی سایت، نیازمند است. بلکه وجود یک نیروی برنامه نویس متخصص در این زمینه را لازم دارد تا سایت شما را با حجم کم ، سرعت بهینه ، گرافیک عالی و رابط کاربری مناسب طراحی نماید.

اما این فقط اول کار است. چرا که بعد از راه اندازی، سایت اینترنتی شما نیازمند بروز رسانی ، برطرف کردن مشکلات احتمالی ، و برقرارسازی امنیت متداوم میباشد. که اگر رها شود، سایت شما مطمئناً با اختلال مواجه میگردد.

علاوه برآن اگر به هرعلتی همکاری شما با برنامه نویس قطع گردد و شما نیازمند تغییراتی در هسته اصلی سایت و یا قسمت هایی از سایت باشید، به مشکل مواجه میشوید.

مهم است بدانید:
  • کدگذاری یا رمز گذاری بر روی سورس کدهای سایت
  • برنامه نویسی پیچیده و غیرقابل درک از سوی دیگر برنامه نویسان

یکی از تکنیک های بسیاری از برنامه نویسان جهت عدم نفوذ دیگران به این سایت و عدم تغییرات در کدهای سایت میباشد. که این خود یک عامل ضعف در جهت ارتقا یا پشتیبانی سایت میباشد.

چراکه به هرعلتی ممکن است شما نیازمند تغییرات ، بروزرسانی و برطرف کردن مشکلات سایت شوید. درصورت عدم حضور برنامه نویس مورد نظر مجبور به پرداخت هزینه های سنگین دیگری خواهید شد. که تاوانی سنگین برای سایت شما محسوب خواهد شد.

متذکر شدن این موارد در جهت رد کردن طراحی سایت اینترنتی با کدنویسی سایت نیست. بلکه اگر از راه اصولی آن وارد نشوید ممکن است خسارتی غیرقابل جبران به سراغ سایت شما بیاید.

2- طراحی سایت اینترنتی با سایت سازها

طراحی سایت با سایت سازها در مقایسه با دیگر روش های طراحی سایت کاملا متفاوت و راه اندازی یا طراحی آن بسیار آسان میباشد. چرا که کلیت کار از قبل به صورت پیش فرض از سوی شرکت ارایه کننده خدمات سایت ساز مهیا شده است.

تنها کافی است تا با ورود به سایت ارایه دهنده خدمات سایت ساز، ثبت نام نموده و نام سایت خود را اعلام نمایید. و طبق تعرفه و پلن هایی که اعلام نموده اند، یک پلن بابت سایت خود انتخاب نمایید و سایت اینترنتی خود را با سایت ساز تنها باچند کلیک بسازید.

طراحی سایت اینترنتی با سایت ساز

اما استفاده از سایت ساز ها فقط در مواقعی که زمان برای شما از اهمیت بالایی برخوردار میباشد شاید مناسی باشد اما به هیچ وجه استفاده از سایت ساز ها را پیشنهاد نمیکنیم.

سایت سازها برخلاف راه اندازی چند کلیکی که به صورت آنلاین و در چند لحظه فعال میشود دارای معایبی است که به صورت جزئی بیان میکنیم.

  • پلن های مدت دار و پرداخت هزینه دوره ای
  • عدم امکان توسعه سایت از سوی شما
  • عدم دسترسی به تمامی امکانات سایت
  • عدم امکان بهینه سازی و سئو سایت از سوی شما
  • و عدم اختصاصی سازی سایت از سوی شما

چند مورد بسیار مهم از معایب استفاده از سایت سازها میباشد.

3- طراحی سایت اینترنتی با سیستم مدیریت محتوا

سیستم های مدیریت محتوا ( CMS ) ﻳﺎ Content Management System، نرم افزاری تحت وب است ﻛﻪ از ساخت، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ و آپدیت یا بروز رسانی ﻳﻚ ﺳﺎﻳﺖ ﭘﺸﺘﻴﺒﺎﻧﻲ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ و ﺗﻤﺎم اﺑﺰارﻫﺎي ﻣﻮرد ﻧﻴﺎز ﺑﺮاي ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻳﻚ ﺳﺎﻳﺖ را دارا ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ.

طراحی سایت اینترنتی با انواع سیستم مدیریت محتوا

برای آشنایی بیشتر دانشنامه سیستم مدیریت محتوا یا CMS را حتما مطالعه نمایید تا از مزیت های استفاده از آن بهره مند شوید.

اما سیستم های مدیریت محتوا از انواع مختلفی برخوردار میباشد که هرساله باتوجه به ارتقا و پیشرفت جهانی این نرم افزارهای سیستم مدیریت محتوایی ، برترین آنها برگزیده و در جهان شناخته و مطرح میشود.

وردپرس بهترین راهکار طراحی سایت

وردپرس به عنوان برترین سیستم مدیریت محتوا با اختلافی چشمگیر در چندین سال متوالی شناخته شده است و باتوجه به گستردگی امکانات و بروز رسانی های متدوام بهترین گزینه جهت طراحی سایت اینترنتی میباشد.

طراحی سایت اینترنتی

شرکت های معتبر بزرگی اقدام به ساخت افزونه های تکمیلی نرم افزار قدرتمند وردپرس میکنند که از جهت سئو و بهینه سازی ، افزایش بارگذاری سایت، برقراری امنیت سایت و فروشگاه سازی سایت روز به روز شاهد پیشرفت قابل توجهی در وردپرس میباشیم.

لازم است بدانید که خود هسته اصلی نرم افزار وردپرس دارای بروز رسانی های مداوم و همیشگی میباشد و توسعه دهندگان وردپرسی روز به روز در جهت برطرف کردن مشکلات آن و پیشرفت و اضافه کردن امکانات به آن در تلاش هستند.

این گستردگی از جهت ارتقا و رشد نرم افزار سیستم مدیریت محتوای وردپرس قابل تقدیر و با ارزش میباشد.

در کنار این همه گستردگی ، رایگان بودن هسته نرم افزار وردپرس نیز خیلی پراهمیت میباشد. تنها کافی است تا با جستجوی کلمه دانلود وردپرس ، نسخه فارسی سازی شده وردپرس را دانلود و نصب نمایید.

آموزش وردپرسی

اما این پایان ماجرا نیست، چرا که بابت طراحی سایت اینترنتی با وردپرس نیازمند آموزش های مربوطه میباشید تا سایت شما با اختلال مواجه نگردد. همچنین ارتقا و بروز رسانی سایت وردپرسی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد. پس اگر تسلطی بر طراحی سایت با وردپرس ندارید ،این اقدامات خدمات طراحی سایت اینترنتی با وردپرس را به متخصصین فارسینو بسپارید.

اگر هزینه طراحی سایت اینترنتی برایتان اهمیت دارید دانشنامه “محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس” را حتما مطالعه نمایید.

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله شما را با طراحی سایت اینترنتی آشنا کرده باشیم.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
آموزش تصویری ورود به پیشخوان وردپرس
طراحی وب سایت با انواع سیستم مدیریت محتوا CMS
وردپرس چیست ؟ 8 مزیت وردپرس | مقایسه وردپرس | نصب وردپرس
آموزش گام به گام ساخت سایت وردپرس
فارسینو در اینستاگرام

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی