سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

طراحی سایت بدون کد نویسی | کدنویسی سایت

طراحی سایت بدون کد نویسی | کدنویسی سایت

طراحی سایت بدون کد نویسی

طراحی سایت بدون کدنویسی روش نوینی است که از چندی قبل در بین مردم سراسر جهان رواج پیدا نمود.

در این روش ( طراحی سایت بدون کد نویسی ) ، افراد متخصص ( برنامه نویس پر تجربه ) قالب هایی از مدل های مختلف سایت را کدنویسی میکنند و بصورت پکیج به اشتراک میگذارند و افراد غیر متخصص میتوانند باکمی مهارت در این زمینه بسته را تهیه نموده و در پوسته سایت خود نصب نمایند.

همچنین بابت هرقسمت از سایت که محتوایی را شامل میشود کدنویسی های مربوط به آن نیز به صورت جداگانه ارایه میگردد که آن ها را هم میتوان تهیه کرده و در سایت بارگذاری کرد.

اما قبل ازهمه این موارد، یک پایگاه داده ای آماده همچون وردپرس، جوملا و…  را باید در سرور سایت بارگذاری و نصب نمود تا بعد از آن نیز نصب قالب (هسته سایت) و افزونه های مربوط به آن پایگاه داده را بتوان به تبع آن انجام داد.

طراحی سایت بدون برنامه نویسی - فارسینو

طراحی سایت با کدنویسی

شاید برایتان جالب باشد که چطور ممکن است طراحی سایت بدون کد نویسی انجام گردد، در صورتی که کلی برنامه های متنوع ولی بسیار پیچیده وجود دارد که باآنها نیز میتوان یک سایت را راه اندازی نمود.

تخصص ، مهارت و تجربه در برنامه نویسی سایت سه عامل مهم در زمینه طراحی سایت با کدنویسی میباشد و این سعی و خطاها باید در حدی باشد که دارنده سایت را همیشه راضی نگه دارد.

متاسفانه در طراحی بسیاری از این قبیل سایت ها که باکدنویسی توسط یک یا چندین برنامه نویس راه اندازی شده اند، آنقدر پیچیدگی و حتی رمزگذاری فایل های برنامه نویسی شده داشته که تغییر و نوآوری در این سایت ها را غیرممکن نموده و اگر خود آن اشخاص در دسترس نباشند ، پشتیبانی این سایت ها بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
فروشگاه اینترنتی دیجیکالا ( دیجی کالا ) | Digikala
طراحی سایت با وردپرس wordpress
دوره آموزش وردپرس رایگان 
سئوکار وردپرس | مهدی مجیدزاده | سئوسازی با وردپرس
فارسینو در اینستاگرام

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی