سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

طراحی سایت مشابه دیجی کالا | طراحی سایت مشابه دیجیکالا

طراحی سایت مشابه دیجی کالا | طراحی سایت مشابه دیجیکالا

طراحی سایت مشابه دیجی کالا

در این دانشنامه قصد داریم تا به سؤالات مکرر شما پاسخ دهیم: آیا میشود طراحی سایت مشابه دیجی کالا (طراحی سایت مشابه دیجیکالا) با کمترین هزینه را انجام داد ؟! پس در ادامه با ما باشید …

سایت دیجی کالا – Digikala.com توسط تیم برنامه نویس مجموعه ی دیجی کالا طراحی و راه اندازی گردیده است. سایت دیجی کالا به علت گستردگی و تنوع انواع کالا ، حجم بالای سفارشات و میزان بالای استقبال و اعتماد به این فروشگاه اینترنتی ، مدیران این مجموعه را ملزم به توسعه و برطرف کردن مشکلات سایت به طور مستمر و لحظه ای نموده است.

طراحی سایت مشابه دیجیکالا

سایت دیجی کالا با یکسری پیش نیاز ها و آینده نگری ها طراحی و راه اندازی گردید و در قدم بعدی و مهم تر از آن در هرلحظه تغییرات متعدد جهت رفع ایرادات و توسعه ی سایت در حال انجام میباشد تا نیاز های مشتریان را برآورده نماید. و تمامی این موارد هزینه های سنگینی را در جهت تأمین نیروهای متخصص طراحی و توسعه سایت به این شرکت بزرگ تحمیل نموده است.

الگو برداری از طراحی سایت دیجی کالا

اما اصلا نگران نباشید؛ چرا که با الگو برداری از سایت دیجی کالا قالب وردپرسی مشابه سایت دیجی کالا طراحی شده است که میتوانید با صرفنظر از هزینه های سنگین آن، سایت خود را مشابه Digikala راه اندازی و مدیریت نمایید.

طراحی سایت وردپرس مشابه دیجی کالا
طراحی سایت وردپرس مشابه دیجی کالا Digikala.com

طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا

فارسینو ، به شما کمک خواهد نمود تا سایت فروشگاهی خود را با کمترین هزینه به صورت سفارش آنلاین طراحی و راه اندازی نمایید.

کافی است جهت ثبت سفارش سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا به بخش سفارش طراحی در صفحه اصلی سایت فارسینو مراجعه نمایید و طراحی سایت فروشگاهی را انتخاب و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت و پرداخت نمایید تا در اولین فرصت بدون مراجعه حضوری با شما ارتباط گرفته شود و در بهترین بازه زمانی سایت شما طراحی و راه اندازی گردد.

طراحی وب سایت مشابه یا همانند دیجی کالا
طراحی وب سایت مشابه یا همانند دیجی کالا

ولی کمی صبر کنید!!!!

شاید تصور طراحی سایت مشابه دیجی کالا آسان باشد، اما در نظر داشته باشید که تنها راه اندازی سایت فروشگاهی که نیز توسط تیم فارسینو انجام و ارایه میگردد کفایت نمیکند، مهمتر از راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، نگهداری ، توسعه و برطرف کردن مشکلات سایت و بروز رسانی مداوم آن و همچنین برقراری امنیت کامل برای سرور و سایت میباشد.

اگر خیلی واضح تر بخواهیم برای شما این موضوع را روشن نماییم:

به این صورت میشود که اگر شما صاحب یک فروشگاه در محله ی خود باشید و محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان ارایه بدهید ، به طور مستمر و روزانه به محل کسب و کار یا فروشگاه خود مراجعه نموده و اگر مواردی جهت فروش بهتر و بیشتر مشاهده گردد حتما آن را پیاده سازی خواهید کرد، موانع و مشکلات فروشگاه خود را برطرف نموده و در این بازار پر تلاطم سعی بر جذب مشتریان بیشتر می نمایید…

مدیریت مستمر در فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا

در راه اندازی یا طراحی سایت مشابه دیجی کالا ، باید نظارت و مدیریت روزانه و مستمر داشت و برای مشتریان بالفعل و بالقوه سایت فروشگاهی خود ارزش قائل شوید و سایت را برای میزبانی و پشتیبانی از آنها آماده نمایید.

در جهت برقراری رفاه و آسایش شما بزرگواران ، فارسینو خدمت پشتیبانی ماهانه و سالانه سایت های وردپرسی را برای شما قرار داده است تا در صورت ثبت سفارش آنلاین ، خدماتی نظیر : بروز رسانی قالب وردپرس ، بروز رسانی افزونه های وردپرس ، برقراری امنیت مداوم سایت وردپرس ، برطرف کردن خطاهای سایت وردپرس و افزایش سرعت سایت وردپرس به صورت مستمر از سوی فارسینو انجام گردد .

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
طراحی سایت در تهران و کرج
نرم افزار قدرتمند طراحی سایت وردپرس چیست؟!
افزونه وردپرس چیست ؟ افزونه چیست؟! آشنایی با بهترین افزونه
مارکت آنلاین وردپرس | مارکت وردپرس
طراحی سایت در مشهد
طراحی سایت چیست؟
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی