سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

طراح سایت وردپرس کیست؟!! توانایی های طراح سایت چیست؟

طراح سایت وردپرس کیست؟!! توانایی های طراح سایت چیست؟

طراح سایت وردپرس کیست ؟

طراح وب سایت وردپرس به فردی گفته میشود که توانایی راه اندازی انواع وبسایت با وردپرس را داشته باشد . طراح سایت وردپرسی در امروزه بسیار مورد استقبال صاحبان کسب و کار قرار گرفته است . چرا؟!! اصلا از چند روش امکان طراحی سایت وجود دارد؟! آیا طراحی سایت با وردپرس روش استانداردی برای راه اندازی سایت هست؟! در این دانشنامه به تمامی این سؤالات پاسخگو خواهیم بود.

انواع روش طراحی سایت چیست؟!

1- راه اندازی سایت با کدنویسی یا برنامه نویسی.

طراحی سایت با کدنویسی روشی است که در آن یک یا چند برنامه نویس صفر تاصد سایت را با کد راه اندازی میکنند، راه اندازی سایت با کدنویسی یا برنامه نویسی خیلی عالی است، اما معایبی دارد که به محاسن آن برتری دارد.

معایب طراحی سایت باکدنویسی:

  • هزینه بسیار بالا و سنگین.
  • زمان زیاد جهت راه اندازی سایت.
  • نیازمند بودن به طراح سایت از ابتدا تا انتهای استفاده از سایت.
  • قفل گذاری در کدهای سایت و عدم ویرایش توسط سایر طراحان.
  • عدم امکان بروزرسانی ماژول های استفاده شده در سایت.
  • هزینه بالای پشتیبانی سایت.

2- راه اندازی سایت با سیستم های مدیریت محتوا.

همانطور که مکرراً در اکثر دانشنامه های فارسینو ذکر شده: انواع مختلف سیستم مدیریت محتوا در بستر وب ایجاد شده است. که وردپرس به عنوان بهترین ، پیشرفته ترین ، بروز ترین و ایمن ترین سیستم مدیریت محتوا در طی چندین سال متوالی در جهان مطرح و شناخته شده است.

اکثر صاحبان سایت هایی که صفر تا صد سایت آنها با کدنویسی یا برنامه نویسی راه اندازی گردیده در همان ابتدای کار و یا در ادامه همکاری به دلایل مختلف به مشکلاتی برخورد کرده اند و نتوانسته اند سایت خود را به جایگاه مناسبی برسانند.

ازین رو وردپرس بهترین فرصت برای نه تنها این دسته از صاحبان کسب و کار بلکه قابل استفاده برای همه کسانی است که قصد راه اندازی انواع سایت (شخصی، خبری، فروشگاهی، شرکتی، آموزشی و خدماتی) را دارند. اگر قصد آشنایی بیشتر با وردپرس را دارید حتما دانشنامه زیر را مطالعه کنید:

حالا که با وردپرس آشنایی دارید ، در ادامه به شرح مزیت ، توانایی و مهارت های طراح وبسایت وردپرسی میپردازیم.

توانایی های طراح وبسایت وردپرس

طراح وبسایت وردپرس باتوجه به گستردگی بازار وردپرسی و وجود انواع قالب ها و افزونه های حرفه ای وردپرس ، نیازی به کدنویسی از صفر تا صد سایت را نداشته و باتوجه به مهارت خود ، توانایی طراحی وب به صورت اختصاصی و با استفاده از انواع قالب ها و افزونه های وردپرسی پرمیوم و حرفه ای را دارد .

توانایی و مزیت های طراح سایت با وردپرس

یک طراح وبسایت وردپرس حرفه ای خوب میداند که از چه قالب هایی که استاندارد سازی سئو و قوانین مهم گوگل را رعایت کرده باشند را استفاده نماید. همچنین طراح وب در هنگام طراحی وب با وردپرس تمامی نکات اولیه و مهم سئو و بهینه سازی را رعایت میکند تا سایت در طول زمان به مشکل برنخورد و از نظر سرعت و کارایی نمره قبولی را دریافت نماید.

مزیت وردپرس برای یک طراح سایت

یکی از مزیت های طراحی وب با وردپرس در این است که وردپرس یک نرم افزار آماده میباشد که تمامی اقدامات راه اندازی اولیه تا انتشار محتوا در آن انجام میگیرد و در صورتی که با طراح وبسایت خود به مشکل برخورد کردید و یا به هردلیلی مجبور به تغییر طراح سایت خود شدید، دیگر نیازمند پیاده سازی از پایه سایت ، نخواهید بود و همین عامل یکی از بهترین نقاط قوت وردپرس محسوب میشود.

استفاده از قالب استاندارد وردپرسی و نیز افزونه های کش ، افزونه های امنیتی ، افزونه های بهینه سازی و سایر افزونه های مهم وردپرسی یکی از اولویت های طراح وب وردپرس میباشد . به همین دلیل سعی کردیم تا در ادامه این دانشنامه از هنرنمایی و خلاقیت های طراح سایت با استفاده از قالب و افزونه های وردپرسی را مطرح نماییم…

خلاقیت و هنرنمایی طراح سایت با قالب وردپرس ( 6 اصل مهم )

یکی از مهمترین اصول رعایت طراحی و راه اندازی سایت با Wordpress  ، انتخاب قالب سایت و نیز امکان تغییر و تحول در آن میباشد. فارسینو باتوجه به کسب تجربه و مهارت خود در زمینه طراحی سایت وردپرسی ، موارد اصلی انتخاب قالب را به شرح ذیل برایتان منتشر نموده که پیشنهاد میشود حتما مطالعه نمایید :

خلاقیت-در-انتخاب-قالب-توسط-طراح-سایت-وردپرس

1- اولین اصل در انتخاب قالب وردپرسی توسط طراح :

وجود حداقل امکانات مورد نیاز قالب میباشد که با توجه به آن امکانات، توانایی تعامل با کاربران سایت از همه لحاظ ایجاد گردد. بخشی از این امکانات بدین شرح میباشد: طراحی هدر سایت ( سربرگ سایت ) ، طراحی فوتر سایت ، تعریف رنگ سازمانی ، تعیین فونت های اصلی سایت ، امکان اضافه کردن استایل به سایت از طریق کد های CSS و …..

2- دومین اصل که یک طراح وب سایت وردپرس به آن اهمیت میدهد :

استفاده از قالب های نسخه پرمیوم و یا اصلی میباشد . یک طراح وب خوب میداند که دانلود رایگان و یا خرید قالب وردپرسی از هر فروشگاه یا سایت بی نام و نشانی به ضرر او و صاحب سایت تمام خواهد شد چرا که ریسک استفاده از قالب ها بسیار بالا میباشد و احتمال خطر آفرینی برای سایت زیاد میباشد ؛ ازین رو یک طراح حرفه ای از قالب های برند وردپرسی که از سایت یا فروشگاه های معتبر خارجی یا ایرانی خریداری نموده ، استفاده می نماید.

3- سومین اصل در انتخاب قالب سایت وردپرس توسط طراح :

بهینه بودن قالب سایت وردپرسی میباشد ، یعنی در درجه اول کدهای برنامه نویسی شده قالب ، استاندارد های زبان برنامه نویسی را رعایت کرده باشند و در درجه دوم با عملیات فشرده سازی کدهای قالب ، سایت با خطا مواجه نشود (نمایش سایت دچار مشکل یا بهم ریحتگی نشود) و در آخر سرعت لودینگ سایت (نسبت به کدهای قالب)، سرعت قابل قبولی باشد.

4- چهارمین اصل در برگزیدن قالب وردپرس :

خریداری قالبی است که دارای بروز رسانی های دنباله دار باشد . همانطور که میدانید سیستم مدیریت محتوای وردپرس باتوجه به توسعه و پیشرفت چشمگیری که دارد و ازین جهت که در سکوی رقابت طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا ، در مقام اول باقی بماند نیازمند توسعه در زمان های مختلف میباشد که به تبع آن هر قالب و افزونه وردپرسی ای در جهت توسعه امکاناتی که ارایه میدهد باید بروز رسانی گردد.

5- پنجمین اصلی که طراح سایت وردپرس باید در نظر بگیرد :

انتخاب قالبی است که دارای پشتیبانی و گارانتی باشد که درصورت بروز هرگونه مشکل بتواند مشکل را با پشتیبان قالب سایت وردپرسی برطرف نماید.

6- ششمین و مهمترین اصل در انتخاب قالب وردپرسی :

منعطف پذیر بودن ، چندمنظوره و حرفه ای بودن امکانات و نیز سازگاری با انواع صفحه ساز های گرافیکی حرفه ای وردپرس میباشد .

تمامی این موارد ، جزئی از اصول طراحی وبسایت با وردپرس میباشد که یک طراح وبسایت وردپرسی باید تمامی آن ها را مدنظر قراردهد. لازم بذکر است یک طراح حرفه ای با در نظر گرفتن تمامی این اصول خلاقیت و نوآوری خود را در طراحی اختصاصی سایت با وردپرس بکار خواهد گرفت.

مهارت افزودن امکانات در وردپرس به طراح سایت بستگی دارد…

در بسیاری از موارد لازم است تا از افزونه هایی جهت تکمیل سایت وردپرسی استفاده نمود. یک طراح وبسایت حرفه ای با استفاده از افزونه های نسخه پرمیوم و اصلی وردپرس که نیز داراری بروز رسانی های مداوم میباشند سایت خود را برقرار می نماید . اما این نکته را در نظر میگیرد که از هر افزونه ای استفاده ننماید و استفاده از افزونه ها منجر به اختلال در سایت نشود و همچنین سرعت سایت را کاهش ندهد.

به غیر از تمامی این موارد ، یک طراح وبسایت وردپرسی میتواند با استفاده از کدهای CSS ، به بخش های مختلف وب خود استایل های مختلفی دهد که در کار خود بسیار تأثیرگذار میباشد.

تعرفه طراحی وب با وردپرس (پیشنهاد عالی)

تعرفه طراحی سایت با وردپرس که از سوی طراح وبسایت اعلام میشود یک مزیت برای صاحبان سایت محسوب میشود. چراکه طراحی وب با انواع زبان های برنامه نویسی از نظر قیمتی بسیار متفاوت تر خواهد بود .

تعرفه و قیمت طراحی سایت وردپرس در عصرجدید

لذا در اینجا جا دارد تا از شما دعوت نماییم تا با مراجعه به صفحه اصلی سایت فارسینو (com.فارسینو) از قیمت و تعرفه طراحی سایت مطلع شده و در صورت صلاحدید از خدمات طراح وبسایت فارسینو جهت طراحی وب وردپرسی بهره مند گردید.

از دیگر خدماتی که طراحان سایت وردپرسی در فارسینو ارایه میدهند ، پشتیبانی یکماهه وردپرس ، پشتیبانی سه ماهه وردپرس ، پشتیبانی شش ماهه وردپرس و پشتیبانی یکساله وردپرسی میباشد. با مراجعه به صفحه فروشگاه فارسینو از انواع تعرفه پشتیبانی وردپرسی آگاه شوید.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
ابزار وردپرس چیست؟!معرفی ابزارهای طراح سایت وردپرسی
سئوکار وردپرس | مهدی مجیدزاده | سئوسازی با وردپرس
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان در سه سوت | 3sot
دوره آموزش وردپرس رایگان 
فارسینو در اینستاگرام
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی