سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

عصرجدید طراحی سایت با وردپرس | سایت عصرجدید

عصرجدید طراحی سایت با وردپرس | سایت عصرجدید

عصرجدید طراحی سایت با وردپرس

در عصرجدید ، بهترین پلتفرم یا نرم افزار بابت طراحی سایت ، سیستم مدیریت محتوای وردپرس میباشد. هم اکنون وردپرس برای چندمین سال پیاپی به عنوان برترین سیستم مدیریت محتوا جهت طراحی انواع سایت در بین طراحان سایت در سراسر جهان شناخته شده است. لذا پیشنهاد میکنیم تا آخر این دانشنامه با ما باشید…

سیستم مدیریت محتوا

سیستم مدیریت محتوا ( Content management system) یک نرم افزار تحت وب میباشد که امکان منتشر نمودن ، ویرایش ، مدیریت ، بهینه سازی و حتی حذف نمودن محتوا را در عصر جدید طراحی سایت برای کاربران فراهم میسازد. 

به زبان ساده تر سیستم مدیریت محتوا (CMS) یک نرم افزار تحت وب است که از طریق آن میتوانید انواع محتوا نظیر : نوشته ، تصاویر ، صدا و کلیپ های خود را در آن تولید یا منتشر ، ویرایش ، بروزرسانی و حذف نمایید .

بهترین سیستم مدیریت محتوا در عصر جدید

در این راستا سیستم های مدیریت محتوای متعددی به بازار طراحی سایت عرضه شده است که نام 5 تا از بهترین های سیستم مدیریت محتوا به شرح ذیل ، ذکر شده اند : 

1- سیستم مدیریت محتوای وردپرس 

2- سیستم مدیریت محتوای جوملا 

3- سیستم مدیریت محتوای دروپال 

4- سیستم مدیریت محتوای شاپیفای 

5- سیستم مدیریت محتوای پرستاشاپ 

باتوجه به اینکه وردپرس به عنوان بهترین نرم افزار تحت وب طراحی سایت در جهان شناخته شده است ، لذا در ادامه شما را با امتیازات طراحی سایت وردپرسی آشنا می نماییم.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس

همانطور که در مقدمه دانشنامه  ” عصرجدید طراحی سایت با وردپرس ” گفته شد ، وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا میباشد که با زبان PHP برنامه نویسی شده است . 

انواع قالب های سایت وردپرسی به همراه افزونه های وردپرسی متعدد ، مخصوص این cms فوق العاده طراحی گردیده است. همچنین جهت رفع نواقص ، معایب و افزوده شدن موارد بیشتر به هسته وردپرس ، قالب سایت وردپرس و افزونه های وردپرسی ، بروزرسانی هایی در این سیستم قرارداده شده است و براحتی و بایک کلیک و بدون هرگونه کدنویسی میتوانید سایت خود را بروز نگه دارید و از امکانات به روز سایت استفاده نمایید.

جذابیت وردپرس در عصر جدید

یکی دیگر از جذابیت های طراحی سایت با وردپرس در عصرجدید این میباشد که وردپرس تنها برای گروه خاصی نبوده و همه افراد میتوانند در هر زمینه ای سایت خود را راه اندازی و استفاده نمایند. اما یکی از لازمه های کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس ، یادگیری صحیح این سیستم مدیریت محتوا میباشد و در کمال سادگی و راحتی از پیچیدگی هایی برخوردار میباشد. 

لازمه اش آموزش دیدن بابت نحوه استفاده درست از آن ها میباشد و در صورت عدم رعایت خیلی از موارد ممکن است سایت شما با اختلال مواجه شود. 

اما خبر خوش این است که به دلیل گستردگی تولید محتوای وردپرسی ، به راحتی میتوانید از انواع آموزش های حضوری و غیرحضوری نرم افزار تحت وب وردپرس بهره مند شوید. پیشنهاد میشود قبل از هرگونه عملکردی در وردپرس حتما از آموزش های وردپرسی لذت ببرید و با خیال راحت سایت وردپرسی خود را طراحی و راه اندازی فرمایید. 

نکته قابل توجه در وردپرس این است که انواع قالب فارسی سازی شده ی از پیش طراحی شده به همراه افزونه های متعدد با کارایی های مختلف در انواع فروشگاه های اینترنتی به فروش میرسد ، این درحالی است که در خود وردپرس شما میتوانید از انواع قالب و افزونه های وردپرسی رایگان نیز استفاده نمایید…

بهترین دلیل طراحی سایت با وردپرس در عصرجدید

طراحی سایت با وردپرس در عصرجدید ، این امکان را برای طراحان سایت فراهم ساخته است تا بدون هرگونه کدنویسی یا برنامه نویسی ، سایت خود را راه اندازی و نگهداری نمایند.

قیمت طراحی سایت با وردپرس در عصر جدید

در عصرجدید طراحی سایت به دلیل انتشار انواع قالب های حرفه ای در فروشگاه های اینترنتی وردپرسی و نیز تولید و انتشار انواع افزونه های مدیریتی ، امنیتی  و… ، بازار رقابتی طراحی سایت به سوی وردپرس رو آورده است . 

تقریبا حدود 80 درصد بازار طراحی سایت را فراگرفته است. ازین رو اختلاف قیمت طراحی سایت با وردپرس در قبال طراحی سایت با انواع زبان های برنامه نویسی بسیار متفاوت بوده و از قیمت بسیار مطلوبی برخوردار میباشد.

قیمت طراحی سایت وردپرس در عصرجدید

پشتیبانی سایت وردپرس

داستان در اینجا (راه اندازی اولیه سایت وردپرسی) پایان نمی یابد و باید این نکته مهم را مورد توجه شما قرار دهیم که متاسفانه اکثر شرکت های طراحی سایت وردپرسی ، امور راه اندازی و طراحی اولیه سایت های وردپرسی را به دست گرفته و بابت نگهداری و بروزرسانی سایت هیچگونه اقدامی نمیشود . این مورد باعث دلسردی و نابودی بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی وردپرس گشته است. 

لذا جهت رفع هرگونه مشکلات احتمالی ، بروز رسانی و برقراری امنیت سایت وردپرسی ، به طور مداوم باید به سایت رسیدگی گردد و یا درصورت عدم تسلط به این سیستم مدیریت محتوای فوق العاده ، پشتیبانی سایت وردپرسی خود را به یک متخصص وردپرسی بسپارید تا نیازمند به پرداخت هزینه های ناشی از مشکلات فنی سایت نشوید. 

اما بازهم خیالتان راحت! فارسینو با امکان سفارش و پرداخت آنلاین ، پشتیبانی انواع سایت های وردپرسی را به صورت یکماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یکساله با قیمتی عالی و خدماتی بی نظیر به عهده خواهد گرفت و شما را به اوج کسب و کار اینترنتی خواهد رساند.

امنیت سایت وردپرس

در عصرجدید وردپرسی ، خدمات بی نظیر امنیتی وردپرس و امکانات افزونه های امنیتی وردپرس این امکان را فراهم ساخته تا صاحبان سایت های وردپرسی با خیال راحت سایت خود را با سیستم مدیریت محتوای وردپرس مدیریت نمایند. 

اما در گوشه و کنار گاهی دیده و شنیده میشود که شرکت های طراحی سایت با انواع زبان های برنامه نویسی،  قصد تخریب و تضعیف وردپرس را داشته و بزرگترین علت عدم طراحی سایت با وردپرس را نا امن بودن آن اعلام نموده اند.

جا دارد تا در یک جمله خیالتان را آسوده نماییم : وردپرس به عنوان برترین سیستم مدیریت محتوایی در جهان از انواع افزونه های امنیتی برخوردار میباشد که به طور مداوم بروز رسانی شده و سایت را در مقابل کدهای مخرب و نیز هکرها محافظت می نماید . 

صدالبته بسیار مهم است که صاحبان یا طراحان سایت از هرقالب و افزونه ی وردپرسی ای بابت طراحی سایت وردپرس استفاده ننمایند و فقط از قالب و افزونه های پیشنهادی خود وردپرس و نیز قالب و افزونه های قابل عرضه در فروشگاه های وردپرسی معتبر استفاده نمایند.

لذا پیشنهاد ما طراحی سایت با وردپرس میباشد ، اما یادتان باشد که اگر خودتان قصد طراحی سایت با وردپرس را دارید:

باید تسلط کافی بر وردپرس را داشته باشید و از هر افزونه و قالب وردپرسی ای ، مخصوصا قالب و افزونه های وردپرسی رایگان قابل عرضه در انواع سایت های بی نام و نشان استفاده نکنید. چرا که ممکن است درصورت وجود انواع کدهای مخرب ، اختلال در سایت شما ایجاد شده و تمام زحمات شما از بین برود …

اما اگر قصد دارید تا از طراح سایت وردپرسی استفاده نمایید :

افتخار فارسینو همکاری در زمینه ارائه ی انواع خدمات طراحی سایت وردپرسی میباشد. 

از مشاوره و خرید دامنه و هاست وردپرسی تا راه اندازی یا طراحی ، سئو و بهینه سازی انواع سایت وردپرسی در کنار شما خواهیم بود . همچنین جهت  رفاه حال شما امکان سفارش و پرداخت آنلاین خدمات طراحی سایت وردپرسی را همراه با نماد اعتماد الکترونیکی فراهم ساخته ایم . 

کافی است با مراجعه به صفحه اصلی سایت فارسینو یا صفحه ی فروشگاه فارسینو از انواع قیمت های طراحی سایت مطلع شوید و درصورت صلاحدید از خدمات فارسینو استفاده نمایید.

توسعه سایت وردپرس

برخلاف مقاله ها و گفته های طراحان سایت با انواع زبان های برنامه نویسی اختصاصی ، قالب های وردپرسی به همراه انواع افزونه های وردپرسی همانند هسته وردپرس که اوپن سورس میباشد قابل تغییر جهت توسعه و یا شخصی سازی سایت میباشد . 

نکته مهم این است که توسعه دهنده وردپرسی به زبان برنامه نویسی php مسلط بوده تا بتواند سایت وردپرسی را نسبت به نیاز صاحب سایت ، توسعه و یا شخصی سازی نماید.

سرعت سایت وردپرس

خیلی خیلی مهم است که شما از چه قالب وردپرسی و افزونه های وردپرسی ای استفاده می نمایید. چرا که ممکن است در کدهای قالب و یا افزونه های وردپرسی ، استانداردسازی کدها انجام نشده باشد و نیازمند بهینه سازی باشد و تمامی این موارد در سرعت سایت وردپرس در عصرجدید بسیار پراهمیت میباشد.

همچنین یادتان باشد که حجم صفحات سایت آنقدر باید فشرده سازی گردند تا سایت شما در کمترین زمان به نمایش گذاشته شود. این اقدام یکی از مهمترین مواردی است که گوگل به آن اهمیت میدهد . هرچقدر سرعت سایت وردپرسی شما بالاتر باشد درجه و مقام سایت شما نسبت به رقبای تان بهتر خواهد بود . 

امیدواریم این دانشنامه وردپرسی نیز مورد رضایت شما وردپرس دوستان قرار گرفته باشد. 

وردپرس چیست ؟! بیشتر با وردپرس آشنا شوید…

وردپرس یک نرم افزار تحت وب (سیستم مدیریت محتوا یا Content management system)میباشد که امکان تولید ، منتشر نمودن ، ویرایش ، مدیریت ، بهینه سازی و حتی حذف نمودن محتوا را در عصر جدید طراحی سایت برای کاربران فراهم میسازد. هم اکنون وردپرس بهترین نرم افزار طراحی سایت در جهان میباشد.

تعرفه طراحی سایت با وردپرس چقدر میباشد؟

تعرفه یا قیمت طراحی سایت با وردپرس به دلیل گستردگی بازار وردپرسی و وجود قالب ها و افزونه های متعدد وردپرسی بسیار ارزنده تر از طراحی صفر تا صد سایت باکدنویسی میباشد. (جهت اطلاع قیمت ، سفارش و پرداخت آنلاین به صفحه اصلی سایت فارسینو مراجعه نمایید.)

آیا وردپرس دارای محدودیت میباشد؟

باتوجه به اینکه وردپرس در رده اول نرم افزار طراحی وب و به عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوا در جهان در چندین سال متوالی شناخته شده و مطرح است. بنابراین توسعه دهندگان وردپرسی بازار گسترده ای از وردپرس را در بستر اینترنت ایجاد کرده اند که با بروز رسانی های همیشگی خیال صاحبان کسب و کار را راحت نموده اند. ازین رو هیچ گونه محدودیتی باتوجه به قابلیت آپدیت شدن هسته نرم افزاری وردپرس ، قالب وردپرس و افزونه های وردپرسی وجود ندارد.

خدمات طراحی وبسایت فارسینو در عصر جدید چیست؟!

فارسینو خدمات صفر تا صد طراحی وبسایت وردپرسی : از خرید دامنه و هاست های وردپرسی تا راه اندازی و طراحی اختصاصی صفحات وردپرسی (همراه با نصب قالب و افزونه های نسخه اصلی)، تولید محتوای وردپرسی ، سئو و بهینه سازی وردپرسی و پشتیبانی یکماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یکساله وردپرسی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام میدهد. کافی است به صفحه اصلی فارسینو مراجعه نموده و سفارش خود را به صورت آنلاین و غیرحضوری ثبت نمایید.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
طراحی سایت مشابه دیجی کالا
برترین فروشگاه های آنلاین وردپرس  | بهترین فروشگاه وردپرس
قیمت طراحی سایت با وردپرس | تعرفه طراحی سایت وردپرسی
طراحی سایت کرج  | طراحی سایت ارزان در کرج
فارسینو در اینستاگرام
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی