سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا| Digikala | دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دیجیکالا| Digikala | دیجی کالا

در این دانشنامه قصد داریم تا به طور خیلی مختصر به معرفی فروشگاه اینترنتی دیجیکالا ( دیجی کالا ) بپردازیم و در آخر شما را دعوت به راه اندازی فروشگاه آنلاین مشابه دیجی کالا نماییم تا با کسب درآمد در دنیای اینترنت ، مشتریان خود را هزار برابر افزایش دهید.

دیجی کالا, فروشگاه اینترنتی دیجی کالا, فروشگاه دیجی کالا, فروشگاه دیجیکالا, دیجیکالا, فروشگاه اینترنتی دیجیکالا

دیجی کالا چیست؟!

دیجی ‌کالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در کشور است. گروه ‏‏‌های مختلف محصولاتی چون کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر، ورزش ، سرگرمی و همچنین محصولات سوپرمارکتی با تنوعی بی ‌نظیر در دیجیکالا عرضه می ‏‏‏‌شوند. دیجیکالا با در اختیار داشتن سهم عمده ‏‌ای از بازار فروش اینترنتی محصولات در کشور با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی ‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏ کند.

کاربران و مشتریان دیجی کالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت دیجیکالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیجی کالاست.

دیجی کالا در چه سالی و با چه هدفی راه اندازی گردید؟!

دیجی ‌کالا در سال 1390 با راه اندازی “رسانه تصویری دیجیکالا ” یا DigiKala TV برای اولین بار در کشور تولید و ارائه محتوای ویدئویی آموزشی و تخصصی در زمینه معرفی ، نقد و بررسی جدید ترین کالاهای دیجیتال و فن ‏‌آوری‏ های این حوزه را آغاز کرد.

هدف از تولید این ویدئوها ایجاد امکانی برای کاربران جهت بررسی دقیق ‌تر تمامی ابعاد و مشخصات محصول و شکل ‌گیری تصویری دقیق ‏‏‌تر از کالاها و تکنولوژی‏ های این حوزه بود.

در حال حاضر این بخش یکی از محبوب ‏‌ترین خدمات دیجیکالا است، از این رو تولید محتوای تخصصی با کیفیت و استانداردهایی فراتر از گذشته یکی از راهبردهای اصلی دیجیکالا محسوب می‏‌شود. رسانه تصویری دیجیکالا در جهت تولید محتوای ویدئویی علمی و کاربردی با بکارگیری افراد متخصص این حوزه نهایت تلاش خود را می‏‏‌کند. این ویدئوها به صورت کاملا مستقل و در استودیوی اختصاصی دیجی ‌کالا تولید می‏‌شوند و این سرویس به رایگان ارائه می‏‌شود.

چرا دیجی کالا ؟!!

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا ( دیجیکالا )

طرح‏‏‌های مشوق خرید همواره مورد توجه مشتریان بوده و دیجیکالا نیز به منظور قدردانی از مشتریان وفادار خود همواره تخفیف‏‌ های قابل توجهی را در قالب طرح‌ های مختلف مشوق خرید برای آنان در نظر می‏‏‌گیرد.

کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت دیجی ‌کالا و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهم ‏‌ترین و با اولویت ‌ترین موضوعات در دیجی ‌کالا بوده است و همه کارکنان فنی و تخصصی آن نهایت تلاش خود را به عمل می ‌آورند تا با ارائه با‏ کیفیت ‏‌ترین و به ‏‌روز‏ترین سرویس‏‌ های مبتنی بر وب و تسهیل تمامی فرآیندهای بررسی، انتخاب و خرید کالا در وب سایت دیجیکالا، خدماتی شایسته و تجربه ‌ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند.

ساخت سایت مشابه دیجی کالا

شاید طراحی یا ساخت سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا از این جهت که اکثر نیازهای مشتریان یا کاربران سایت را در طی یک فرآیند زمانی و بازخوردهای مؤثر برطرف نموده است، بسیار مورد استقبال صاحبان کسب و کار های اینترنتی قرار گرفته است و اکثر افرادی که قصد راه اندازی فروش آنلاین را داشته اند، تقاضای طراحی سایت فروشگاهی آنلاین مشابه دیجیکالا را داشته یا دارند.

در این راستا فارسینو با یک قیمت فوق العاده و استثنایی طراحی سایت مشابه دیجیکالا با وردپرس را پیاده سازی نموده و در اختیار صاحبان کسب و کار های اینترنتی میگذارد. کافی است به صفحه فروشگاه فارسینو مراجعه نمایید و با انتخاب دسته قالب فروشگاهی ، قالب هایی که آماده طراحی همانند دیجی کالا هستند را به صورت آنلاین سفارش دهید.

امکانات قالب سایت دیجیکالا

امکانات سایت فروشگاهی دیجیکالا به شرح جدول زیر میباشد:

امکانات موجود در فروشگاه اینترنتی دیجیکالاقابلیت پیاده سازی در سایت وردپرسی دیجیکالا
سبد خرید و لیست خرید بعدیاین امکان قابل پیاده سازی است.
سیستم ثبت دیدگاه برای محصولاتاین امکان قابل پیاده سازی است.
سیستم مقایسه محصولاتاین امکان قابل پیاده سازی است.
سیستم محصولات موردعلاقهاین امکان قابل پیاده سازی است.
سیستم هدایای همراه کالااین امکان قابل پیاده سازی است.
سیستم چندفروشندگی این امکان قابل پیاده سازی است.
سیستم اطلاع رسانی این امکان قابل پیاده سازی است.
نمودار تغییرات قیمت محصولاین امکان قابل پیاده سازی است.
اسلایدر پیشنهاد لحظه ایاین امکان قابل پیاده سازی است.
ظاهر متفاوت در موبایلاین امکان قابل پیاده سازی است.
امکان ثبت موقعیت کاربر بر روی نقشهاین امکان قابل پیاده سازی است.
نمایش ویژگی محصولات به صورت طبقه بندی شدهاین امکان قابل پیاده سازی است.
اسلایدر محصولات شگفت انگیزاین امکان قابل پیاده سازی است.
اشتراک گذاری محصولات از طریق ایمیل و شبکه اجتماعیاین امکان قابل پیاده سازی است.
نمایش محصولات دیده شده توسط کاربراین امکان قابل پیاده سازی است.
خبرنامه دیجیکالااین امکان قابل پیاده سازی است.
فرم ورود و عضویت با ایمیل یا موبایلاین امکان قابل پیاده سازی است.
صفحات لندینگ پیجاین امکان قابل پیاده سازی است.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
مارکت آنلاین وردپرس | مارکت وردپرس
سیستم مدیریت محتوا یا CMS
طراحی سایت مشابه بانی مد Banimode
آموزش نصب وردپرس در هاست سی پنل
فارسینو در اینستاگرام

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

4 پاسخ

  1. افراد موفق چگونه از اشتباهات بزرگ زندگی درس عبرت می‌گیرند؟ گفت:

    بیایید چشمانمان را ببندیم و خودمان را جای افراد موفق بگذاریم، افراد موفق بعد از انجام اشباهات بزرگ زندگی چه کاری انجام می‌دهند؟ چگونه از این اشتباهات درس عبرت می‌گیرند؟

    امی موری، روان‌درمانگر و نویسنده کتاب پرفروش ۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند، در مقاله‌ای به پنج مورد اشاره می‌کند که افراد موفق چطور از اشتباهات بزرگ زندگی درس عبرت می‌گیرند:

    پذیرش اشتباهات
    سرزنش دیگران یا شانه خالی کردن از مسئولیتِ اشتباهات، دردی را از کسی دوا نمی‌کند. قبل از اینکه بتوانیم از اشتباهات خود درس بگیریم، نیاز است تا مسئولیت کامل در ارتکاب اشتباهات زندگی را بپذیریم.

  2. سلام لطفا در مورد فروشگاه های تازه تاسیس مثل فروشگاه اینترنتی تکدو هم مطلب بزارید مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی