سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

قیمت طراحی سایت چند؟ 💰

قیمت طراحی سایت چند؟ 💰

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت چند؟ اگر شما هم به دنبال بهترین قیمت هستید، پس تا انتها با ما همراه باشید. طراحی سایت با وردپرس یکی از بهترین راهکار های فناوری بابت راه اندازی انواع سایت میباشد. چرا که در چندین سال متوالی به عنوان برترین سیستم مدیریت محتوا یا پلتفرم جهت طراحی سایت در جهان شناخته شده است .  

باتوجه به امکانات گسترده و فوق العاده ای که در وردپرس وجود دارد:  از محبوبیت بسیاری بالایی برخوردار میباشد. ازین رو قیمت یا تعرفه طراحی سایت با وردپرس بسیار مقرون به صرفه تر از طراحی سایت با کدنویسی یا برنامه نویسی است.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

لیست قیمت طراحی سایت در فارسینو

فارسینو به عنوان اولین سایت با دامنه فارسی در کشور ، انواع خدمات طراحی سایت وردپرس را به صورت کاملا غیر حضوری ارایه میدهد .  همچنین جهت آسایش خیال شما بزرگواران اقدام به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی نموده (قابل مشاهده در قسمت پایین صفحات سایت). ضمناً ! امکان سفارش و پرداخت آنلاین خدمات وردپرسی را در بستر سایت ایجاد نموده است.

کافی است به صفحه اصلی سایت فارسینو یا صفحه فروشگاه فارسینو مراجعه نموده و لیست قیمت یا محصولات وردپرسی ما را مشاهده نمایید و در صورت نیاز سفارش خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین خدمات وردپرس در مارکت آنلاین فارسینو

انواع خدمات طراحی سایت وردپرسی

شما بزرگواران میتوانید از انواع خدمات طراحی سایت با وردپرس در فارسینو بهره مند گردید  :

  • طراحی و راه اندازی سایت وردپرس.
  • سئو و بهینه سازی سایت وردپرس.
  • پشتیبانی ماهانه ، سه ماهه ، شش ماهه و سالانه وردپرس.
  • و …

قیمت طراحی سایت با وردپرس در سایت فارسینو به صورت اختصاصی و با نازلترین قیمت در بازار کسب و کار طراحی سایت ارایه شده است اما قیمت پایین محصولات یا خدمات طراحی سایت وردپرسی در فارسینو به نشانه ضعف در سیستم و یا کیفیت نامقبول خدمات نیست .

هدف فارسینو راه اندازی یا بزرگ تر کردن کسب و کار های اینترنتی در کشور ایران میباشد و به غیر از آن به دنبال ایجاد رزومه ای بزرگ از خود در بستر جهان وب میباشد.

تفاوت قیمت طراحی سایت با وردپرس به چه عواملی بستگی دارد؟

تفاوت تعرفه طراحی سایت با وردپرس به نوع کسب وکار و کاربرد سایت بستگی دارد و در حال حاضر به دسته بندی های زیر تقسیم میگردد:

  • طراحی سایت شخصی یا خبری.
  • طراحی سایت شرکتی.
  • طراحی سایت خدماتی یا آموزشی.
  • طراحی سایت فروشگاهی.

خدمات طراحی سایت با فارسینو

همچنین جهت رفاه حال شما بزرگواران و جلوگیری از ایجاد دغدغه بابت خرید دامنه و اجاره هاست یا میزبان سایت ایده آل ، کلیه اقدامات اولیه نیز در صورت نیاز توسط فارسینو انجام میگیرد. ( مشاوره رایگان خرید دامنه ، هاست یا سرور اختصاصی به مشتریان )

لازم بذکر است قیمت طراحی سایت وردپرس اعلامی در سایت فارسینو به صورت قیمت پایه بوده و در صورت شخصی سازی و وابستگی سایت به کدنویسی ، قیمت از سوی فارسینو مجددا اعلام میگردد .

در صورت تفاهم،  خدمات طراحی سایت ارایه میگردد. اما باتوجه به گستردگی های وردپرس سعی فارسینو استفاده از المان های موجود و استفاده از ترکیب سازی های استاندارد وردپرسی است.

چطور ثبت سفارش کنم؟!! چطور استعلام قیمت طراحی سایت را انجام دهم؟؟!!!

پس هم اکنون میتوانید با مراجعه به آدرس صفحه اصلی سایت فارسینو و یا صفحه فروشگاه فارسینو از انواع خدمات طراحی سایت با قیمت مقرون بصرفه همراه با پشتیبانی 10 روزه الی یکساله  با آموزش رایگان بهره مند شوید. همچنین کلیه خدمات به صورت غیرحضوری در سایت ارایه خواهد شد.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
طراحی سایت در تهران و کرج
فروشگاه اینترنتی دیجیکالا ( دیجی کالا ) | Digikala
افزونه وردپرس چیست ؟ افزونه چیست؟! آشنایی با بهترین افزونه
مارکت آنلاین وردپرس | مارکت وردپرس
طراحی سایت چیست؟
طراحی سایت در مشهد

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی