سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

هزینه پشتیبانی سایت وردپرس چقدر درمیاد؟

هزینه پشتیبانی سایت وردپرس چقدر درمیاد؟

در دنیای امروزی با پیشرفت دنیای مجازی، داشتن یک وبسایت به عنوان ابزاری جهت ارتباط با مخاطبان و نمایش فعالیت‌ها و محصولات به اهمیت ویژه‌ای دست یافته است. این وبسایت‌ ها با توانمندی‌ های خود، از ارتباط با مخاطبان گرفته تا فرآیند فروش و بازاریابی، در توسعه کسب و کارها نقش بسزایی ایفا می‌کنند. ازین رو نگران هزینه پشتیبانی سایت وردپرس نباشید که پول شما به جیب خودتان برمیگردد.

اگرچه وجود شبکه های اجتماعی خیلی پررنگ شده اما فراموش نکنید وجود وبسایت در دنیای امروزه ارزش بسیار زیادی پیدا کرده است ، پس هرچقدر در این زمینه سرمایه گذاری کنید، پول تان را دور نریخته اید!

هزینه پشتیبانی سایت وردپرس ممکن است بسته به نوع خدمات درخواستی و یا بسته به ارایه دهنده خدمات و نحوه ارایه خدمات متفاوت باشد، ابعاد و پیچیدگی وب‌سایت، تجربه ارائه دهنده خدمات، و منطقه جغرافیایی در تعیین قیمت پشتیبانی سایت وردپرس میتواند دخیل باشد و معمولاً هزینه پشتیبانی سایت وردپرس بر اساس یکی از مدل‌های زیر تعیین میگردد:

هزینه پشتیبانی سایت وردپرس

خرید پشتیبانی وردپرس یکروزه تا یکساله

با خرید پشتیبانی وردپرس روزانه ، هفتگی، ماهانه و سالانه سایت خود را از معرض خطر دور کنید و ایمن کنید.

1- هزینه ثابت دوره ای پشتیبانی وردپرس:

  • برخی از ارائه دهندگان پشتیبانی سایت وردپرس همچون فارسینو به عنوان اولین ارایه دهنده خدمات وردپرسی بصورت آنلاین، بسته به نوع نیاز شما، اشتراک یک روزه ، هفتگی، ماهانه و یا سالانه را بابت خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی ارائه می‌دهند. این اشتراک ممکن است شامل خدماتی مانند پشتیبانی فنی، به‌روزرسانی‌های امنیتی و بهینه‌سازی وب‌سایت باشد. قیمت این اشتراک ممکن است از 500 هزار تومان بصورت روزانه تا 20 میلیون تومان در سال متغیر باشد.

ارایه خدمات پشتیبانی وردپرس در فارسینو بصورت دوره ای

ارایه خدمات پشتیبانی سایت وردپرس بصورت دوره های زیر در فارسینو ارایه میگردد و میتوانید با بهترین قیمت و بدون دردسر از خدمات پشتیبانی وردپرسی فارسینو بهره مند شده و سایت خود را ارتقا دهید.

فارسینو به عنوان معتبرترین شرکت خدمات پشتیبانی سایت وردپرس، با سال‌ها تجربه و تخصص، آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه پشتیبانی و مدیریت سایت‌های وردپرسی است. این شرکت با در اختیار داشتن تیمی از کارشناسان حرفه‌ای و مجرب، به شما این امکان را می‌دهد که با خیالی آسوده و بدون ریسک، خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی خود را با کمترین هزینه به ایشان بسپارید.

انعطاف در ارایه خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی!

ارایه خدمات پشتیبانی سایت وردپرس در فارسینو دارای انعطاف قیمتی و زمانی بوده و شما میتوانید بصورت یک روزه، هفتگی و ماهانه و سالانه از خدمات وردپرسی ما بهره مند شوید که با کلیک بر روی هرکدام از گزینه های زیر میتوانید بصورت آنلاین قیمت پشتیبانی سایت وردپرسی را مشاهده نموده و بدون دغدغه مسافت و دوری از کارشناس پشتیبان وردپرس سفارش خود را ثبت نمایید:

چرا پشتیبانی وردپرسی توسط متخصص وردپرس باید انجام گردد؟

طراحان سایت برای راه اندازی وبسایت، نرم افزار یا سیستم های تولید محتوای مختلفی همچون وردپرس را به کار می‌گیرند. وردپرس به عنوان یکی از معروف‌ترین و قدرتمندترین سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS)، توسط افراد و شرکت‌ها در سراسر جهان استفاده می‌شود. با این وجود، ایجاد و مدیریت یک وبسایت وردپرسی نیاز به تخصص و دانش فنی دارد. به همین دلیل، پشتیبانی سایت وردپرس امری اساسی و ضروری است و باتمام سادگی و جذابیتی که دارد ممکن است دچار مشکلاتی شود که نتوانید براحتی آن ها را رفع نمایید. پس وجود پشتیبانی سایت وردپرس را جدی بگیرید!

هزینه پشتیبانی سایت وردپرس

2- هزینه بر اساس میزان ساعت کارکرد پشتیبان وردپرس :

  • برخی از ارائه دهندگان پشتیبانی، هزینه را بر اساس ساعت کاری یا نیازهای ویژه مشتری تعیین می‌کنند. در این مدل، قیمت هر ساعت کاری پشتیبانی ممکن است متغیر باشد و بسته به موارد مورد نیاز مشتری تعیین شود.

3- عقد قرارداد سفارشی خدمات پشتیبانی وردپرس:

  • در برخی موارد، ارائه دهندگان پشتیبانی سایت وردپرسی ممکن است قراردادهای سفارشی و تخصصی با مشتریان بسته و هزینه را بر اساس نیازها و گستردگی وب‌سایت تعیین کنند. در این صورت، هزینه پشتیبانی به صورت توافقی و با توجه به جزئیات قرارداد تعیین می‌شود.

4- هزینه معین بابت خدمات پشتیبانی سایت وردپرس:

  • برخی از خدمات پشتیبانی، هزینه یکباری برای ارائه خدمات خاص مانند بهینه‌سازی وب‌سایت، رفع مشکلات فنی خاص، یا به‌روزرسانی‌های اساسی می‌پردازند.

برای داشتن تصویر دقیق‌تر از هزینه پشتیبانی سایت وردپرس، پیشنهاد می‌شود با ارائه دهندگان مختلف تماس بگیرید و نیازهای خود را مطرح کنید تا ارزیابی دقیق‌تری از هزینه‌ها و امکانات ارائه شده بدست آید.

هزینه پشتیبانی سایت وردپرس

همین حالا با فارسینو تماس بگیر!

با انتخاب فارسینو به عنوان کارشناس یا متخصص حرفه ای پشتیبانی سایت وردپرس، شما به تیمی از کارشناسان حرفه‌ای دسترسی دارید که با راهنمایی، پشتیبانی و بهینه‌سازی به شما در بهره‌ برداری بهینه از سایت وردپرسی خود کمک می‌کنند. با اعتماد به فارسینو، خدماتی بی‌ریسک و با کیفیت برای سایت وردپرسی خود خواهید داشت.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
بهترین سایت خرید دامنه رند
مشاوره رایگان وردپرس!
خرید رپرتاژ آگهی دائمی
معرفی انواع پشتیبانی سایت وردپرس
خدمات پشتیبانی وردپرس در تهران
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی