سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

آموزش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس اما رایگان!

آموزش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس اما رایگان!

آموزش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار میباشد. چرا که با یادگیری و تسلط بر راه اندازی سایت فروشگاهی وردپرسی میتوانید فروش آنلاین محصولات خود را در بستر اینترنت آغاز نمایید.

با گسترش فناوری‌های تحت‌وب و افزایش آگاهی مردم نسبت به این زمینه، فروش آنلاین و طراحی سایت فروشگاهی در طی چند سال اخیر رشد بسزایی کرده است. از این رو با گسترش استفاده از سایت‌های فروشگاهی، مشتریان و خریداران از طریق صفحات وب و بدون مراجعه حضوری و در هر زمان می‌توانند انواع محصولات مورد نظر خود را مشاهده، مقایسه و خرید نمایند. فروشندگان کالا و محتوا نیز می‌توانند، بدون نیاز به امکانات سنتی فروشگاهی مانند الزام بر خرید یا اجاره مغازه در مکانی مناسب، استخدام نیروی انسانی بامهارت در زمینه فروش و بسیاری از امکانات دیگر تنها با داشتن یک سایت آنلاین فروشگاهی و یک انبار برای نگهداری محصولات-در صورت فیزیکی بودن اجناس- مبادرت به فروش محصولات خود نموده و کسب و کار خود را از این طریق توسعه دهند.

آموزش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس,آموزش طراحی سایت فروشگاهی
خرید از سایت فروشگاهی

سایت‌های فروشگاهی آمازون و علی‌بابا در خارج از کشور و سایت دیجیکالا در ایران با تلاش و پشتکار فراوان، موفق شدند تحولی عظیم در زمینه صنعت خرید و فروش آنلاین یا فروشگاه اینترنتی ایجاد نمایند. آنها توانستند با ایجاد یک روش نوین که کارایی و مزایای بسیاری که نسبت به روش قدیمی دارد خود را بر جامعه تحمیل نمایند. فروشگاه های اینترنتی بازار خرید و فروش محصولات در تمام زمینه‌ها را در دست گرفتند و با خدماتی که هر روز بر آن افزوده می‌شود مدام در حال پیشرفت هستند.

یکی از ابزارهایی که می‌توانید با استفاده از آن و بدون نیاز به کد نویسی فراوان، یک سایت فروشگاهی را راه اندازی نمایید، استفاده از نرم افزار قدرتمند وردپرس میباشد. برای آشنایی بیشتر با وردپرس جهت طراحی سایت فروشگاهی توضیحات بیشتری را برایتان گردآوری کرده ایم. پس تا انتها با ما همراهی نمایید.

آموزش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس,آموزش طراحی سایت فروشگاهی
سایت فروشگاهی آمازون

چگونه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس را انجام دهیم؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا CMS است که به زبان برنامه‌نویسی پی‌اچ‌پی(PHP) نوشته شده و به شما امکان میزبانی و ساخت وب سایت را می‌دهد. وردپرس شامل معماری پلاگین و یک سیستم قالب است، بنابراین می‌توانید هر وب سایتی را متناسب با تجارت، وبلاگ، نمونه کارها یا فروشگاه آنلاین خود سفارش سازی کنید.

چه یک کسب‌وکار کوچک باشید که به تازگی شروع به کار کرده‌ باشید یا یک شرکتی چندین سال است که درحال فعالیت میباشد که به دنبال گسترش حضور آنلاین خود در اینترنت و فروش محصول به دیگران هستید، وجود یک وب‌ سایت فروشگاهی حرفه‌ای برای بقای شما مهم است. راه های زیادی برای ساخت یک وب سایت فروشگاه آنلاین وجود دارد، اما وردپرس به دلیل تطبیق پذیری و قابلیت سفارشی سازی، یکی از محبوب ترین گزینه‌ها است. در قسمت زیر، به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توان با استفاده از وردپرس، طراحی سایت فروشگاهی را انجام داد.

آموزش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس,آموزش طراحی سایت فروشگاهی
راه اندازی یا طراحی سایت فروشگاهی

مراحل طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

قبل از آنکه با مراحل طراحی سایت فروشگاهی با نرم افزار وردپرس بیشتر آشنا بشوید، لازم است یادآوری نماییم که هر کاری نیاز به تخصص دارد و اگر مهارت لازم در این زمینه (طراحی سایت) را نداشته باشید ممکن است سایت شما دچار آسیب جدی شود. لذا پیشنهاد میکنیم تا انتها با ما باشید تا راهکار طراحی سایت بدون دغدغه را به شما معرفی کنیم.

در ادامه مراحل طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس را به شما آموزش میدهیم:

1- تهیه میزبانی وب یا هاست باکیفیت به همراه خرید دامنه سایت مناسب

هنگام انتخاب نام دامنه توجه داشته باشید که هر چه دامنه وب سایت فروشگاهی کوتاه‌تر و مختصر باشد بهتر است. از اعداد و خط تیره خودداری کنید. سعی کنید به پسوند دامنه ی com. پایبند باشید، اما گزینه‌های خوب دیگری نیز وجود دارد. از کلماتی که تلفظ یا املای آنها دشوار است استفاده نکنید. همچنین میتوانید یکسری به فروشگاه دامنه فارسینو بزنید. در فروشگاه دامنه فارسینو انواع دامنه های کوتاه، مفید با املای آسان و ارزشمند برای شما قرارداده شده است که میتوانید سفارش ثبت دامنه به نام خودتان را ایجاد نمایید تا دامنه در کوتاه ترین زمان ممکن و با یک قیمت عالی به نام شما منتقل گردد.

یادتان باشد که هرگز نام دامنه خریداری شده نباید تکراری باشد، نام دامنه باید خاص و غیرتکراری باشد و در ذهن مشتری بماند.

در رابطه با تهیه میزبانی وب و یا هاست برای راه اندازی سایت فروشگاهی حتما حتما باید دقت لازم را داشته باشید، چرا که هرهاستی از کیفیت مناسب برخوردار نمیباشد. لذا توصیه می نماییم در انتخاب شرکت هاستینگ دقت لازم را داشته باشید.

2- خرید یک قالب فروشگاهی وردپرس اورجینال از مارکت وردپرسی های معروف

در دنیای وردپرس، تم یا قالب وردپرسی، شکل کلی وب سایت مشخص می‌کند. قالب وردپرس تعیین می‌کند که سایت شما چگونه به نظر برسد، و همچنین نحوه عملکرد آن و امکانات در دسترس شما را کنترل می‌کند.

ابزار وردپرس بهترین مارکت وردپرسی فروش قالب و افزونه وردپرس

3- خرید افزونه یا پلاگین‌های مورد نیاز فروشگاهی اورجینال

پس از نصب قالب فروشگاهی، در مرحله بعد، باید همه افزونه‌های مورد نیاز را نصب و فعال کنید، که به افزایش عملکرد وردپرس کمک می‌کند. از پلاگین افزایش امنیت سایت گرفته تا افزودن چت زنده یا تبدیل ویرایشگر صفحه شما به یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن. با این حال، سعی کنید تعداد افزونه‌هایی را که استفاده می‌کنید محدود کنید، زیرا تعداد زیاد آن می‌تواند سرعت وب‌سایت شما را کند کند یا باعث خرابی یا اختلال با افزونه‌های دیگر شود.

4- پیکربندی تنظیمات وردپرس

قبل از شروع سفارشی‌سازی صفحات وب و ایجاد محتوای سایت و درج محصولات فروشگاهی، باید تنظیمات وردپرس خود را پیکربندی کنید، مانند انتخاب صفحه اصلی، صفحه پست‌های وبلاگ و همچنین به‌روزرسانی نام، برچسب و لوگو ی سایت فروشگاهی.

5- ایجاد صفحات یا برگه های وبسایت

اکنون زمان آن رسیده است که شروع به ایجاد صفحات وب سایت خود نمایید. لازم است بدانید که وب سایت‌ها از این صفحات  تشکیل شده اند. به عنوان مثال، وب سایت کسب و کار آنلاین یا فروشگاه اینترنتی شامل تعدادی صفحه مانند صفحه اصلی، خدمات ما، فروشگاه، صفحه محصولات، درباره ما و تماس با ما میباشد.

6- ایجاد فهرست یا منوی فروشگاه آنلاین

اکنون که صفحات خود را تنظیم کردید، فهرست منوی فروشگاه وردپرس خود را ایجاد و پیکربندی کنید. بدین ترتیب، بازدیدکنندگان در سایت شما راحت‌تر حرکت خواهند کرد.

7-  ایجاد یا تعریف محصولات فروشگاهی

یکی از مهم ترین اقدامات یک وب سایت فروشگاهی، ایجاد یا تعریف محصولات فروشگاه در یک دسته بندی خاص و یا دسته بندی های مختلف میباشد. برای اینکار لازم است شما همچون هر وب سایت قدرتمند فروشگاهی ای ، نام محصول را به همراه توضیحات محصول، تصویر یا گالری ای از تصاویر محصول را در صفحه محصول بارگذاری و یا درج نمایید.

همچنین اگر محصول شما دارای تنوع رنگ ، سایز و یا سایر ویژگی ها میباشد باید ویژگی های محصول را به آن اضافه نمایید تا در هنگام مشاهده محصول امکان بررسی ویژگی های محصول در سایت وجود داشته باشد.

همچنین یکی دیگر از قابلیت هایی که سایت فروشگاهی در وردپرس دارد این است که اگر میخواهید سایت فروشگاهی شما درگاه پرداخت آنلاین داشته باشه تا کاربران سایت امکان خرید آنلاین داشته باشند، میتوانید از انواع درگاه های بانکی استفاده نمایید.

نکته جالب اینه که اگر فروشگاه شما، فروش آنلاین ندارد، میتوانید برای استعلام قیمت و یا خرید محصولات در هرصفحه محصول، شماره تماس خود را قرار دهید تا مشتری با شما ارتباط برقرار نماید.

آموزش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس,آموزش طراحی سایت فروشگاهی
محصولات سایت فروشگاهی

8-  ایجاد پست یا نوشته در وبلاگ فروشگاهی

علاوه بر صفحات وب سایت، بسیاری از کسب و کارها برای توسعه کسب و کار آنلاین خود اقدام به راه اندازی وبلاگ در همان سایت فروشگاهی می نمایند تا مشتری از اطلاعات جانبی و تخصصی محصول و حتی منابع اطلاعاتی بیشتری بهره مند شود و همچنین سایت فروشگاهی رتبه بهتری را در گوگل کسب کند.

9- نگهداری و مراقبت از سایت فروشگاهی

بعد از تمامی مواردی که اعلام شد یکی دیگر از مهمترین اقدامات برای اینکه سایت فروشگاهی خود را توسعه دهید، مراقبت و نگهداری از سایت فروشگاهی و یا به عبارتی پشتیبانی سایت فروشگاهی توسط متخصص وردپرسی است. اینکه حالاکه سایت شما درحال رشده و کلی زحمت بابت توسعه آن کشیدید باید هر روز محافظت و نگهداری بشه، از کل اطلاعات بکاپ تهیه بشه و در صورت بروز خطا، اختلال وردپرسی و هرگونه مشکل دیگر در اسرع وقت مشکل برطرف بشه. لذا خدمت پشتیبانی سایت فروشگاهی وردپرس خیلی خیلی مهمه و نیاز به متخصص پشتیبانی سایت داره که پیشنهاد میکنیم حتما از خدمات پشتیبانی سایت ماهانه فارسینو استفاده کنید.

لازمه بدونید که هزینه استخدام کارشناس نگهداری و مراقبت از سایت فروشگاهی خیلی بالاست ولی فارسینو در راستای مشتری مداری و حفظ کسب و کارهای آنلاین آماده هرگونه خدمت رسانی در این زمینه با بهترین کیفیت میباشد.

10- سئو سازی سایت فروشگاهی

وردپرس امکانی را برای سئوکاران سایت های فروشگاهی ارایه نموده است که به کمک آن میتوانند خدمات سئوسازی را راحت تر انجام دهند، گرچه این افزونه خدمت بزرگی در زمینه سئو نموده است اما یادتان باشد که سئو دارای اصولی پیچیده است که باید رعایت شود تا گوگل سایت تازه تأسیس را بهتر بپذیرد و لذا برای کسب رتبه در موتور جستجوی گوگل خیلی باید زحمت کشید تا به سرانجام رسید و به وجود افزونه های سئو نباید اکتفا کرد.

پیشنهاد ما در این زمنیه هم سپردن خدمات سئو به متخصص آن میباشد… در این زمینه با کارشناسان فارسینویی در ارتباط باشید.

11- تبلیغات و بازاریابی سایت فروشگاهی

پس از آنکه تمامی مراحل را بدرستی انجام دادید ولی بازدهی خیلی مناسبی را هنوز دریافت نکرده اید برای این است که باید دست به گریبان تبلیغات شوید تا بازدهی بیشتری را جذب نمایید.

تبلیغات سایت فروشگاهی در دسته بندی های مختلفی ارایه میشود که به چندمورد از آن اشاره می نماییم:

  • تبلیغات کلیکی گوگل
  • تبلیغات بنری در سایت های مختلف
  • رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر

و….

راستی میدونستی تو سایت فارسینو میتونی تبلیغ رپورتاژ آگهی با قیمت خیلی مناسب بگذاری؟ پس حتما یکسر به خدمت رپورتاژ آگهی در فارسینو بزن!

سخن پایانی

اگر چه دلیل اصلی ایجاد وردپرس، راحت‌تر کردن ساخت یا طراحی سایت‌ است و مبتدیان نیز می‌توانند با صرف زمان به طراحی انواع وبسایتبپردازند. اما مسئله مهمی که در این جا مطرح است، کیفیت انجام کار می‌باشد. اگر سایتی بدون دارا بودن استانداردهای لازم طراحی شود، می‌توان گفت هیچ ارزشی ندارد و باعث جذب مشتریان بالقوه نخواهد شد. پس بهتر است طراحی سایت فروشگاهی خود را به مجموعه‌های با تجربه و مجرب بسپارید. با این کار درست است که هزینه‌ای متحمل خواهیم شد اما سودی که بدست خواهیم آورد بسیار بیشتر از آن است که به هزینه طراحی سایت فروشگاهی اهمیتی بدهید.

مجموعه‌ها، شرکت‌ها یا حتی فریلنسرهای زیادی در زمینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس فعالیت می‌کنند. در این بین شرکت طراحی سایت فارسینو تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ تا در این زمینه برترین باشد. این مجموعه با شعار بالاترین کیفیت و سرعت در خدمات وردپرسی و دارا بودن طراحانی متخصص سعی بر آن دارد تا عموم مردم بتوانند با اطمینان کامل و با صرف هزینه مقرون به صرفه، مسئولیت صفر تا صد طراحی سایت خود را به این مجموعه واگذار نمایند.

پس اگر قصد طراحی سایت فروشگاهی مورد نظر خود را دارید و می‌خواهید این کار به نحو احسن صورت گیرد، چه خوب که همین حالا میتوانید سفارش طراحی سایت خود را آنلاین ثبت نمایید.

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی