سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

برترین فروشگاه های آنلاین وردپرس 🛒 | بهترین فروشگاه وردپرس

برترین فروشگاه های آنلاین وردپرس 🛒 | بهترین فروشگاه وردپرس

برترین فروشگاه های آنلاین وردپرس

قبل از اینکه بهترین یا برترین فروشگاه های آنلاین وردپرس را معرفی کنیم ، شاید برای شما هم سؤال پیش آمده باشد که چرا طراحی سایت حرفه ای با وردپرس ؟!!!

ما در اکثر دانشنامه های وردپرسی خود سعی کرده ایم، تا از مزایا و علت های طراحی سایت با وردپرس ؛ برای شما دوستداران طراحی سایت و یا صاحبان کسب و کارهای اینترنتی، مواردی را بازگو نماییم تا شما را در انتخاب سیستم مدیریت محتوا کمک و راهنمایی نماییم.

درآخر اگر قصد راه اندازی وبسایت وردپرسی را دارید ، بهتر است از فروشگاه های معتبر ، قالب و افزونه های وردپرسی را تهیه نمایید ، که در این مقاله به معرفی آنها پرداخته ایم.

امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد.

محبوبیت و برتری وردپرس

شاید برایتان پسندیده تر باشد که از وردپرس استفاده نمایید .

چون : وردپرس به عنوان برترین سیستم مدیریت محتوا در چندین سال پیاپی تا به الان شناخته شده و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

به عنوان نمونه ، تحلیل یا گزارشی از سایت های مختلف در زمینه برترین سیستم های مدیریت محتوا یا برترین نرم افزارهای طراحی سایت به صورت لینک های زیر برایتان جمع آوری گردیده است.

بهترین نرم افزار طراحی سایت

با مراجعه به لینک های زیر ، پی به حقانیت ، محبوبیت و تمایز وردپرس نسبت به سایر نرم افزار های طراحی سایت ، خواهید برد :

1- https://www.wpbeginner.com/showcase/best-cms-platforms-compared

2- https://www.techradar.com/best/cms

3- https://www.hostinger.com/tutorials/best-cms

درنتیجه باتوجه به گزارش های اعلام شده از برترین سیستم های مدیریت محتوا در سال های اخیر ، بهترین و اولین سیستم مدیریت محتوا :  نرم افزار تحت وب وردپرس معرفی شده است.

لذا پیشنهاد طراحی سایت حرفه ای با وردپرس یک پیشنهاد بین المللی و جهانی است. و به دلیل گستردگی در بستر وب از امکانات بسیار زیادی برخوردار میباشد.

3 فروشگاه آنلاین برتر وردپرس

شما با یک جستجو در اینترنت میتوانید انواع قالب های فارسی سازی شده ی وردپرس و نیز افزونه های مختلف وردپرسی را در زمینه طراحی سایت حرفه ای با وردپرس بکار بگیرید، اما باید حتما در ادامه با ما همراه باشید :

حالا نوبت به سورپرایز های وردپرسی میرسه…

نمونه ای از جستجو بابت پیشنهادات وردپرسی = ( بهترین یا برترین و قابل اعتماد ترین فروشگاه های وردپرس آنلاین )

1- فروشگاه آنلاین ابزار وردپرس (پیشنهاد ویژه)

ابزار وردپرس - برترین فروشگاه آنلاین وردپرسی

آدرس سایت : https://abzarwp.com

2- فروشگاه آنلاین ژاکت

برترین فروشگاه آنلاین وردپرسی - فروشگاه ژاکت

آدرس سایت : https://www.zhaket.com

3- فروشگاه آنلاین راست چین (پشتیبانی ضعیف)

سایت فروشگاهی راست چین - برترین فروشگاه آنلاین وردپرسی

آدرس سایت : https://www.rtl-theme.com

هر سه فروشگاه آنلاین وردپرسی نام برده شده : معتبر ، قابل اعتماد و هرکدام آنها به یک اندازه محبوب و پرکاربرد هستند .حتما مراجعه کنید.

چرا از فروشگاه های وردپرسی معتبر خرید کنیم ؟!!!

نکته مهم این است که ممکن است انواع قالب و افزونه های وردپرسی ای که در فروشگاه های آنلاین وردپرسی مطرح  ژاکت ؛ ابزار وردپرس و راست چین به فروش میرسد را به صورت رایگان و با یک جستجو پیدا کرده و دانلود نمایید. 

در نتیجه هیچ هزینه ای بابت دانلود قالب وردپرس و یا افزونه وردپرسی پرداخت نکرده باشید.

در اینجا نکاتی کلیدی و اساسی (باتوجه به تجربه ی فارسینو) برای شما عزیزان جمع آوری شده است که امیدواریم مورد استقبال شما بزرگواران قرار بگیرد:
  • اولاً فروشندگان وردپرسی مطرح شده ، برندی شناخته شده و بسیار مورد اعتماد میباشند.
  • محصول فروخته شده را ضمانت میکنند.
  • دارای پشتیبانی رایگان میباشند .
  • دارای بروز رسانی های مادام العمر و رایگان میباشند. (هرگونه قالب سایت وردپرسی یا افزونه وردپرسی نیازمند بروز رسانی های همیشگی و مادام العمر میباشد. و درصورت عدم بروز رسانی بعد از مدتی با اختلالاتی در سایت مواجه خواهید شد. و خساراتی سنگین دامن گیر کسب و کار شما خواهد شد. که باتوجه به سابقه فعالیت این فروشگاه های وردپرسی ، پیشنهاد میکنیم سایت خود را هدفمند ، طراحی یا راه اندازی نمایید).
  • محصولات معتبر و اورجینال ارایه میدهند. (مورد آخر بابت عدم اعتماد به عرضه رایگان محصولات پرمیوم وردپرسی میباشد که ممکن است برای شما خطرآفرین باشد. خطر آفرینی ممکن است از جهت دستکاری در کدهای قالب یا افزونه های وردپرسی و یا استفاده از کدهای مخرب باشد که ممکن است به سایت و یا حتی به هاست شما صدمه وارد نماید. و یا از لحاظ سئوسازی به ضرر شما تمام شو. لذا به هیچ وجه ریسک نکنید.  و اینکه قالب های وردپرسی و افزونه های سایت وردپرسی خود را از فروشگاه های آنلاین و مجازی معتبر خریداری کنید.)
  • و ….

گستردگی آموزش های وردپرسی

همچنین با توجه به پیشرفت و گستردگی طراحی سایت حرفه ای با وردپرس ، زمینه تولید و انتشار انواع آموزش های تصویری و نوشتاری وردپرسی به زبان فارسی در بستر جهان وب به صورت رایگان ایجاد شده است.

باقدری وقت گذاری و دقت بالا،  میتوانید به راحتی سایت وردپرسی خود را طراحی و راه اندازی نمایید.

آموزش رایگان راه اندازی فروشگاه آنلاین وردپرس

کلام آخر

فارسینو باتوجه به فعالیت گسترده در زمینه ارایه انواع خدمات طراحی سایت حرفه ای با وردپرس و همکاری با مجموعه فروشگاه های آنلاین وردپرسی مطرح کشور از جمله :

  • ابزار وردپرس
  • ژاکت

در راستای استفاده از محصولات اورجینال وردپرسی،  آماده پذیرش انواع خدمات طراحی سایت با وردپرس میباشد.

شما میتوانید هم اکنون با مراجعه به آدرس فروشگاه سایت فارسینو سفارش خود را به صورت آنلاین و غیرحضوری ثبت نمایید. و  صد البته از خدمات طراحی سایت وردپرسی فارسینو با قیمت بسیار مناسب بهره مند گردید.

لوگو فارسینو | FARSINO
پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
طراحی سایت وردپرسی با صفحه ساز المنتور❤️
سفارش طراحی وب سایت زیر قیمت رقبا
ابزار وردپرس چیست؟!📐معرفی ابزارهای طراح سایت وردپرسی
افزونه وردپرس چیست ؟ معرفی 8 افزونه ضروری و کاربردی وردپرس
طراحی سایت خبری با وردپرس + پشتیبانی رایگان + آموزش رایگان
طراحی سایت چیست؟ 6 اصول حرفه ای طراحی سایت❤️❤️❤️
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

5 پاسخ

  1. مرسی ازینکه مارکت های وردپرس رو معرفی کردین – مخصوصا ابزار وردپرس رو من ازش خرید کردم عالی بود – مرسی از فارسینو ی عزیز

  2. ممنون – فقط یه سوال ابزار وردپرس محصولاتش اورجیناله یا فیکه؟ آخه هیچ کدوم لایسنس نداره؟

    1. خیالتون راحت باشه چراکه تمامی محصولات ابزار وردپرس تست شده و مطمئن هستند و تنها اقدامی که بر روی افزونه ها و قالب ها انجام میشه (برخلاف خیلی مارکت های قالب و افزونه وردپرسی) فقط فارسی سازی هست و دارای پشتیبانی رایگان و 24 ساعته است. پس شک نکنید که معتبره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی