سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

راهنمای رفع مشکلات و خطاهای وردپرس

راهنمای رفع مشکلات و خطاهای وردپرس

بسیاری از مشکلات و خطاهایی که در وردپرس پیش می‌آیند، با انجام مراحل عیب‌یابی و استفاده از راه‌حل‌های مناسب قابل حل هستند. در این مقاله، به شما مراحل عیب‌یابی و رفع خطاها در وردپرس را به شرح می‌گوییم.

چرا از وردپرس استفاده کنیم؟

وردپرس به عنوان یکی از برندترین و برترین سیستم‌های مدیریت محتوا میباشد که بیش از 45٪ از کل وب‌سایت‌ها در جهان از وردپرس استفاده می‌کنند. با این حال، با توجه به پیچیدگی‌های فنی و افزایش روز افزون انواع امکانات و ویژگی های جدید در وردپرس، ممکن است با مشکلات مختلفی روبه‌رو شوید که پیشنهاد میکنیم حتما از یک پشتیبان متخصص وردپرسی بهره مند شوید.

پشتیبانی سایت را به فارسینو بسپار!

دلیل اصلی خطاهای وردپرس چیست؟

توسعه دهنده های وردپرسی، انواع افزونه ها و پوسته‌ها را منتشر می‌کنند و ازین طریق وردپرس توسعه داده میشود و امکانات به وردپرس روز به روز بیشتر میگردد. اما در عین حال افزونه‌ها و پوسته‌ها می‌توانند تداخل‌ها و مشکلاتی را هم ایجاد کنند. یک کد یا تداخل بین افزونه‌ها می‌تواند باعث خطاهایی در وردپرس شود که شناسایی این موارد نیاز به صبر، حوصله و توانمندی دارد.

مراحل عیب‌یابی و رفع خطاهای وردپرسی

عیب‌یابی خطاها در وردپرس بسیار ساده است و بیشتر از ۹۰٪ این مشکلات با اقدامات ساده قابل رفع هستند. در ادامه توضیح داده‌شده است:

پشتیبان‌گیری یا بکاپ از کل سایت:

قبل از هرگونه تغییری، حتماً از سایت خود یک نسخه پشتیبان یا بکاپ تهیه کنید. این اقدام باعث میشود تا در صورتی که مشکل گسترده تر شد و امکان رفع مشکل میسر نگرید، بتوانید سایت را به حالت قبلی بازگردانی نمایید. (برای ایجاد بکاپ و یا بازگردانی نسخه بکاپ گرفته شده میتوانید با پشتیبانی هاستینگ در ارتباط باشید)

بررسی خطاها از طریق پیشخوان وردپرس:

از طریق پیشخوان وردپرس، می‌توانید خطاها را تحلیل کرده و مشکلات را پیدا کنید. برای این اقدم لازم است دانش فنی داشته باشید. یکی از این راهکارها فعالسازی حالت دیباگ بوده و لذا برای این اقدام باید فایل wp-config.php را ویرایش نموده و مقادیری را فعال نمایید تا نمایش خطاها مشخص گردد. (پیشنهاد میگردد در صورت عدم تسلط در این زمینه به هیچ وجه تغییرات در فایل موردنظر اعمال نکنید)

بررسی تداخل‌ها بین افزونه‌ها و قالب وردپرس:

تداخل‌ها بین افزونه‌ها و پوسته‌ وردپرسی فعال شده در سایت، ممکن است عامل ایجاد خطا و یا تداخل باشد. غیرفعال کردن افزونه‌های دارای مشکل و یا تغییر پوسته، می‌تواند مشکلات را رفع کند.

راهنمای رفع مشکلات و خطاهای وردپرس

جهت یافتن افزونه های متداخل می توانید روال زیر را طی نمایید.

  1. همه افزونه های خود را غیرفعال کرده (به جز افزونه ای که مورد آزمایش است)
  2. بخشی  که دارای مشکل بود را با رفرش کردن بررسی نمایید. در صورتی که مشکل حل شد به مرحله 3 بروید.
  3. یکی یکی افزونه هایی که در مرحله قبل غیرفعال کرده بودید را فعال نمایید و پس از هربار فعالسازی افزونه ، بخشی که دارای مشکل بود را رفرش نمایید.
  4. روال مرحله 3 را آنقدر ادامه دهید تا افزونه متداخل را بیابید.

اگر با هر مشکلی هنگام مدیریت وب‌سایت وردپرسی خود مواجه شدید، حتماً اقدام به عیب‌یابی کنید و مراحل رفع خطا را به دقت دنبال کنید. اما اگر تسلطی بر این زمینه ندارید حتما از خدمات پشتیبانی وردپرس روزانه، هفتگی، ماهانه فارسینو با قیمت ارزنده استفاده نمایید تا مشکل وردپرسی شما را در کمترین زمان ممکن رفع نمایند.

رفع مشکلات و خطاهای وردپرس

سفارش پشتیبانی وردپرس یکروزه تا یکساله

با خرید پشتیبانی وردپرس روزانه ، هفتگی، ماهانه و سالانه سایت خود را از معرض خطر دور کنید و ایمن کنید.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
بهترین سایت خرید دامنه رند
یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است
خرید رپرتاژ آگهی دائمی
معرفی افزونه چت آنلاین گفتینو
خدمات پشتیبانی وردپرس در تهران
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

یک پاسخ

  1. خیلی ممنون، راهکار بررسی تداخل افزونه ها بی نظیر بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی