سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

افزایش بازدید در رپورتاژ آگهی! تبلیغات بلندمدت تضمینی

افزایش بازدید در رپورتاژ آگهی! تبلیغات بلندمدت تضمینی

تبلیغات رپورتاژ آگهی هدفمند

آیا تا به حال با مطالعه مقاله های وبسایت های معتبر متوجه شده اید که بسیاری از آنها تبلیغات میباشند؟  با اینکه تبلیغات است، اما آنقدر جذاب است که به هر حال احساس رغبت شما به مطالعه کمتر نخواهد شد. هنری که باعث می‌شود یک نوشته در سایت چنین حالتی پیدا کند، مهارت نوشتن رپورتاژ آگهی نام دارد.

رپورتاژ,رپورتاژ آگهی,آگهی,ریپورتاژ
رپورتاژ اگهی

رپورتاژ با کیفیت و استاندارد بازدهی داره!

رپورتاژ، یک تبلیغ در قالب محتوای مقاله وب سایت است. برخلاف تبلیغات سنتی، رپورتاژها مانند محتوای مقاله معمولی به نظر می‌رسند و حتی به‌گونه‌ای نوشته می‌شوند که اطلاعاتی در مورد یک محصول یا خدمات ارائه بدهند و نه صرفاً آن را بفروشند. به عبارتی دیگر، یک رپورتاژ آگهی خوب به وضوح بیان نمی‌کند که یک تبلیغ را در معرض دید گذاشته است، اما این واقعیت را نیز پنهان نمی‌کند. یک آگهی تبلیغاتی رپورتاژی باید محتوایی با کیفیت بالا را به عنوان یک پست یا مقاله سایت ارائه دهد، اما به هدف یا محصول لینکی که در آن تبلیغ می‌شود نیز باید توجه داشته باشد. برای موفقیت در این تبلیغ هدفمند، نویسنده باید به گونه‌ای متن را نگارش کند که انگار متخصص در موضوع مورد نظر است و جزئیاتی در مورد روندهای آن یا اینکه چگونه محصول یا خدمات آنها بهتر از رقبای دیگر است، مطالبی را ارائه دهد.

تبلیغات نامحسوس ولی هدفمند!

به عنوان مثال، فرض کنید در یک تیم بازاریابی عضو هستید که خدمات رسانه ‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد. اگر شما به عنوان نویسنده رپورتاژ قصد فعالیت داشته باشید، در این حالت ممکن است شما مطلبی را نگارش نمایید که در مورد رسانه‌های اجتماعی برتر در زمینه صنعت بازاریابی باشد و همچنین نرم افزار هدف خود را نیز  در جایی از لیست بگنجانید. این رویکرد، ترویج خدمات شرکت شما را به صورت نامحسوس انجام می‌دهد. اما همچنین اطلاعات ارزشمند دیگری را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

ویژگی‌های کلی رپورتاژ آگهی

هیچ قالب استانداردی برای نوشتن رپورتاژ وجود ندارد. ممکن است یک نشریه یا وبسایت با سایت منتشرکننده رپورتاژ دیگر متفاوت باشد. حتی یک تبلیغ‌کننده می‌تواند تبلیغات متفاوتی را نوشته باشد. اما برخی نکات هست که باید در نگارش محتوای رپورتاژ اگهی رعایت شود که عبارتند از:

رپورتاژ,رپورتاژ آگهی,آگهی,ریپورتاژ
رپورتاژ هدفمند در فارسینو

محتوای حمایت شده یا دارای اسپانسر

آگهی تبلیغاتی یا رپورتاژ آگهی یک تبلیغ از سوی یک اسپانسر و یا شخص آگهی دهنده است و باید به یک نوع خیلی جذاب در مقاله عنوان گردد که متفاوت از سایر مقاله های وبسایت باشد.

ماهیت تبلیغاتی

تبلیغ کننده فقط اطلاعاتی را برای کمک به فروش یک محصول یا خدمات و یا ایجاد آگاهی از برند ارائه می‌دهد که البته این تبلیغ باید بسیار هدفمند و بصورتی باشد که خواننده را دلسرد نکند. این اتفاق معمولا با استفاده بیش از حد جملات تبلیغاتی اتفاق می افتد که باید حتما آن را مدنظر گرفت تا رپورتاژ رتبه بهتری کسب نماید.

ماهیت آموزنده

 اگرچه هدف اصلی رپورتاژ آگهی، ارائه اطلاعاتی برای تبلیغ یک برند تجاری یا شخصی است، اما باید حاوی اطلاعاتی مفید و جالب باشد که برای خواننده جذاب باشد.

تبلیغ هدفمند

برخلاف تبلیغات سنتی، رپورتاژ آگهی شامل یک تماس مستقیم یا اجبار برای برای اقدام مانند «اکنون تماس بگیرید» یا «از فروشگاه ما بازدید کنید» نمیباشد. به خواننده نمی‌گوید که پس از دیدن آگهی تبلیغاتی دقیقاً چه کاری باید انجام دهد…

ظاهر مبدل

اکثر رپورتاژ آگهی ‌ها شبیه محتوای سایر مقاله ها هستند، به طوری که اغلب خوانندگان حتی متوجه نمی‌شوند که این یک تبلیغ است. پس باید محتوای اینگونه تبلیغات طوری تهیه شود که آموزنده و مناسب باشد و راهکاری برای رفع نیاز کاربران خواننده باشد.

سلب مسئولیت

اکثر نشریات چاپی و دیجیتالی یک سلب مسئولیت را در جایی در آگهی رپورتاژی درج می‌کنند تا برای خوانندگان روشن شود که در حال خواندن یک آگهی تبلیغاتی هستند و نه محتوای مقاله معمولی.

اجزای کلیدی در رپورتاژ آگهی را بشناسید!

هر رپورتاژی که با اصول و شرایط اعلام شده در پایین تر ایجاد و منتشر گردد حتما بازدید خواهد داشت و در سایت هدف تاثیر مثبت خواهد گذاشت. پس با ما همراه باشید تا موارد را ذکر کنیم.

تیتر جذاب (عنوان مناسب)

عناوین آگهی‌ها معمولاً با همان سبک وسوسه برانگیز تیترهای روزنامه ‌نگاران نوشته می‌شوند. جذاب هستند و توجه خواننده را جلب می‌کنند.

مقدمه سازی بدون حاشیه

 این بخش به دنبال جذب خواننده از طریق علاقه‌مند کردن آنها به موضوع است. معمولاً شامل یک پاراگراف کوتاه است که به طور خلاصه نشان می‌دهد که از متن مقاله چه انتظاری باید داشت.

محتوای اصولی در بدنه اصلی رپورتاژ

آگهی ‌های ریپورتاژی بدنه‌ای مانند سایر مقالات سایت دارند. بدنه محتوا (محتوای اصلی) هدف نهایی رپورتاژ آگهی میباشد و نباید از موضوع اصلی خیلی دور شد.

سعی نمایید محتوای رپورتاژ را به گونه ای بنویسید که آموزنده باشد تا کاربران بیشتری مقاله تبلیغاتی شما را مطالعه کنند. همچنین پیشنهاد ما نوشتن مقالات توسط نویسنده های با مهارت هست تا از اصول نگارشی وبسایت مطلع بوده تا هزینه تبلیغاتی شما از بین نرود و پرثمره باشد.

رپورتاژ,رپورتاژ آگهی,آگهی,ریپورتاژ
آگهی رپرتاژتو هدفمند منتشرکن!

نتیجه‌گیری در رپورتاژ

هر مقاله ای همانطور که باید دارای یک مقدمه باشد در نهایت خیلی بهتر است که دارای نتیجه گیری از محتوا و رساندن اصل موضوع به خواننده باشد و معمولا در نتیجه ی رپورتاژ های آگهی، فراخوانی برای سایت هدف قرار داده میشود که خواننده میتواند به سایت موردنظر مراجعه نماید.

سخن پایانی

همان طور که راه‌ های متعددی برای بازاریابی و تبلیغ محصولات و خدمات وجود دارد، روش‌های گوناگونی نیز برای نوشتن آگهی موجود است. نحوه ساختار تبلیغات به شهرت برند مورد نظر و وب سایتی که رپورتاژ آگهی را در آن منتشر می نمایید، بستگی دارد. از طرفی با توجه به توضیحات بالا در می‌یابیم که نوشتن رپورتاژ آگهی یک کار تخصصی است و برای به دست آوردن بهترین نتیجه باید افراد متخصص، مسئولیت نوشتن آن را به عهده بگیرند.

مجموعه ‌ها و شرکت‌ های حرفه‌ای در زمینه رپورتاژ آگهی فعالیت می‌کنند. فارسینو نیز در این بین تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ تا در این زمینه برترین باشد. این مجموعه با شعار بالاترین کیفیت و سرعت و دارا بودن نویسندگانی متخصص سعی بر آن دارد تا عموم مردم بتوانند با اطمینان کامل و هزینه به صرفه، مسئولیت صفر تا صد رپورتاژ آگهی خود را به این مجموعه واگذار نمایند. پس اگر قصد رپورتاژ آگهی را دارید و می‌خواهید این کار به نحو احسن صورت گیرد، چه خوب که همین حالا این امر را به متخصصان فارسینویی بسپارید و با مراجعه به لینک رپورتاژ اگهی در فروشگاه فارسینو سفارش خود را آنلاین ثبت نمایید تا اقدامات لازم انجام گردد

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی