سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

اهمیت بهره مندی از خدمات یا سرویس پشتیبانی وردپرس

اهمیت بهره مندی از خدمات یا سرویس پشتیبانی وردپرس

تقریباً بیش از 40 درصد سایت‌های دنیا از وردپرس استفاده می‌کنند، که این امر آن را به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های وب در جهان می‌سازد! با این حال، استفاده گسترده از آن مزایا و معایب خود را دارد. از یک سو، توسعه دهندگان فراوانی در زمینه انواع قالب‌ها، افزونه‌هایی متعدد وجود دارد. اما از سوی دیگر، این مجموعه گسترده از گزینه‌ها باعث پیچیده‌تر شدن مدیریت یک سایت وردپرسی می‌شود اما با این حال هیچ چیزی از ارزش های وردپرس کم نمیکند و به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای برتر در جهان در حال توسعه و استفاده می باشد. با اینحال باتوجه به گستردگی وردپرس، شما نیازمند خدمات یا سرویس پشتیبانی وردپرس خواهید بود تا وبسایت شما در بهترین حالت ممکن فعال بماند.

سرویس پشتیبانی وردپرس شامل چه وظایفی میباشد؟

راه‌اندازی یک وب‌سایت وردپرس به اندازه‌ای پیچیده نیست. به طوری که بسیاری از شرکت های میزبانی وب امکان نصب آن با یک کلیک را فراهم می‌کنند تا شما بتوانید فعالیت خود را شروع کنید. اما همه چیز به نصب وردپرس تمام نمیشود و در ادامه مسیر ممکن است برای رفع مشکلات یا چالش های وردپرسی نیازمند تخصص و مهارت باشید و یا از یک مشاور وردپرسی کمک بگیرید تا مشکل شما را برطرف نماید.

 خدمات یا سرویس پشتیبانی وردپرس

سرویس انتخاب شرکت هاستینگ مناسب

از نظر فنی، وردپرس با اکثر شرکت های هاستینگ همخوانی دارد، اما اختلافی بین فقط کار کردن و خوب کار کردن وجود دارد و باید در انتخاب شرکت هاستینگ بسیار دقت نمایید.

برای بازخورد بهترین عملکرد از وب‌سایت، باید یک یک سرور یا هاست مناسب را انتخاب نمایید که منابع بهینه‌شده برای وردپرس ارائه بدهند. سرورهای با کانفیگ مناسب، برای مدیریت نیازهای خاص وردپرس پیکربندی شده‌اند، بنابراین وب‌سایت شما با سرعت خیلی بهتری بارگذاری می‌شود و اگر ترافیک ناگهانی افزایش یابد، کند یا با خطا مواجه نمی‌شود.

پس اگر آشنایی با شرکت های هاستینگ جهت خرید هاست مناسب با وردپرس را ندارید این خدمت را هم به متخصصین پشتیبانی وردپرس بسپارید تا یک هاست مناسب برای سایت شما تهیه نمایند و یا آن را به شما معرفی کنند.

سرویس نصب وردپرس، قالب و افزونه های وردپرسی یا سایت آماده

اگر شرکت میزبانی هاست شما نصب وردپرس با یک کلیک را ارائه دهد، به راحتی می‌توانید وردپرس را در هاست خود نصب نمایید. اما باید آن را پیکربندی نموده و در ادامه راه قالب و افزونه‌های سایت خود را نصب کنیدو نیز امنیت وردپرس را افزایش دهید و فعالیت خود را کم کم شروع نمایید. تمامی این موارد بصورت دستی باید انجام گردد مگر آنکه دموی قالب یا سایت آماده ای را بخواهید نصب نمایید که نصب آن هم کار چندان راحتی نیست و نیازمند تخصص در این زمینه میباشد. لذا در صورت عدم تخصص در این زمینه میتوانید این گونه خدمات را به پشتیبان وردپرسی بسپارید.

سرویس بروز رسانی های وردپرس

وردپرس نرم‌افزار یا سیستم مدیریت محتوایی است که بر روی یک سرور اجرا می‌شود و مانند برنامه‌هایی که بر روی کامپیوتر شما اجرا می‌شوند، به طور منظم و در زمان های مختلف نیازمند به‌روزرسانی می باشند.

گاهی اوقات این به‌روزرسانی‌ها ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کنند و گاهی هم آسیب‌پذیری‌های امنیتی را رفع می‌کنند. به هر حال، شما باید وردپرس، قالب و افزونه های وردپرسی خود را به‌روز نگه دارید تا نتایج بهتری با حداقل ریسک هک شدن وب‌سایت به‌دست آید.

سرویس مدیریت و رفع اختلال افزونه‌ها و قالب‌ها

یکی از ویژگی‌های قدرتمند وردپرس، پشتیبانی از افزونه‌های است که قابلیت افزودن ویژگی‌های متعددی را به وب‌سایت دارند و در حال حاضر بیش از 58,000 افزونه مختلف وجود دارد که به طور مداوم تعداد آنها رو به افزایش است.

قالب یا پوسته وردپرس نیز یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته وردپرس است. هر قالب وردپرسی امکانات و ساختار کلی ای را برای یک سایت میسر می نماید که پیاده سازی امکانات مختلف با افزونه ها منوط به کارکرد صحیح یا سازگاری با این قالب وردپرسی میباشد.

لذا باتوجه به نصب قالب و انواع افزونه ها با قابلیت های مختلف ممکن است تداخل یا ناسازگاری هایی در سایت بوجود آید که منجر به خطا در وردپرس و از دسترس خارج شدن سایت شود که در اینجا بازهم تخصص وردپرسی است که شما را از این خطاها و مشکلات وردپرسی نجات میدهد. لذا سرویس پشتیبانی وردپرس اینجا رنگی جدی بخود می گیرد و لازم است تا از تجربیات و حرفه متخصصان وردپرسی بهره مند گردید تا مشکل رفع گردد.

خدمات یا سرویس پشتیبانی وردپرس

سرویس برقراری امنیت وردپرس (کانفیگ امنیتی وردپرس)

باتوجه به اینکه تعداد سایت های وردپرسی روز به روز افزایش پیدا میکند، لذا اگر در پیکربندی سایت وردپرسی دقت لازم به عمل نیفتد ممکن است در خطر هک شدن قرار بگیرد. هکرها از ابزارهایی استفاده میکنند که کارشان پیداکردن وبسایت های ناامن است و تلاش آنها برای هک کردن یا دزدیدن محتوای اینگونه وب‌سایت ها است.

امنیت وردپرس یک امر بسیار حیاتی است که حتما باید در سایت خود پیکربندی نمایید. شما باید جلوی نفوذ هکرها را بگیرید که با نفوذ به سایت وردپرسی، هر کاری ممکن است انجام دهند و آن وقت جایی برای پشیمانی باقی نمی ماند. مدیریت این موارد به دانش تخصصی نیاز دارد و بازهم تأکید میکنیم که از سرویس پشتیبانی وردپرس شرکت های وردپرسی همچون فارسینو بهره مند شوید تا با خیالی آسوده فقط بر روی فعالیت خود تمرکز نمایید.

چرا نیازمند سرویس پشتیبانی وردپرس هستیم؟

ارایه دهنده سرویس پشتیبانی وردپرس تجربه گسترده‌ای از وردپرس دارد و می‌داند چگونه با تمام خطاها، ایرادات و هنجارهای وردپرسی که در بالاتر به آنها اشاره کردیم، برخورد کند. وظیفه پشتیبان وردپرسی است که با آگاهی از آخرین تغییرات و چالش های وردپرسی سایت را فعال نگه دارد و از دسترس خارج شدن سایت جلوگیری نماید.

تیم پشتیبانی وردپرس فارسینو با ارایه سرویس پشتیبانی بصورت دوره ای (سرویس پشتیبانی وردپرس یک روزه تا یک ساله) خدمات وردپرسی سایت شما را بصورت کاملا مدیریت شده بدست خواهد گرفت تا با آرامش خاطر فقط به فکر توسعه کسب و کار آنلاین خود باشید.

فارسینو بهترین ارایه دهنده سرویس پشتیبانی وردپرس

تیم پشتیبانی وردپرس فارسینو از خدمات مشاوره رایگان وردپرسی گرفته تا رفع چالش ها و مشکلات وردپرسی آماده هرگونه همکاری در زمینه خدمات پشتیبانی وردپرسی است و لذا شما میتوانید سفارش خود را در زمینه ارایه سرویس پشتیبانی وردپرس بصورت آنلاین و یا تلفنی از هرجای کشور ایران یا خارج از ایران ثبت نمایید.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
راهنمای خرید دامنه رند
افزایش امنیت وردپرس
خرید رپرتاژ آگهی دائمی
ارتباط با واحد پشتیبانی وردپرس آسان شد!
رفع خطای مهم در وردپرس


اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی