سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

اهمیت طراحی سایت با کیفیت برای انواع کسب و کار

اهمیت طراحی سایت با کیفیت برای انواع کسب و کار

اهمیت کیفیت طراحی سایت برای کسب و کارهای اینترنتی

با گسترش فناوری‌های تحت‌وب و افزایش آگاهی مردم نسبت به زمینه طراحی سایت، استفاده از سایت‌ها برای معرفی کسب و کارها، ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی و بسیاری از موارد دیگر در طی چند سال اخیر رشد بسزایی کرده است. در این صورت با داشتن یک سایت، دیگر محدودیتهای زمانی و مکانی، نخواهیم داشت. کاربران می‌توانند در هر جا و زمانی که باشند، فقط با یک جستجوی ساده، درباره ما اطلاعات لازم را بدست آورند.

طراحی سایت با کیفیت
اهمیت طراحی سایت در دنیای امروزه

حال این سوال مطرح است که چرا طراحی سایت و در نتیجه داشتن سایت مهم است؟

1- اول این که اگر حضور قدرتمندی در فضای اینترنت نداشته باشید کسب و کار و همچنین برند خود را محدود کرده‌اید. امروزه مهمترین جنبه حضور یک کسب و کار قدرتمند، سایت تحت وب است. مشتریانی که در فضای وب، نام تجاری یا برند تجاری شما را جستجو می‌کنند و چیزی را پیدا نمی‌کنند، ممکن است فکر کنند که شما از کار افتاده‌اید و چیزی برای عرضه کردن ندارید و درآخر اعتبار خود را نزد کاربر از دست خواهید داد.

2- در درجه دوم یک سایت خوب باعث افزایش جذب مشتری می‌شود. هنگامی که یک کسب و کار دارای یک وب سایت مناسب باشد، به دست آوردن مشتری بیشتر آسان‌تر می‌شود. این به این دلیل است که یک وب سایت با طراحی سایت قابل قبول از عناصر موجود خود نهایت استفاده را می‌کند تا کاربران را بدون حواس پرتی مستقیماً به آنچه نیاز دارند هدایت کند. همچنین این اطمینان را القا می‌دهد که هر تراکنشی که در سایت انجام می‌گیرید ایمن و خصوصی خواهد بود.

3- سوماً اگر مشتریان جستجو کنند و چیزی پایین‌تر از حد معمول پیدا کنند، این تصور را به دست خواهند آورد که شما چندان به شرکت یا محصول خود اهمیت نمی‌دهید.

پس درنتیجه نه تنها طراحی سایت بلکه حضور سایت در بین نتیجه های برتر گوگل و نیز کیفیت محتوای سایت بسیار مهم می‌باشند.

چرا نوع طراحی سایت مهم است؟

75 درصد از کاربران اینترنت، قابلیت اطمینان شرکت را تنها بر اساس طراحی بصری سایتشان ارزیابی می‌کنند. طراحی وب سایت شما بسیار مهم است؛ زیرا مشتریان به طراحی منحصر به فرد علاقه‌مند هستند. همه ما آگاهانه یا ناخودآگاه به عناصر بصری واکنش نشان می‌دهیم و مردم به طور طبیعی به سمت طراحی خوب کشیده می‌شوند.

وقتی نوبت به ایجاد وب سایت یا طراحی سایت می‌رسد، تحقیقات بارها و بارها نشان داده است که کاربران اکثرا درباره کسب و کار شما فقط بر اساس گرافیک سایتتان قضاوت می‌کنند و اگر وب سایت شما طراحی ضعیفی داشته باشد، اغلب استفاده از آن را متوقف می‌کنند. به طوریکه 38 درصد از مردم، زمانی که محتوا و طرح‌بندی جذابی در سایت نداشته باشید، دیگر با وب ‌سایت شما ارتباطی برقرار نمی‌کنند و در نتیجه سایت شما را ترک میکنند.

طراحی سایت نامناسب نه تنها اعتبار شما را از بین می‌برد، بلکه می‌تواند مشتریان بالقوه را بترساند و از همکاری با شما منصرف سازد. کاربران ترجیح می‌دهند محتوا و سایر اطلاعات را در وب سایت‌هایی با طراحی زیبا مشاهده کنند. حال درک این که چرا اکثر کسب و کارها مایلند برای طراحی سایت خود، مبلغ بالایی را بپردازند، راحت است.

طراحی سایت با وردپرس
طراحی سایت با کیفیت را جدی بگیرید!

عناصری که طراحی سایت را با کیفیت می‌کنند، کدامند؟

اکنون که اهمیت طراحی سایت را درک کرده‌اید، زمان آن رسیده است که به بررسی عناصری بپردازید که یک طراحی وب سایت با کیفیت را ایجاد می‌کنند. در این قسمت 5 عنصر کلیدی معرفی شده است که باید در طراحی وب خود بگنجانید تا بیشترین بازدهی را دریافت نمایید.

1- طراحی منوی کامل و ساده در سایت

وقتی کاربران به سایت شما رجوع می‌کنند، می‌خواهند به سرعت و آسانی به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. اگر می‌خواهید سرنخ‌ها در صفحه شما باقی بمانند، باید فهرست یا منویی را پیاده سازی کنید که استفاده از آن برای مخاطبان شما آسان باشد.

مخاطبان شما تمایل ندارند برای یافتن اطلاعات با مشکل مواجه شوند. آنها می‌خواهند با استفاده از منوی شما به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود هدایت شوند. اگر منوی ناوبری شما ضعیف باشد، مخاطبان خود را از تعامل با سایت تان منصرف خواهید کرد. مسیریابی شما باید ساده و قابل توضیح باشد.

سعی نمایید، عناوین وسیعی را که موضوعات فرعی متعددی را در بر می‌گیرد، در منوی خود بگنجانید تا مخاطبان شما بتوانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز را پیدا کنند. این ساده ترین راه برای کمک به مخاطبانتان برای یافتن سریع اطلاعات است.

2- ایجاد طراحی ریسپانسیو در سایت

با رشد دستگاه ‌های تلفن همراه، طراحی واکنش گرا بیش از هر زمان دیگری مهم شده است. مخاطبان شما از دستگاه‌ های متعددی از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت ‌ها و رایانه ‌های رومیزی برای دسترسی به سایت شما استفاده می‌کنند. طراحی سایت ریسپانسیو تضمین می‌کند که مخاطبان شما بدون توجه به دستگاهی که استفاده می‌کنند، تجربه خوبی در سایت شما خواهند داشت.

3- انعطاف پذیری در طراحی سایت

سبک طراحی وبسایت شما مبنایی است که تعیین می‌کند، سایت شما چگونه به نظر برسد. شما رنگ، قالب، تایپوگرافی و موارد دیگر را برای هر صفحه در وب سایت خود تعیین می‌کنید. وقتی طراحی ثابتی در سراسر وب سایت خود داشته باشید، سایت منسجم تری ایجاد می‌کنید. مخاطبان شما مدت زمان بیشتری در سایت شما درگیر خواهند شد و برند شما را به رسمیت خواهند شناخت. این به شما کمک می‌کند تا مشتری‌های بیشتری به دست آورید.

اهمیت طراحی سایت
طراحی وبسایت باید استاندارد باشه

4- ایجاد تصاویری هدفمند در طراحی سایت

شرکت‌ های طراحی سایت عناصر بصری را به عناصر نوشتاری ادغام می‌کنند زیرا به بهبود تعامل در وب سایت کمک می‌کنند. در واقع، مشتریان 10 برابر بیشتر با یک ویدیو ارتباط برقرار می‌کنند تا متن. از طرفی در حالی که عناصر بصری برای تعامل و تجزیه متن عالی هستند، برخی از کسب ‌وکارها در مورد تصاویر زیاده‌روی می‌کنند که این باعث می‌شود سایت آنها بی نظم و درهم ریخته باشد.

از عناصر بصری به طور هدفمند استفاده کنید. اگر بلوک متنی دارید که جزئیات خدمات خود را نشان می‌دهد، یک ویدیو در زیر آن متن ادغام کنید که خدمات شما را بیشتر توضیح دهد. این همچنان به مخاطبان شما نقطه علاقه‌ای برای تعامل القا می‌کند و آنها را درگیر نگه می‌دارد.

5- سرعت بارگیری سایت

سرعت سایت یک عنصر مهم در طراحی سایت میباشد. این تضمین می‍‌کند که صفحه شما به سرعت بارگیری می‌شود، بنابراین مخاطبان شما می‌توانند سریع به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. مخاطبان شما از منتظر ماندن برای بارگذاری صفحات، متنفرند. اگر بارگذاری صفحه شما بیش از حد طول بکشد، مخاطبان شما علاقه خود را از دست خواهند داد. آنها به نتایج جستجو باز می‌گردند و به جای آن صفحه رقیب را انتخاب می‌کنند.

6- انتخاب دامنه کوتاه و مفید در طراحی سایت

یکی دیگر از مهمترین واقعیت هایی که به رشد و توسعه سایت ها کمک می نماید انتخاب نام دامنه مناسب میباشد. اگر که در انتخاب نام دامنه سایت خود دقت لازم را نداشته باشید ممکن است کلیه هزینه های طراحی سایت شما به هدر برود. چرا که انتخاب نام دامنه وبسایت دارای اصولی است که در پایین تر چند مورد را اشاره می نماییم:

-عدم تکراری بودن نام دامنه

_کوتاه و مختصر بودن نام دامنه

_ثبت دامنه با پسوند های عمومی و پرکاربرد

-خوانایی راحت نام دامنه

_نوشتار آسان نام دامنه

و…

7- انتخاب هاست قدرتمند در طراحی سایت

اگر که قصد طراحی سایت با کیفیت را دارید باید بدانید که با طراحی و اجرای سایت بر روی هاست های اشتراکی رایگان هیچ گاه به نتایج دلخواه خود نخواهید رسید، اما از آن سوی هم قرار نیست هر شرکت هاستینگی که قیمت بالاتری در ارایه هاست یا سرورهای وردپرسی و … دارد، هاست با کیفیت و مطلوبی باشد.

براساس نتیجه آمار فعالیت های انواع کسب و کارهای اینترنتی ای که با انواع مشکلات کندی سرعت سایت و اختلالات مختلف مواجه شدند و به یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت و پشتیبانی سایت وردپرسی مراجعه کردند، متوجه شده ایم که بسیاری از هاست های وردپرسی و حتی سرورهای بسیاری از شرکت های هاستینگ مطرح در ایران نیز دچار مشکلاتی هستند که راه اندازی و نگهداری سایت در آنها به هیچ وجه پیشنهاد نمیگردد.

لذا برای راه اندازی سایت بر روی بهترین هاستینگ بهتر است حتما با ما در تماس باشید!

سخن پایانی

طراحی سایت موضوع مهمی است و نباید درباره آن سهل انگاری کرد. یک وب سایت با طراحی خوب می‌تواند به شما کمک کند تا تأثیر مناسبی بر مشتریان احتمالی خود داشته باشید. از طرفی طراحی وب سایت ممکن است از بیرون عالی به نظر برسد، اما اگر کدهای نامناسب یا تصاویر بزرگ زیادی داشته باشد که سرعت آن را کند کند، می‌تواند بازدیدکنندگان را دلسرد کرده و بر بازاریابی سئو تأثیر منفی بگذارد.

بنابراین، اگر به دنبال طراح سایت متخصص برای ایجاد وب سایت خود هستید، شرکت طراحی سایت فارسینو می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی