سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

گچبری های پیش ساخته پلی یورتان دکارت در نمایشگاه میدکس 1402

گچبری های پیش ساخته پلی یورتان دکارت در نمایشگاه میدکس 1402

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی میدکس (معماری- خانه مدرن- دکوراسیون) در تاریخ 22-25 دی ماه 1402 در محل نمایشگاه بین المللی تهران با حضور بالغ بر 200 شرکت فعال در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی و صنایع وابسته برگزار گردید. شرکت دکارت با ارائه محصولات گچبری های پیش ساخته پلی یورتان دکارت در این نمایشگاه حضور پیدا کرد .

با توجه به هزینه‌های بالای بازسازی ساختمان و زمان بر بودن آیتم های اجرایی روش‌های بسیار نوین و جذابی در نمایشگاه میدکس ارائه گردید. یکی از شرکتهایی که در این راستا برنامه‌ریزی های لازم را انجام داده، مجموعه دکارت می باشد.

شرکت دکارت با ارائه انواع گچبری‌های پیش ساخته پلی یورتان، دیوارپوش پلی یورتان برای دیوارهای منازل و ادارات، ابزار گلویی پلی یورتان برای دکوراتیو کردن سقف ها و گل سقفی پلی یورتان در جهت دکوراتیو نمودن اطراف لوسترهای منزل و دیگر محصولات پلی یورتان حضور بسیار پر رنگی در این نمایشگاه داشت.

گچبری های پیش ساخته پلی یورتان دکارت در نمایشگاه میدکس 1402,گچبری های پیش ساخته پلی یورتان دکارت,گچبری های پیش ساخته پلی یورتان

با توجه به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در جهت توسعه و رشد صنایع کشور ، شرکت دکارت همانند سنوات گذشته در این نمایشگاه حضور داشت و جهت رسیدن به اهداف ذیل گام برداشت:

معرفی توانمندی و محصولات جدید شامل انواع گچبری های پیش ساخته از جنس پلی یورتان، دیوارپوش‌های جدید پلی استایرن و ماربل شیت

ارتباط مستقیم با مشتریان جدید وشناسایی نیاز آنها

ارتباط با مشتریان قدیمی و وفادار شرکت و شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات آنها

شناخت شرایط کلی بازار و برنامه ریزی بر اساس آن

ارتباط با تامین کنندگان مواد خام

انجام مذاکرات تجاری با شرکت‌های خارجی جهت صادرات محصولات

شناخت رقبا و آشنایی با محصولات و برنامه‌ریزی جهت همکاری

متریال پلی یورتان نسبت به متریال گچ دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد که می‌توان به راحتی، پلی یورتان را جایگزین گچ نمود. از مزایای پلی یورتان می‌توان به طور خلاصه به سبک بودن، انعطاف پذیر، قابلیت رنگ پذیری بالا، مقاوم در برابر رطوبت و حمل و نصب آسان آن اشاره کرد.

گچبری های پیش ساخته پلی یورتان دکارت در نمایشگاه میدکس

به طور خلاصه می‌توان به محصولات مجموعه دکارت با دسته بندی‌های زیر اشاره کرد:

ابزار گلویی

ابزار گلویی برای پوشاندن کنج 90 درجه محل اتصال سقف به دیوار، با هدف ایجاد مرزی بین سقف و دیوار پیشنهاد می‌گردد.

هدف از استفاده از ابزار گلویی دکارت این است که، تندی زاویه و لختی آن فضا را توسط ایجاد یک قوس نرم جایگزین نماییم.

در واقع برای سقف با استفاده از ابزارهای گلویی پیشنهادی در مجموعه دکارت، می‌توان یک کادر واحد ایجاد نمود که باعث زیباتر شدن سقف می‌شود.

در سقف‌هایی که دارای باند نور مخفی هستند، ابزار گلویی در محل تلاقی دیوار به زیر باند نور مخفی استفاده می‌شود. در عکسهای این ابزار فوق العاده شما می توانید این حس را که سقف از آن حالت خشک و بی روح خارج شده است را احساس نمایید.

از دیگر ویژگی‌های ابزارهای گلویی پلی یورتان عدم نمایان بودن محل اتصال ابزارها به همدیگر است به طوریکه پس از نقاشی درزی مشخص نیست.

ابزار قابسازی:

ابزارهای قاب سازی پلی یورتان دکارت (پلی اورتان) را یکی از جذابترین ایده‌های طراحی دکوراسیون برای دیوارهای داخلی می باشد.

از ویژگی‌های جذاب ابزارهای قابسازی جهت کنترل هماهنگی با سایر متریالها و یا کنترل شلوغی آزاردهنده، خاصیت رنگ پذیری این ابزارهاست به طوریکه می‌توان آنها را با دیوار به صورت همرنگ رنگ آمیزی نمود.

این کار باعث می‌شود تاکید روی ابزارهای قابسازی کم شود و با دیوار اصلی به صورت یک کل دیده شود که با اجرای این مهم، دیوارها در عین حال که دیزاین شده هستند اما شلوغی آزاردهنده‌ای نخواهند داشت.

ابزار گل دکوراتیو:

استفاده از موتیف‌های کلاسیک (موتیف ها یکی از عناصر تزئینی در معماری هستند که معمولا با الهام گرفتن از گلها و اشکال اسلیمی به صورت گچبری یا نقاشی روی سقف و دیوار اجرا می‌شوند) در سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک بسیار متداول هستند.

این گلها در طرح‌ها و ابعاد گوناگون پاسخگوی هر نیاز و سلیقه‌ای می‌باشند و از آنها می‌توان در تزئین سقف و دیوار به عنوان تاج یک قاب کلاسیک، کنج انواع قابها و انواع طرح‌های اسلیمی استفاده نمود.

برای رسیدن به یک طرح کلاسیک خاص می‌توان از ترکیب چند گل استفاده کرد و به طرح مورد نظر رسید.

ابزار قرنیز:

قرنیز‌ها در محل اتصال دیوار به کف نصب می‌شوند تا نقش حفاظتی و زیبایی را برای دیوار ایفا کنند. قرنیزها از جنس‌های مختلفی از جمله چوب، ام دی اف، پی وی سی، پلی یورتان و پلی استایرن ساخته می‌شوند که هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند.

توجه شود که قرنیزهای چوبی و ام دی اف معمولا به مرور در محل اتصال شاخه‌ها به هم از هم فاصله می‌گیرند و نسبت به رطوبت و آب حساس هستند، در صورت آسیب دیدگی، امکان ترمیم وجود ندارد و می‌بایست تعویض گردند.

نکته مهم این است که قرنیزهای پی وی سی هم دارای مشکل مشخص بودن درز بین شاخه‌ها و حس مصنوعی و پلاستیکی بودن دارند.

در این میان قرنیزهای پلی اورتان به علت پایین بودن ضریب انبساط و انقباض دچار مشکل فاصله بین ابزارها نمی‌شوند.

همچنین با داشتن خاصیت رنگ‌پذیری، می‌توان بعد از نصب محل میخ‌ها را بتونه کرد و آن را رنگ آمیزی نمود تا یک قرنیز یکپارچه داشته باشید.

حساس به رطوبت و آب نیستند و در صورت آسیب دیدگی می‌توان بدون نیاز به تعویض آن‌ها را ترمیم کرد. گزینه ایده‌آل برای رنگ دلخواه قرنیزها در طراحی دکوراسیون داخلی، قرنیزهای پلی یورتان (پلی اورتان) می‌باشند.

ابزار گل سقفی و دیواری:

استفاده از موتیف‌های کلاسیک (موتیف ها یکی از عناصر تزئینی در معماری هستند که معمولا با الهام گرفتن از گلها و اشکال اسلیمی به صورت گچبری یا نقاشی روی سقف و دیوار اجرا می شوند) در سبک‌های کلاسیک و نئوکلاسیک بسیار متداول هستند.

این گلها در طرح‌ها و ابعاد گوناگون پاسخگوی هر نیاز و سلیقه‌ای می‌باشند و از آنها می‌توان در تزئین سقف و دیوار به عنوان تاج یک قاب کلاسیک، کنج انواع قابها و انواع طرح‌های اسلیمی استفاده نمود.

برای رسیدن به یک طرح کلاسیک خاص می‌توان از ترکیب چند گل استفاده کرد و به طرح مورد نظر رسید.

گچبری های پیش ساخته پلی یورتان دکارت در نمایشگاه میدکس 1402,گچبری های پیش ساخته پلی یورتان دکارت,گچبری های پیش ساخته پلی یورتان

ابزار دکوراتیو:

دسته بندی‌های متفاوتی را می‌توان برای این ابزار ارائه کرد که به طور خلاصه به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

 تایل‌های سقفی

داشتن سقف‌های بعد دار که شامل فرو رفتگی در سقف می‌باشد از ایده‌های جذاب در دیزاین و دکوراسیون داخلی هستند که این کار بوسیله تایل‌های سقفی به راحتی قابل انجام است.

این تایل‌ها به شکل مربع با ابعاد 60*60 سانتیمتر و عمق حدودا 10 سانتیمتر هستند. این تایل‌ها در سقف‌های کوچک مثل راهرو به تنهایی و در سقف‌های بزرگ در ترکیب با هم قابل نصب هستند.

گچبری های پیش ساخته پلی یورتان دکارت در نمایشگاه میدکس 1402,گچبری های پیش ساخته پلی یورتان دکارت,گچبری های پیش ساخته پلی یورتان

پشتیبانی وردپرس آسان شد!

با خرید پشتیبانی وردپرس روزانه ، هفتگی، ماهانه و سالانه سایت خود را از معرض خطر دور کنید و ایمن کنید.

زیر لوستری

جهت تزئین محل اتصال لوستر به سقف در سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک می‌توان از انواع ابزارهای دایره‌ای شکل با طرح های کلاسیک زیبا استفاده نمود.

این ابزارها در قطرهای مختلفی تولید می‌شوند که با توجه به وسعت سقف می‌توان از سایز مناسب استفاده نمود.

در برخی از انواع طراحی‌های سقف، محل اتصال لوستر با مجموعه‌ای از موتیف‌ها دیزاین می‌شود که می‌توان از ابزارهایی که برای این منظور تولید می‌شوند نیز استفاده نمود.

(موتیف ها یکی از عناصر تزئینی در معماری هستند که معمولا با الهام گرفتن از گلها و اشکال اسلیمی به صورت گچبری یا نقاشی روی سقف و دیوار اجرا می‌شوند)

دیوارپوش

دیوارپوش‌ها ابزارهایی از جنس پلی استایرن به عرض 12 سانتیمتر و طول 290 سانتیمتر هستند که با قرار گرفتن کنار هم می‌توانند به عنوان پوشش دیوار استفاده شوند.

پوشش آنها روی دیوار می‌تواند به صورت کامل باشد که پس از نصب دیوار تمام سطح دیوار اصلی را کاور کنند و یا اینکه به صورت ترکیبی با انواع متریال‌های دیگر مورد استفاده برای دیزاین دیوار استفاده شوند.

این ابزارها دارای رنگ و طرح‌های مختلفی هستند و بوسیله چسب و میخ بادی نصب می‌شوند.

شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با محصولات گچبری پیش ساخته پلی یورتان دکارت به وبسایت ما به آدرس www.decartstore.co  بخش معرفی محصولات مراجعه نمایید.

همچنین کارشناسان ما می‌توانند حتی برای متراژهای کوچک نیز مشاوره بسیار خوبی در نحوه استفاده از محصولات گچبری پیش ساخته پلی یورتان دکارت ارائه نمایند.

شما می توانید در قسمت تماس با ما وبسایت شماره خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس گرفته و کلیه خدمات قبل از خرید را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار دهند، تا بتوانید به  طراحی مدنظر خود برسید.

تمامی مطالب بالا برگرفته از وبسایت رسمی شرکت دکارت به آدرس www.decartstore.co می باشد. 

منبع: www.decartstore.co

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
چرا تولید محتوا برای سایت
دو ابزار کاربردی بهینه سازی وردپرس
خرید رپرتاژ آگهی دائمی
ارتباط با واحد پشتیبانی وردپرس آسان شد!
فارسینو حرفه‌ ای‌ ترین شرکت پشتیبانی وردپرس
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی