سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

اهمیت طراحی سایت شرکتی وردپرس و امکانات سایت شرکتی

اهمیت طراحی سایت شرکتی وردپرس و امکانات سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی وردپرس و مزیت های آن

همان طور که می‌دانید، داشتن یک وب سایت برای شرکت های کوچک و بزرگ، مزایای بسیار زیادی دارد. طراحی سایت شرکتی وردپرس، یکی از کار هایی است که باید برای قرار گرفتن بر روی سکوی پرتاب کسب و کارتان، آن را در اولویت قرار دهید. البته لازم است بدانید که برای طراحی یک سایت شرکتی وردپرس، باید المان هایی را رعایت کنید تا از استاندارد های کافی برخوردار باشد.

زیرا استاندارد بودن سایت، به شما کمک می‌کند تا علاوه بر قرار گرفتن در رتبه بالا در میان وب سایت های مشابه، محبوبیتی نیز در میان مشتریان خود داشته باشید. البته یک سایت شرکتی برای تحقق اهداف خاصی طراحی می‌شود که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

طراحی سایت شرکتی وردپرس,طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی اهمیت زیادی داره!

طراحی سایت شرکتی وردپرس و امکانات مورد نیاز آن

همان طور که گفتیم، راه اندازی و طراحی سایت شرکتی وردپرس، برای تحقق اهداف مختلفی توسط شرکت ها انجام می‌شود. وب سایت های شرکتی، به نوعی یک وب سایت تجاری به حساب می‌آیند. البته، وب سایت های شرکتی، یک وب سایت تبلیغاتی نیستند. بلکه رسالت اصلی این نوع وب سایت ها، معرفی خدمات یک شرکت و برند می‌باشد. در وب سایت های شرکتی، مواردی چون نمونه کارها، پروژه ها و اخبار شرکت و آشنایی با اعضا و مشتریان آن، اطلاعات مختلف در مورد کسب و کار شرکت و … ارائه داده می‌شود.

جالب است بدانید که بیشتر در وب سایت های شرکتی، موفقیت های شرکت، اخبار اطلاع رسانی در مورد شرکت، معرفی محصولات جدید و … قرار داده می‌شود. امکانات یک وب سایت شرکتی، بسته به درخواست مشتری و خواسته های آن شرکت دارد. به همین دلیل باید قبل از برون سپاری، تمام ویژگی های درخواستی خود را لیست کرده و به شرکت طراحی سایت وردپرسی ارایه دهید. وب سایت یا فروشگاه فارسینو، می‌تواند تمام ذهنیت شما را بر روی یک وب سایت شرکتی پیاده سازی کند و آنچه را که خواسته اید تحویل تان دهد.

برند سازی در ذهن مخاطب با طراحی سایت شرکتی وردپرس

با طراحی سایت شرکتی وردپرس، علاوه بر برندسازی، باید بدانید که چگونه در ذهن کاربران و مشتریانی که شما را از طریق وب سایت مشاهده می‌کنند، نقش ببندید. به عنوان مثال، UI یا همان رابط کاربری وب سایت شما باید به گونه ای باشد که مشتری را لحظاتی در وب سایت نگه داشته و در نهایت مطالب موجود در سایت، وی را متقاعد به برقراری ارتباط با شما بکند.

همان طور که گفتیم، وب سایت شما، یک خالق هویت بصری در ذهن میلیون ها نفر است. پس باید طراحی آن، به گونه ای انجام شود که اهداف و شخصیت شرکت را به صورت کاملا صریح و واضح به ذهن مخاطب القاء کند. فارسینو با طراحی حرفه ای رابط کاربری وب سایت شرکتی شما، می‌تواند ذهنیت کاربران و مخاطبان را نسبت به وب سایت شما تغییر می‌دهد.

طراحی سایت شرکتی وردپرس,طراحی سایت شرکتی
برندسازی با طراحی وب سایت

اصول طراحی سایت شرکتی وردپرس

همان طور که گفتیم، یکی از قوی ترین مزایای طراحی سایت شرکتی وردپرس، روشن سازی هویت برند شرکت به مخاطبان است. زمانی یک برند می‌تواند موفق باشد که به طور واضح، به کاربران بفهماند که در کدام رده از کسب و کار قرار گفته است. همچنین باید هدف وب سایت یک شرکت مشخص باشد. یعنی قرار است که وب سایت شما چه کاری را برای مشتریان یا مخاطبان خود انجام دهد. سومین موردی که مهم تر از همه چیز است، ریسپانسیو بودن قالب وب سایت است. وب سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که در دستگاه های مختلف اعم از موبایل، تبلت و … ساختار آن به هم نخورد.

همچنین باید اطلاعات تماس و راه های دسترسی به شما در اختیار کاربران و مشتریان قرار بگیرد تا بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. بهینه سازی و سئو کردن وب سایت نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. وب سایت شما باید به گونه ای سئو شده باشد که کاربران با جستجوی خدمات شما در اینترنت، شما را در صفحه اول گوگل پیدا کنند. همچنین با سئو می‌توانید رتبه بالایی در گوگل بدست بیاورید.

هدف از طراحی سایت شرکتی چیست؟!!!!

یک سایت شرکتی، علاوه بر فراهم نمودن تجارتی سودآور، امکاناتی همچون تبلیغات و درآمد از سایت را نیز می‌تواند برای شما فراهم سازد. همچنین می‌تواند امکان ارائه خدمات غیرحضوری را برای مشتریان فراهم سازد. اصلی ترین ویژگی یک وب سایت شرکتی، معرفی خدمات جدید و محصولات متنوع شرکت می‌باشد که می‌تواند آن را با سرعت بسیار زیادی در اینترنت فراگیر کند. همچنین با تولید محتوای مناسب و اصولی می‌توان نسبت به برندسازی شرکت اقدام نمود.

طراحی سایت شرکتی وردپرس,طراحی سایت شرکتی
                                                   اصول طراحی وب سایت شرکتی

لازم است بدانید که با راه اندازی پورتال مشتریان می‌توان تا حدودی نیاز مشتریان را بدون مراجعه به شرکت، رفع نمود. همچنین توسط سایت شرکتی می‌توان به صورت 24 ساعته به مشتریان خدمت رسانی نمود. لازم است بدانید که داشتن یک سایت برای شرکت، یک مزیت محسوب می‌شود و باعث افزایش مشتریان داخلی و خارجی نیز خواهد شد. حتی اگر یک سایت چند زبانه طراحی کنید، می‌توانید در بازار های بین المللی نیز حضور داشته باشید. شما می‌توانید برای طراحی سایت شرکتی وردپرس، فارسینو را انتخاب کرده و طراحی سایت شرکتی با وردپرس را بصورت آنلاین سفارش دهید.

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی