سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

اهمیت خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت پس از طراحی سایت

ارزش خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت !

توسعه وب سایت یک حوزه پیچیده با مفاهیم و اصطلاحات فنی فراوانی است که باید به درستی اجرا شود. از طرفی این حوزه همواره در حال پیشرفت و ترقی است، از این رو حفظ آخرین به روز رسانی‌ها می‌تواند دشوار باشد. یک وب ‌سایت جدید را می‌توان مانند یک ماشین یا قایق جدید تصور کرد، به این معنا که تعمیر و نگهداری برای محافظت از آن و اطمینان از ادامه عملکرد روان آن ضروری است. این کاری است که می‌تواند برای اکثر صاحبان مشاغل سخت باشد، به همین دلیل است که خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت بسیار ارزشمند است.

خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت
نگهداری از سایت

نگهداری و پشتیبانی سایت چیست؟

هدف خدمات نگهداری و پشتیبانی وب سایت این است که اطمینان حاصل شود که سایت شما کاملا عملیاتی و به روز باقی می‌ماند. اگر به یک طراح سایت پول پرداخت کرده‌اید تا یک وب سایت برای شما ایجاد کند، ممکن است فکر کنید که پس از راه اندازی و اجرای آنلاین آن دیگر کامل شده است اما باید درنظر داشت که مراقبت و نگهداری سایت به طور منظم برای جلوگیری از مشکلات و مسائل امنیتی بسیار ضروری است.

هر زمان که سایت شما به هر دلیلی کار نکند یا اگر طراحی ضعیفی داشته باشد، ممکن است فروش کاهش یابد و مشتریان خود را از دست بدهید، بعلاوه وجود حفره امنیتی در سایت که داده‌های سایت را به خطر می‌اندازد می‌تواند شهرت شما را از بین ببرد. برای جلوگیری از این مشکلات افراد متخصصی در زمینه نگهداری و پشتیبانی سایت وجود دارند که مانع این اتفاق می شوند. آنها می‌توانند با ارائه خدماتی سلامت سایت شما را تضمین نمایند. برخی از این خدمات عبارت است از:

  • ایجاد امنیت در سایت.
  • کانفیگ کش سایت.
  • بهینه سازی تصاویر سایت.
  • فعال سازی SSL امنیتی سایت.
  • بررسی عملکرد کلی سایت.
  • رفع مشکلات هاست یا سرور.
  • بروز رسانی محتوا.
  • بازیابی اطلاعات و پشتیبان گیری.
  • به روز رسانی قالب و افزونه ها.
  • مدیریت کاربران.
  • نظارت بر عملکرد و زمان فعالیت سایت.
  • تست و بررسی سلامت سایت.
  • بررسی و رفع تداخل در سایت.
  • و…

پشتیبانی و نگهداری وبسایت به شما این امکان را می‌دهد که سایتی فعال داشته باشید و از بروز مشکلات جلوگیری کنید به جای اینکه در تلاش برای اصلاح آنها باشید. هر زمان که مشکلی پیش بیاید، متخصصانی که مسئولیت نگهداری وب شما را بر عهده دارند می‌توانند قبل از اینکه آن مشکل به یک تهدید بزرگ برای سایت شما تبدیل شود، به سرعت آن را رفع کنند.

نگهداری و پشتیبانی سایت
پشتیبانی انواع سایت

انواع خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت

همان طور که در بالا گفته شد، وب سایت کسب و کار شما مانند یک ماشین است، اگر به طور منظم نگهداری و سرویس نشود، در نهایت خراب می‌شود. اکنون که تقریباً همه کسب و کار خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند، رقابت زیادی در آن عرصه وجود دارد. رقبای شما در تلاش هستند تا اطمینان حاصل کنند که سایت آنها در موتورهای جستجو بالاتر از وبسایت شما قرار دارد. پس چگونه انتظار دارید که از رقبای خود جلوتر باشید، اگر راندمان سرمایه خود را به حداکثر نمی‌رسانید و از وب سایت خود بیشترین بهره را نمی‌برید؟

شما باید به طور منظم در مراقبت و نگهداری سایت خود کوشا باشید. در اکثر مواقع پشتیبانی و نگهداری سایت می‌تواند به صورت سلف سرویس باشد، اما بهتر است از یک سرویس نگهداری و پشتیبانی سایت برای کمک‌های بیشتر بهره ببرید. به این ترتیب می‌توانید روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید و کمتر نگران حفظ وب سایت خود باشید.

خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت پس از طراحی سایت
مراقبت 24 ساعته از سایت

در هنگام استخدام نیروی خدمات پشتیبانی وب سایت، باید انتظار داشته باشید که به طور منظم موارد زیر انجام شود:

1- به روز رسانی نرم افزار وب سایت

اگر از هر نوع سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس یا هر نوع اسکریپت مانند PHP استفاده می‌کنید، باید همیشه به روز باشد. وردپرس معمولاً خود را به طور خودکار به روز می‌کند، اما مواردی وجود دارد که ممکن است نیاز به به روز رسانی دستی داشته باشد.

2- بهبود سرعت وب سایت

بیش از بیست و پنج درصد از کاربران در صورتی که بارگذاری صفحات وب بیش از سه ثانیه طول بکشد از آن خارج می‌شوند. مشهود است که بارگذاری سریع صفحه بخش مهمی از خواسته کاربر است. در واقعیت، بازدیدکنندگان وب به همه زنگ‌ها و سوت‌ها اهمیت نمی‌دهند. آنها به دسترسی اطلاعاتی که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن به نمایش گذاشته شود، اهمیت می‌دهند.

3- رفع خطاهای HTML

نوشتن کد HTML آسان نیست به خصوص اگر چیزی در مورد کدنویسی وب سایت نمی‌دانید. برای اطمینان از اینکه خوب کار می‌کند یا نه، باید به جزئیات توجه کنید. آنچه ممکن است یک خطای جزئی به نظر برسد می‌تواند منجر به مشکلات متعددی شود، مانند صفحات با یوآی نامناسب، رسانه‌ های از دست رفته، و غیره. پشتیبانی سایت قابل اعتماد باید بتواند مشکلات مربوط به HTML را بررسی، پیدا و برطرف کند.

4- پشتیبان‌گیری از فایل‌ها

تصور کنید که تمام فایل‌های ضروری سایت خود را از دست داده‌اید، چقدر ناراحت کننده خواهد بود. این شامل تصاویر، صفحات، پست‌های وبلاگ، محصولات فروشگاه، قالب و افزونه‌ها و غیره می‌شود. خدمات نگهداری وب سایت تضمین می‌کند که نمونه برداری از فایل و پایگاه داده به طور خودکار یا دستی توسط پشتیبان وب انجام می‌گیرد.

5- توسعه محتوای جدید

استراتژی محتوای شما ممکن است درست باشد، اما همیشه ایده خوبی است که آن را با ایجاد انواع جدیدی از محتوا بهبود دهید. محتوای وب شما نیز باید به روز باشد. اگر پستی نوشته‌اید که سال‌ها پیش منتشر شده است، ممکن است در حال حاضر مرتبط نباشد و برخی از اطلاعات نیاز به بروز رسانی داشته باشند که در اینجا پیشنهاد میکنیم از خدمات توسعه تولید محتوای پشتیبان سایت هم بهره مند گردید تا سایت تان رونق گیرد.

6- بهینه سازی موتور جستجو

به عنوان بخشی از استراتژی سئو، شناسایی مسائل ساختاری در وب سایت شما نیز مهم است که ممکن است بر نحوه مشاهده سایت شما توسط موتورهای جستجو تأثیر بگذارد. این کار بهتر است توسط مراقب سایت انجام شود.

7- اطمینان از سازگاری طراحی در همه صفحات

وب سایت شما باید در آخرین نسخه‌های کروم، سافاری، فایرفاکس و غیره به درستی کار کند. این مرورگرها به طور مکرر به روز می‌شوند و اگر وب سایت شما با به روز رسانی‌ها سازگاری نداشته باشد ممکن است نمایش داده نشود یا به نظر ظاهر نشود. این می‌تواند بر کسب و کار و برند شما تأثیر منفی بگذارد. همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که یک وب سایت ریسپانسیو دارید که در دستگاه‌های تلفن همراه خوب به نظر برسد.

نگهداری و پشتیبانی سایت وردپرس 100% تضمینی

شاید بدانید که شرکت ها و حتی فریلنسرهای زیادی در زمینه نگهداری و پشتیبانی سایت وردپرس فعالیت می‌کنند. شرکت طراحی سایت فارسینو نیز در این بین تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ تا با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت و پشتیبانی انواع سایت های فروشگاهی، شرکتی، آموزشی و… در این زمینه برترین باشد.

فارسینو با خدمات پشتیبانی سایت وردپرس با امکان ثبت سفارش آنلاین و دارا بودن طراحانی متخصص سعی بر آن دارد تا عموم مردم بتوانند با اطمینان کامل و هزینه به صرفه، مسئولیت صفر تا صد نگهداری و پشتیبانی سایت خود را به این مجموعه واگذار نمایند. پس اگر قصد نگهداری و پشتیبانی سایت را دارید و می‌خواهید این کار به نحو احسن صورت گیرد، چه خوب که همین حالا سفارش خود را بصورت آنلاین ثبت نمایید و یا درصورت نیاز با کارشناسان پشتیبانی سایت فارسینو در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی