سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

خرید و فروش دامنه رند بدون واسطه با قیمت عالی

خرید و فروش دامنه رند بدون واسطه با قیمت عالی

در دنیای دیجیتال امروز، دامنه‌ های سایت به عنوان یکی از دارایی‌های ارزشمند در فضای آنلاین شناخته می‌شوند. افراد و یا شرکت‌ها هر روزه در تلاشند تا دامنه‌های جذاب و متنوع را به منظور ساخت و توسعه وب‌سایت‌ها یا حتی سرمایه‌گذاری خریداری کنند. با این نگاه، فارسینو به عنوان یک پلتفرم خرید و فروش دامنه بدون واسطه انواع دامنه رند با قیمت‌های عالی در خدمت افراد و کسب‌وکارها بوده و از میان ده ها دامنه خوش رنگ و لعاب میتوانند نام دامنه خود را انتخاب و یکی از آنها را برای کسب و کار خود خریداری نمایند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های فارسینو، این است که این پلتفرم به شما امکان می‌دهد دامنه رند را بدون واسطه خریداری نمایید. این خرید بی‌واسطه به شما اطمینان می‌دهد که معاملات شما بسیار سریع و موثر انجام شده و شما با بهترین قیمت‌ مالک دامنه خریداری شده می شوید.

با وجود فروشگاه دامنه رند فارسینو، فرآیند خرید و فروش دامنه بسیار ساده و کاربرپسند است. شما می‌توانید لیست دامنه‌های موجود را بررسی کنید ودامنه‌ دلخواه خود را جستجو کنید.

بنابراین، اگر به دنبال یک تجربه خرید و فروش دامنه آسان و موثر هستید، با فارسینو همراه شوید و به‌سرعت به دنیای اینترنت ملحق شوید و برندینگ خود را قدرتمندانه به دیگران معرفی نمایید.

خرید دامنه رند از فروشگاه های دامنه با واسطه ممنوع

در ادامه به بررسی اینکه چرا نباید از فروشگاه های واسطه فروش دامنه خرید انجام دهید خواهیم پرداخت. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

۱. قیمت های نجومی:

فروشگاه‌های واسطه اغلب هزینه‌های گزافی را به عنوان به مشتریان اعلام میکنند. این قیمت ها بقدری سنگین و وحشتناک است که شاید خرید آنها برای شما ممکن نباشد.

۲. مشکلات مالکیت دامنه:

در برخی موارد، وقتی فروشگاه واسطه فقط معرفی دامنه را به عهد دارد و فقط اطلاعات مالک دامنه را در اختیار شما میگذارد اصلا معلوم نیست که پس از پرداخت وجه دامنه به نام شما انتقال پیدا کند یا خیر.

3. پیچیدگی فرآیند انتقال:

اگر به فرض محال دامنه خود را از مالک دامنه قبلی خریداری نمودید، لذا فرآیند انتقال برایتان قدری پیچیده خواهد شد، لذا باید با مالک ارتباط برقرار کرده و اطلاعاتی را رد و بدل کرده تا این انتقال از سوی مالک قبلی دامنه انجام گردد. ممکن است در این فرآیند مشکلاتی بوجود آید، لذا اعتماد سازی از سوی مالک دامنه بسیار پراهمیت میباشد.

4.دامنه های بی معنا و مفهوم:

در ابتدا کافی است فقط خودتان مقایسه نمایید و سری به فروشگاه دامنه رند فارسینو بزنید و سپس از سایت های فروش دامنه رند موجود در اینترنت هم دیدن نمایید، لذا خودتان بدون کمترین توضیحی از سوی ما متوجه تفاوت رند بودن و پرمعنا بودن دامنه های فروشی خواهید شد. یعنی به طور مثال از نظر شما کدام دامنه های زیر رند هستند؟

jetseir.ir یا moto1.ir ؟ آیا واقعا موتو وان دامنه با مفهومی است؟ آیا نمیشود دامنه های رند بسیاری را به این حالت ایجاد نمود؟ اگر به این حالت می بود دامنه هایی چون دامنه farsino1.com و…. هم جزو دامنه رند محسوب میشدند. پس حتما این موارد را در خرید دامنه رند در نظر بگیرید.

5. عدم امکان خرید آنلاین:

برخی از سایت های مدعی فروش دامنه رند امکان خرید دامنه بصورت آنلاین را نداشته و باید در اقدامی عجیب و هولناک از طریقه هایی دیگر پرداختی خرید خود را انجام دهید درصورتی که فارسینو اولین مارکت دامنه رند میباشد که میتوانید بصورت مستقیم از وبسایت خرید آنلاین دامنه رند را انجام دهید و آگاه باشید که فارسینو نه تنها دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد بلکه از درگاه پرداختی های مطمئن استفاده نموده و لذا از سراسر ایران میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید و فروش دامنه رند بدون واسطه,خرید و فروش دامنه رند,خرید و فروش دامنه رند بدون واسطه با قیمت عالی

خرید دامنه رند فقط از فارسینو

در نتیجه، خرید دامنه از فروشگاه‌ دامنه بدون واسطه فارسینو می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه خرید دامنه را کاهش داده و به‌طور مستقیم و با خیالی راحت با فروشنده دامنه در ارتباط باشید. در نظر داشته باشید که مالکیت تمامی دامنه های قابل ارایه در فروشگاه به نام فارسینو بوده و فروش دامنه رند از سوی ما فقط جنبه کمک به برندسازی شما را دارد…

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
بهترین سایت خرید دامنه رند
راهنمای خرید دامنه رند
خرید رپرتاژ آگهی دائمی
ارتباط با واحد پشتیبانی وردپرس آسان شد!
سرویس پشتیبانی وردپرس
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی