سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

طراحی سایت با قالب وودمارت، بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

طراحی سایت با قالب وودمارت، بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

طراحی سایت با قالب وودمارت، بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

بدون اغراق قالب وودمارت بهترین پیشنهاد برای طراحی سایت فروشگاهی میباشد. امروزه بهره مندی از انواع امکانات فروشگاهی در وبسایت از مهمترین نیازهای کاربران یا مشتریان وبسایت میباشد. لذا باید در انتخاب قالب فروشگاهی دقت لازم را نموده تا هم از سادگی، زیبایی و هم از امکانات متعدد برخوردار باشد.

خوب تمامی امکانات به روز در قالب فروشگاهی وودمارت جمع آوری شده و هر روز شاهد پیشرفت و اضافه شدن امکانات جدیدتری در این قالب فروشگاهی بین المللی هستیم.

قالب وودمارت توانسته است رکورد فروش تمامی قالب های فروشگاهی را بشکند و با بیش از 5000 فروش موفق به عنوان محبوب‌ ترین قالب فروشگاهی در جهان تبدیل شود.

طراحی سایت با قالب وودمارت

طراحی سایت با قالب وودمارت، انتخاب سخت پسندها!

قالب وودمارت در نوع خود یکی از بهترین قالب های فروشگاهی محسوب میگردد؛ چراکه هرآنچه که برای یک وبسایت فروشگاهی لازم باشد را این قالب وردپرسی قدرتمند فراهم کرده است. قالب وودمارت دارای دو صفحه ساز پیشرفته المنتور و ویژوال کامپوزر میباشد و این به معنای پیاده سازی فول امکانات فروشگاه آنلاین توسط طراح سایت وردپرس میباشد.

تنوع در طراحی با قالب وودمارت ، امکاناتی نظیر تخفیف زمان دار، خرید فوری محصول، راهنمای اندازه و یا سایز محصول، علاقه مندی های محصول، مقایسه محصول و سایر مواردی که باید به عینه مشاهده کنید تا متوجه قدرت این قالب وردپرسی شوید از نشانه های تمایل طراحی سایت با قالب وودمارت میباشد.

وودمارت تنها رفیق گوگل

امروزه باتوجه به هوشمند تر شدن موتور جستجوی گوگل باید حواسمون را به انتخاب قالب وردپرس بیشتر جمع کنیم چرا که بهینه نبودن کدهای قالب و سنگینی قالب و افزونه های جانبی ممکنه تا آسیب جدی ای به سایت شما وارد کنه.

اما خبر خوش اینه که قالب وودمارت تو این زمینه هم کم نگذاشته و از نظر سرعت و بهینه سازی کدهای قالب بی نهایت عالی کار کرده ، به حدی که به نام تنها رفیق گوگل در دنیا شهرت داره.

یادت باشه که اگر سایتتو خواستی راه بندازی حتما به متخصصش بسپاری. چون درسته قالب وودمارت بهینه است و سرعت فوق العاده ای داره اما وقتی سایت رو بدون درنظر گرفتن فاکتورهای گوگل و یا اصول طراحی سایت راه اندازی کنی خوب بازهم مشکل هست و ممکنه گوگل حتی به سایت یک سر هم نزنه.

پس دقت کنید که حتما یک قالب فروشگاهی فوق العاده ای همچون وودمارت رو باید به متخصصش بسپاری تا برات راه اندازی کنه.

چه نوع وب سایت های فروشگاهی را با قالب وودمارت میشود طراحی کرد؟

با قالب وودمارت هرنوع سایت فروشگاهی ای را میتوان طراحی کرد. خلاصه اش اینه که شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو میتونی تو این قالب به فروش بگذاری!

انواع وبسایت هایی که میشه با وودمارت راه اندازی نمود:

  • طراحی سایت فروشگاهی لوازم آرایشی
  • طراحی سایت فروشگاهی پوشاک
  • طراحی سایت فروشگاهی لوازم یدکی
  • طراحی سایت فروشگاهی لوازم ورزشی
  • طراحی سایت فروشگاهی لوازم خانگی
  • طراحی سایت فروشگاهی لوازم التحریر
  • طراحی سایت فروشگاهی مواد غذایی
  • طراحی سایت فروشگاهی لوازم اداری
  • طراحی سایت فروشگاهی مبلمان
طراحی سایت با قالب وودمارت

آیا امکان چندفروشندگی با قالب وودمارت وجود داره؟

صد در صد بله، البته این مورد به تنهایی از وودمارت انتظار نمیره ولی وودمارت زمینه را برای این اقدام فراهم نموده تا با نصب، فعالسازی و پیکربندی افزونه چندفروشندگی امکان چندفروشندگی در قالب وودمارت فراهم شود.

آیا امکان فروش محصولات به چند زبان دنیا با قالب وودمارت وجود داره؟

این مورد را هم باید با پاسخ بلی امکان پذیر هست جواب بدهیم. چرا که با اضافه شدن افزونه مورد نظر و پیکربندی مناسب امکان فروش محصول به چند زبان دنیا امکان پذیر میباشد.

آیا امکان نمایش محصولات به صورت کاتالوگ در وودمارت وجود داره ؟

بسیاری از صاحبان کسب و کار بنا به دلایل کسب و کار خود ممکن است قصد فروش آنلاین محصول را نداشته باشند، لذا قالب وودمارت این مورد را هم پیاده سازی نموده و امکان این وجود دارد تا کاربران سایت با مراجعه به صفحه محصول فقط مشخصات مخصول را مشاهده کنند و یا حتی قیمت محصول را هم مشاهده کرده و در جهت ثبت سفارش با شماره تماس فروشگاه ارتباط برقرار نمایند.

طراحی سایت با قالب فروشگاهی وودمارت چقدر درمیاد؟

فارسینو سالیان درازی است که در زمینه طراحی سایت قدم برداشته با کوله باری از تجربه در زمینه راه اندازی انواع وبسایت فروشگاهی آماده پذیرش سفارشات طراحی سایت فروشگاهی بصورت آنلاین و با قیمتی بسیار مناسب میباشد.

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی