سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

خدمات طراحی سایت رایگان در گوگل ! خدمات وردپرسی

خدمات طراحی سایت رایگان در گوگل ! خدمات وردپرسی

خدمات طراحی سایت رایگان در گوگل !

اگر به دنبال خدمات طراحی سایت رایگان در گوگل هستید پیشنهاد میکنیم حتما این مقاله را مطالعه نمایید و سپس تصمیم گیری نمایید. در ابتدا لازم است به شما اعلام کنیم که اگر خود شما هم قصد راه اندازی سایت را داشته باشید به هیچ وجه بصورت رایگان نمیتوان سایتی را راه اندازی نمود، ولی راهکاری داریم که با سپردن خدمات طراحی سایت به فارسینو، نه تنها با قیمت فوق العاده یک وبسایت عالی را به مالکیت خود سالها مدیریت خواهید کرد بلکه سایت شما با مرور زمان رتبه های بهتر و بهتر تری را در گوگل تجربه خواهد نمود. پس تا انتها با ما باشید.

وردپرس چیست؟

وردپرس، یک مسیر پیشرفته و فوق العاده برای طراحی سایت و یا ساخت سایت میباشد. اینکه وردپرس چیست و چگونه عمل می کند یکی از سوالات اصلی افرادی است که پا در دنیای طراحی سایت می گذارند و می خواهند سایت خود را طراحی کنند. کاربردی بودن وردپرس باعث شده است که بالاتر از چهل درصد از سایت هایی که در دنیای اینترنت وجود دارند، توسط وردپرس پشتیبانی شوند. عملا می توان گفت از هر چهار سایتی که کاربران بازدید می کنند، بیش از یک مورد، پشتیبانی وردپرس را شامل می شوند.

وردپرس را می توان یک نرم افزار اوپن سورس معرفی کرد. این نرم افزار امکان ساخت وب سایت، وبلاگ یا اپلیکیشن را برای طراحان آن ممکن می سازد. در واقع وردپرس، سازنده سایت و یک مجموعه برای ساختن وب سایت می باشد. این وب سایت ها می توانند شرکتی، فروشگاهی، آموزشی، خدماتی، خبری مجله ای و … باشند. نرم افزار وردپرس به صورت رایگان در دنیای اینترنت عرضه شده است و پس از دانلود قابل نصب می باشد. نصب وردپرس باید روی هاست یا همان فضای اینترنتی انجام گیرد. فضای اینترنتی آن قسمتی از سایت است که تمامی محتویات سایت در آن قرار داده می شود.

طراحی سایت با وردپرس توسط مت مولنوگ برنامه نویسی شده و در دنیای امروز از بزرگ ترین سیستم های کنترل و مدیریت محتوا های وب سایت به شمار می رود. در واقع در زبان علمی، وردپرس به عنوان یک متن باز تعریف می شود و می توان با آن وب سایت های مختلفی ایجاد کرد. البته باید دقت کنیم که وردپرس و کار با آن، نیاز به متخصصان فعال در این حوزه دارد تا بتوانند از امکانات آن استفاده کرده و سایت های مناسبی طراحی کنند.

ویژگی های طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس امروزه به یکی از پرطرفدارترین روش های طراحی سایت تبدیل شده است. این موضوع به علت ویژگی هایی است که آن را از دیگر روش ها متمایز می کند. در ادامه چند مورد از این ویژگی ها را نام می بریم:

1: نصب آسان و راحت

2: قابلیت ایجاد بخش های مختلف

3: مدیریت آسان به علت بهره گیری از فضای قابل درک

4: امنیت، با بروزرسانی های مستمر

5: پشتیبانی مطلوب

6: رایگان بودن

7: تعریف آن به عنوان هسته سایت های فروشگاهی

8: کاربری متنوع

آموزش جامع طراحی سایت به صورت کاملا رایگان و تضمینی

طراحی سایت رایگان در گوگل,طراحی سایت با وردپرس,طراحی سایت رایگان,طراحی سایت,پشتیبانی وردپرس,خدمات طراحی سایت رایگان,خدمات طراحی سایت
طراحی سایت رایگان در گوگل

طراحی سایت در گوگل با وردپرس

طراحی سایت رایگان در گوگل با وردپرس یکی از اهدافی است که صاحبان بسیاری از کسب و کارها آن را دنبال می کنند. وردپرس با زبان پی اچ پی نوشته شده و از پلاگین های مختلفی ساخته شده است که همین موضوع باعث طراحی سایت آسان و در عین حال حرفه ای با وردپرس می شود.

مزایای وردپرس موارد زیادی را شامل می شود که از آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1: یک پلتفرم متن باز به حساب می آید.

2: طراحی و مدیریت وب سایت به آسانی انجام می شود.

3: تنوع زیادی در افزونه ها دارد.

4: قابلیت توسعه پذیری زیادی دارد.

5: انعطاف پذیری در طراحی دارد.

طراحی سایت رایگان در گوگل,طراحی سایت با وردپرس,طراحی سایت رایگان,طراحی سایت,پشتیبانی وردپرس,خدمات طراحی سایت رایگان,خدمات طراحی سایت
طراحی سایت در گوگل با وردپرس

چگونگی طراحی سایت در گوگل

طراحی سایت رایگان در گوگل به کمک ابزارهای موجود در گوگل به راحتی ممکن می شود. این طراحی سایت به راحتی و بسیار سریع انجام می شود. طراحی سایت سبب می شود که شما یک وب سایت متعلق به خودتان در گوگل داشته باشید.اگر به یک وب سایت در گوگل احتیاج دارید ولی حس می کنید که توانایی یا وقتی برای ساخت آن ندارید می توانید این کار را به متخصصان فعال در حوزه خدمات طراحی سایت وردپرس بسپارید.

طراحی سایت با فارسینو

طراحی سایت رایگان در گوگل از خدماتی است که افراد و شرکت های مختلفی آن را ارائه می دهند و می توانند در ساخت و تهیه یک وب سایت برای شما کمک کننده باشند. فارسینو یکی از حرفه ای ترین ارائه دهندگان خدمات طراحی سایت به شمار می رود. این سایت امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین را نیز برای شما فراهم نموده است. در واقع شما با چند کلیک ساده طراحی سایت خود را به فارسینو سپرده و صاحب یک وب سایت شگفت انگیز در دنیای اینترنت می شوید.

طراحی سایت رایگان در گوگل توسط شرکت های معتبر!

طراحی سایت رایگان در گوگل توسط شرکت های زیادی انجام می شود. در ابتدا باید گفت که فرقی نمی کند که کسب و کار افراد خیلی کوچک یا بسیار گسترده باشد. داشتن یک وب سایت باعث می شود که کسب و کار شما یک حامی قوی داشته باشد. به طور کلی در شرکت های معتبری همچون فارسینو که برای شما طراحی سایت انجام می دهند، شما می توانید مطمئن باشید که وب سایت کسب و کار شما به بهترین نحو ممکن ساخته می شود.

طراحی سایت رایگان در گوگل,طراحی سایت با وردپرس,طراحی سایت رایگان,طراحی سایت,پشتیبانی وردپرس,خدمات طراحی سایت رایگان,خدمات طراحی سایت
طراحی سایت رایگان

چرا طراحی سایت رایگان در گوگل توسط شرکت های معتبر!؟

طراحی سایت رایگان در گوگل، توسط شرکت ها، با نهایت دقت ساخته می شود. زیرا اولا شرکت ها برای کسب رضایت مشتری سایت ها را به بهترین نحو ممکن می سازند و این موضوع احتمال مطرح شدن و معرفی شدن آن ها به دیگر شرکت ها را ممکن می کند. مورد دوم این است که ساخت سایت برای مشتری با استحکام برند شرکتی که آن را می سازد رابطه مستقیم دارد. یعنی هرچه سایت بهتر ساخته شود باعث اعتبار برند شرکت می شود.

از دلایل مهمی که می توانید به خاطر آن ها طراحی سایت خود را به شرکت هایی معتبر همچون فارسینو بسپارید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1: پشتیبانی سایت:

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود افراد طراحی سایت خود را به شرکت ها بسپارند، پشتیبانی سایت است. اکثر شرکت ها برای مشتریان خود، پشتیبانی سایت رایگان در یک بازه زمانی سه ماهه تا یک ساله قرار می دهند.

2: سئو سایت:

برای داشتن یک وب سایت خوب، ساخت و طراحی آن به تنهایی کافی نیست. بلکه مرحله اصلی سئو یا بهینه سازی آن است. افراد باید سایت خود را در گوگل بهینه سازی کنند و از گوگل امتیاز بگیرند. در نتیجه به صفحات اول گوگل منتقل شوند. از آنجایی که قوانین سئو همواره در حال تغییر هستند، باید یک تیم متخصص در این زمینه آن را پشتیبانی کند که شرکت های طراحی سایت این کار را به خوبی انجام می دهند.

3: تحویل کار در زمان مشخص:

در این شرکت ها متخصص هایی مربوط به طراحی سایت وجود دارد که روزانه زمان زیادی را برای طراحی سایت شما اختصاص می دهند. در نتیجه سایت شما در کمترین زمان ممکن حاضر می شود.

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

2 پاسخ

  1. به نظر من خیلی مهمه که خدمات وردپرسی تو از طراحی سایت بگیر تا پشتیبانی سایت رو به کی بسپاری. اینکه فرد فریلنسر یا شرکت طراحی سایت یا پشتیبانی سایت واقعا متخصص تو کارشون باشند مهمه. من از وقتی که با فارسینو آشنا شدم واقعا به تخصص شون پی بردم و با بهترین هزینه برترین اقدامات رو انجام میدن.
    مرسی ازتون

  2. واقعا هم هرکی ادعا کرد که طراحی سایت رایگان انجام میدم بدونید که حتما یک مشکلی توی کار وجود داره، من خودم سایتمو خواستم راه اندازی کنم دیدم کلی هزینه داره اگر خودم بخواهم راه بندازم حالا چجوریه که یکی بگه رایگانه طراحی سایت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی