سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

خدمات پشتیبانی آنلاین وردپرس فارسینو، بهترین پشتیبان وردپرس

خدمات پشتیبانی آنلاین وردپرس فارسینو، بهترین پشتیبان وردپرس

چرا به پشتیبانی آنلاین وردپرس نیازمندیم؟

امروزه وردپرس بیش از 40 درصد از تمام وب سایت‌های موجود در اینترنت را شامل می‌شود. در طول این گستره ، گزینه‌ های پشتیبانی از وب سایت وردپرسی نقش مهمی ایفا کرده‌اند. به عنوان یک کاربر وردپرس، ممکن است با سردرگمی‌های زیادی روبرو شوید و سوالات و ابهامات مختلفی داشته باشید. ممکن است ندانید دقیقاً کجا یا چه چیزی را جستجو، رفع و یا توسعه دهید. نه تنها یک کاربر مبتدی، بلکه یک کاربر با تجربه نیز می‌تواند گاهی اوقات با مشکلاتی روبرو شود که نداند آن را چگونه حل نماید. برای حل این مشکلات، فقط یک کارشناس متخصص پشتیبانی آنلاین وردپرس میتواند شما را همراهی نماید و خدمات وردپرسی شما را انجام دهد.

درسته! همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، یکی از گزینه ‌های رایج برای دریافت راهنمایی و رفع مشکلات سایت، استفاده از  پشتیبانی آنلاین وردپرس است. با پیشرفت فناوری ‌های آنلاین و افزایش آگاهی مردم در این زمینه، تمایل افراد برای بهره‌مندی از خدمات آنلاین افزایش پیدا کرده است. از این رو مجموعه فارسینو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با فراهم کردن امکان پشتیبانی آنلاین وردپرس، عموم کاربران وردپرسی بتوانند به راحتی مشکلات سایت وردپرس خود را بصورت غیرحضوری مطرح و برطرف کنند.

پشتیبانی وردپرس چیست؟

پشتیبانی وردپرس، راهنمایی، کمک، مشاوره، و انجام خدماتی در جهت توسعه و رفع مشکلات وردپرسی است که در اختیار کاربران وردپرس قرار می‌گیرد. این خدمت وردپرسی از طرف متخصصان با مهارت در زمینه وردپرس برای حل سردرگمی کاربران و مشکلات وب سایت ارائه می‌شود.

چرا به خدمات پشتیبانی وردپرس نیازمندیم؟

مراحل مختلفی در روند ایجاد و یا نگهداری از وب سایت وردپرسی وجود دارد که شما را ملزم به استفاده از خدمات پشتیبانی وردپرس می نماید. به عنوان مثال، شما نیاز به یک سرویس میزبانی مناسب (هاست)، نصب وردپرس، نصب یک تم و افزونه‌های مختلف دارید. احتمالاً هنگام فعالیت در هریک از مراحل اعلام شده ممکن است با مشکلی مواجه شوید که برای مرتفع ساختن آنها باید از پشتیبانی وردپرس کمک بگیرید.

این فقط یک نمونه از زمانی است که ممکن است به کمک پشتیبان وردپرس نیاز داشته باشید. ممکن است مشکل متفاوتی برای شما پیش آمده باشد. برای چنین مواردی، باید از افراد و مجموعه‌های متخصص راهنمایی دریافت نمایید تا از سایت وردپرسی شما مراقبت و نگهداری نمایند.

اگر وردپرس خوبه پس چرا به پشتیبان وردپرس نیازمندیم؟

حالا که با خدمات پشتیبانی وردپرس که در قسمت بالا مطرح کردیم بیشتر آشنا شدید، این را هم لازم است بدانید که همیشه سوال بسیاری از کاربران وردپرس این بوده است که چگونه می‌توانند مستقیماً با پشتیبانی وردپرس ارتباط برقرار کنند؟

وردپرس از زمان پیدایش خود در فضای وب بنا به علت های متعدد همچون رایگان بودن هسته اصلی وردپرس، قابل توسعه بودن وردپرس، وجود توسعه دهندگان متعدد، کاربری آسان و… به عنوان برترین پلتفرم طراحی سایت یا بهترین سیستم مدیریت محتوا در جهان معروف و مطرح گردید. اما در کنار این همه مزیت، وردپرس دارای معایب یا البته بهتره اینطور بیان کرد که دارای یکسری شرایط بحرانی ای میباشد که باید سریعا مورد بررسی توسط متخصص وردپرسی قرار بگیرد تا در روند سایت مشکلی بوجود نیاید. البته این مورد هم بدلیل عظمت و گستردگی وردپرس است که هرتوسعه دهنده میتواند امکان جدیدی در آن ایجاد نماید که گاها این امکانات ایجاد شده ی جدید باعث تداخل در روند سایت میگردد که باید مورد بررسی قرار بگیرد و مشکل سریعا رفع گردد.

هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی

اگر قرار باشد که هر زمانی که مشکل در سایت وردپرسی شما ایجاد شود در آن هنگام از پشتیبان های وردپرسی درخواست رفع مشکل را نمایید این پروسه ممکن است به ضرر شما تمام شود. چرا که در آن زمان ممکن است پشتیبان موردنظر فرصت کافی برای بررسی مشکل را نداشته باشد و همین عامل احتمال باقی ماندن مشکل، باگ و یا خطا را در سایت وردپرسی شما بالا میبرد.

و یا حتی ممکن است ناچار شوید به دنبال پشتیبان سایت دیگر بگردید که باز هم با معظلاتی مواجه میگردید که یکی از آنها میزان تخصص فرد مورد نظر و مهم تر از اعتمادسازی میان شخص صاحب سایت و پشتیبان سایت است و این روند خطرهای زیادی را برای سایت شما ایجاد میکند. پس چه باید کرد؟!!!

پشتیبانی وردپرس به صورت ماهانه یا دوره ای

فارسینو خدمات پشتیبانی آنلاین وردپرس را بصورت دوره ای فراهم نموده است که میتوانید بصورت آنلاین سفارش پشتیبانی سایت وردپرسی خود را ثبت نمایید تا در این مدت زمان خدمات پشتیبانی هر زمان که سایت نیاز به بررسی داشت این خدمت از سوی متخصصان فارسینویی در اسرع وقت انجام گردد.

همچنین هزینه خدمات پشتیبانی سایت از سوی فارسینو در کمترین حالت ممکن قرار دارد و شما میتوانید خدمات پشتیبانی وردپرسی تان را با اطمینان خاطر به فارسینو بسپارید.

خدمات دوره ای پشتیبانی وردپرس در چه بازه زمانی ارایه میگردد؟

همچنین جالب است بدانید که دریافت پشتیبانی مستقیم از تیم وردپرس امکان پذیر نیست، زیرا وردپرس هیچ پشتیبانی تلفنی ندارد، مکان‌یابی و یافتن کمک مناسب برای وردپرس از شرکت اصلی نیز دشوار است. از این رو مجموعه‌ها و شرکت‌های معتبری برای ارائه خدمات وردپرس در سراسر دنیا تشکیل شدند. این مراکز خدمات وردپرسی با به کارگیری افراد مجرب و داشتن اطلاعاتی به روز در راستای حل مشکلات وردپرسی کاربران حرکت می‌کنند.

فارسینو نیز در این بین تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ تا در زمینه مراقبت و نگهداری یا کمک وردپرسی به شما بزرگواران، برترین باشد. این مجموعه با شعار بالاترین کیفیت و سرعت و دارا بودن افرادی متخصص سعی بر آن دارد تا عموم کاربران وردپرسی بتوانند با اطمینان کامل و هزینه به صرفه، خدمات پشتیبانی آنلاین وردپرس را از این مجموعه دریافت نمایند.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
فروشگاه دامنه فارسینو
خدمات پشتیبانی سایت وردپرس تضمینی
رپورتاژ آگهی در فارسینو با قیمت ارزان
پشتیبان وردپرس کیست؟!
سفارش طراحی سایت با وردپرس
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی