سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

مشاوره رایگان و بهترین هزینه پشتیبانی فنی وردپرس

مشاوره رایگان و بهترین هزینه پشتیبانی فنی وردپرس

چرا نیازمند پشتیبانی فنی وردپرس هستیم؟!

تصور کنید که در حال کار بر روی سایت وردپرس خود هستید، ممکن است تنظیمات را پیکربندی کنید، یک تم یا قالب وردپرسی جدید نصب کنید، یا یک افزونه وردپرس را نصب، فعال و پیکربندی نمایید. در این حین چیزی از کار می افتد و یا اختلالی در سایت شما ایجاد میگردد. اکنون، شما دچار خطا و مشکلات وردپرسی شده اید و برای رفع مشکلات وردپرسی به کمک نیاز دارید.

در این مواقع آسان‌ترین کار این است که مستقیماً به Google بروید و جستجوی مرتبط با مشکلاتی را که در حال حاضر با آن مواجه هستید انجام دهید. با این حال، انجام یک جستجوی کور در گوگل خطری دارد: شما هیچ راهی ندارید که بدانید نتایجی که به دست می‌آورید دقیق یا به‌روز هستند، مگر اینکه قبلاً از منابعی که Google شما را به آنها ارجاع میدهد استفاده کرده باشید و بدانید که آنها قابل اعتماد هستند. پس با خطر پیروی از توصیه‌هایی روبرو هستید که ممکن است اصلا به آنها نیازی نداشته باشید. از این رو استفاده از خدمات پشتیبان سایت که در زمینه پشتیبانی فنی وردپرس فعالیت می‌کنند ، می‌تواند بهترین گزینه باشد.

متخصص پشتیبانی فنی وردپرس از کجا گیر بیارم؟!

شما زمانی که با خطاهای رایج وردپرس مواجه هستید، باید با شناسایی معتبرترین و به‌روزترین منابع رفع خطاها و مشکلات در مورد وردپرس، فرآیند یافتن پاسخ‌های مناسب برای سوالات خود را انجام دهید. اینها شامل انجمن‌ها و گروه‌هایی می‌شود که می‌توانید در آن‌ها سؤالی بپرسید و منتظر پاسخ قابل اعتماد باشید. درخواست کمک گاهی اوقات ممکن است مشکل باشد. به همین دلیل، قبل از اینکه به دنبال کمک و پشتیبانی در سایت‌ها و گروه‌ها باشید، باید مدتی را صرف شناسایی مشکلات وردپرسی نمایید. این دغدغه شما را وادار میکند تا سایت وردپرسی خود را به شخص یا شرکت متخصص و قابل اعتمادی بسپارید تا هرچه سریعتر مشکلات سایت را برطرف نماید. سایت فارسینو یکی از مجرب‌ترین مجموعه‌های فعال در زمینه خدمات مراقبت و نگهداری از سایت های وردپرسی میباشد. لذا شما می‌توانید با اطمینان کامل، مسئولیت صفر تا صد پشتیبانی فنی وردپرس خود را به پشتیبان وردپرسی واگذار نمایید.

خدمات پشتیبانی فنی وردپرس شامل چه مواردی است؟

خدمات پشتیبانی فنی وردپرس شامل موارد فراوانی است که در کمی پایین تر به چند خدمت اصلی از این اقدام مهم و ضروی یعنی خدمت پشتیبانی فنی سایت وردپرسی اشاره میکنیم:

1- بکاپ یا پشتیبان گیری از سایت :

داشتن یک روال بکاپ یا پشتیبان‌گیری مناسب، بهترین خدمتی است که می‌توانید برای افزایش سلامت و جلوگیری از نابودی سایت انجام دهید. بسته به ترافیک سایت شما، پشتیبان گیری هفتگی یا روزانه می‌تواند شما را از فاجعه نجات دهد. با این کار داده‌های سایت شما توسط پشتیبان سایت ایمن نگه‌داشته می‌شود.

2- تشخیص و رفع مشکلات وردپرس:

خطاها و مشکلات وردپرس ترسناک هستند. به خصوص اگر خطای بحرانی یا مرگبار را از وردپرس دریافت کنید، به این معنی که سایت شما به طور کامل از کار افتاده است… متخصص فنی وردپرس می‌تواند هر مشکل وردپرسی ای را تشخیص داده و سایت شما را در اسرع وقت به حالت سالم بازگردانی نماید.

3- ارتقاء و بروز رسانی سایت بدون ایجاد اختلال در سایت:

به روز رسانی‌های وردپرس شاید آزاردهنده و خسته کننده باشند و حداقل یک یا چند مورد در هفته برای بروز رسانی وجود دارد. به‌روزرسانی‌ها اغلباً باعث ایجاد خطا می‌شوند و ممکن است این خطا باعث اختلال در روند سایت گردد. متخصصان فنی سایت سایت شما را به صورت هفتگی به روز می‌کنند تا خیالتان ازین جهت آسوده باشد و درآخر سایت شما از هر گزندی ایمن و بدون خطا خواهد ماند.

پشتیبانی فنی وردپرس,پشتیبان وردپرس,پشتیبانی فنی
خدمات پشتیبانی فنی وردپرس 24 ساعته

هزینه پشتیبانی فنی وردپرس چقدر درمیاد؟!

قیمت یا هزینه پشتیبانی فنی وردپرس در فارسینو بسیار مناسب میباشد و از آنجایی که خدمات پشتیبانی و نگهداری از سایت بصورت دوره های یکماهه ، سه ماهه، شش ماهه و یکساله انجام میگیرد شما با کمترین یا پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت خدمات مراقبت و نگهداری فنی سایت وردپرسی تون را به متخصصان وردپرسی فارسینو میسپارید.

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی