سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

فرصت طلایی سفارش طراحی سایت وردپرس حرفه ای!

فرصت طلایی سفارش طراحی سایت وردپرس حرفه ای!

چرا طراحی سایت وردپرس ؟!

این روزها کمتر کسب و کاری را مشاهده می کنید که جایگاهی برای معرفی خود در فضای مجازی نداشته باشد. در شرایط حاضر داشتن وبسایت بهترین شیوه برای ورود به فضای وب محسوب می شود. برای طراحی سایت راهکارهای مختلفی وجود دارد. اما در چند سال اخیر طراحی سایت وردپرس به دلیل سهولت در کاربرد، به سرعت دنیای وب را به تسخیر درآورده است. تا جایی که در سال2020 چیزی در حدود میانگین 450 میلیون وبسایت وردپرسی ایجاد شد.

طراحی سایت وردپرس,طراحی سایت وردپرس حرفه ای,طراحی سایت,طراحی سایت با وردپرس,سایت وردپرس
چرا طراحی سایت وردپرس؟

مهم ترین ویژگی خاص وردپرس

در واقع مهم ترین ویژگی ای که این سیستم مدیریت محتوا را به ابزاری پرطرفدار تبدیل کرده ویژگی های متن باز و رایگان بودن آن است. یعنی هر توسعه دهنده ای باتسلط بر دانش برنامه نویسی php میتواند براحتی در سورس این نرم افزار تغییراتی ایجاد کند و یا امکاناتی را به آن بیفزاید.

لذا فقط یک طراح سایت مسلط بر سیستم های مدیریت محتوا میتواند این موضوع را درک نماید که در بین تمامی سیستم های مدیریت محتوا تنها نرم افزار طراحی سایتی که رایگان عرضه شده است و امکان توسعه آن را برای همگی در بستر اینترنت قرار داده است فقط و فقط وردپرس میباشد.

چرا باید سایت داشته باشیم؟

اگر دیجیتال مارکتینگ را درختی تصور کنیم،ریشه های این درخت برندسازی، تحقیقات بازار و استراتژی سازی هستند. اما تنه ی درخت مهم ترین بخش این درخت است که در دیجیتال مارکتینگ به بازاریابی در محیطی امن و جلب توجه کننده اختصاص پیدا می کند. همانطور که می دانید تنه درخت بنیان اصلی سازماندهی و پایداری یک درخت است.

با این توصیف مهم ترین بخش دیجیتال مارکتینگ مالکیت یک وبسایت خوب و حرفه ای است. بحث ما سر دیده شدن سرویسها و محصولات و جایگاه کسب و کار شماست. از آنجایی که 81 درصد از کاربران پیش از اقدام به خرید در خصوص کالا و سرویس های مورد نظرشان در فضای اینترنت تحقیق می کنند، اگر وبسایتی برای معرفی نداشته باشید شانس تان را برای تصاحب سهم از بازار از دست می دهید.

چرا پلتفرم مدیریت محتوای وردپرس را برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟

تمام کسب و کارهای آنلاین به دنبال روی کار آوردن سایتی منحصر به فرد و جذاب برای مطرح شدن در میان رقبا هستند. بنابراین به تکنولوژی جدید برای پیاده سازی سایتی به روز و با بازدهی بالا نیاز دارند. وردپرس برنامه ای با امکانات ویژه و ماژول های متنوع است که در طراحی آن بسته به نوع فعالیت کاری شما از تم ها یا قالب های وردپرسی خاصی استفاده می شود. ضمن اینکه با به کارگیری افزونه های وردپرسی متنوع در طراحی سایت، مدیریت محتوای سایت راحت تر می شود.

بد نیست بدانید که برای هر نوع کسب و کار با توجه به نیاز های سایت پلاگین های خاصی به سایت افزوده می شود تا نیازهای صاحبان سایت را برآورده کند، اما یادآور میشویم که نصب هر افزونه ای برای سایت مجاز نیست و ممکن است باعث اختلال و مشکل در سایت گردد. لذا درست است که وردپرس مزیت های فراوانی دارد، اما بهتر است توسط متخصص اش راه اندازی و پشتیبانی گردد.

طراحی سایت وردپرس,طراحی سایت وردپرس حرفه ای,طراحی سایت,طراحی سایت با وردپرس,سایت وردپرس
مزیت طراحی سایت وردپرس

همچنین طراحی سایت وردپرس با یک منبع نرم افزاری آزاد و بالخصوص رایگان برای راه اندازی انواع وبسایت ها با کاربری های مختلف است که نیازی به کدنویسی اولیه ندارد، انجام میگردد. در مقابل امکان اختصاصی سازی، ارتقا و ویرایش را نیز دارد. لازم به ذکر میباشد که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS است که در ساختار آن از دیتابیس MySql با زبان برنامه نویسی PHP استفاده می شود.

از دیگر مزیت های طراحی سایت وردپرس!

در طراحی سایت وردپرس از قالب های متنوع با دسته بندی های مختلفی نظیر قالب های فروشگاهی، قالب های شرکتی، قالب های آموزشی و… استفاده می شود. در صورتی که برای طراحی سایت اختصاصی ابتدا برنامه نویسی، طراحی و سپس پیاده سازی سایت انجام می شود و بابت هرتوسعه کلی تغییرات اساسی باید انجام گیرد که این بزرگترین مزیت سایت های وردپرسی نسبت به کدنویسی و حتی سایر CMS ها است که یکسری پیش نیازهای طراحی سایت از قبل فراهم میباشد و قیمت خدمات طراحی سایت را بشدت کاهش میدهد.

و اما مهمترین نکته مثبت وردپرس مدیریت آسان محتوای سایت است که هر فرد مشتاق به یادگیری وردپرس با آموزشهایی که یک پشتیبان سایت مسلط بر وردپرس به او بدهد، می تواند هدایت و مدیریت سایت را به دست بگیرد.

 با این توصیف بهترین ویژگی وردپرس کاربری و مدیریت آسان، وجود افزونه های متنوع و انعطاف پذیری آن برای ایجاد انواع وبسایت است. به همین دلیل در چند سال اخیر به شدت با استقبال کاربران روبرو بوده است. بر مبنای تحقیقات اخیر 43 درصد از کل سایت های موجود در اینترنت به کمک این پلتفرم طراحی شده اند. به دلیل وجود همین امکانات فراوان و افزونه های متنوعی که در وردپرس وجود دارد، بسیاری از برندهای برتر دنیا از آن برای تقویت وبسایت های خود استفاده می کنند. نیاز به تعریف نیست ولی طراحی سایت وردپرس در برندهای معروفی همچون نیویورک تایمز، فیس بوک، نیویورکر، سونی، تارگت، دیزنی و….  هم دیده می شود.

در ضمن به دلیل برخورداری این CMS از قابلیت های پیشرفته روز و امکان بروزرسانی مداوم، امنیت آن در سطح بالایی قرار گرفته و احتمال هک شدن آنها کمتر از سایر روش های طراحی سایت است.

عملکرد سئو و بهینه سازی در طراحی سایت وردپرس

سایتهای وردپرس برای بهینه سازی و سئو سایت خیلی مناسب هستند. با نصب پلاگین رنک مث یا یواست سئو می توانید بهترین حالتهای سئوی محتوا را برای سایت خود ایجاد کنید. وردپرس با قالبهای متنوع و جذاب مخاطبان را به خوبی جذب می کند. این قالبها عمدتا ریسپانسیو یا اصطلاحا واکنشگرا هستند. این ویژگی برای بهینه سازی سایت و افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوها بسیار موثر است.

به دلیل اینکه طراحی سایت با وردپرس قابلیت های ویژه ای برای بهینه سازی و سئو مهیا می کند، در چند سال اخیر به دنبال رضایت کاربران به پردرخواست ترین سیستم طراحی سایت تبدیل شده است. این نوع نرم افزار بستری مناسب برای انواع سایت های خبری، بازرگانی، شرکتی، فروشگاهی، خدماتی، آموزشی و حتی شخصی است و با تاکید بر اینکه با داشتن چند هزار قالب و افزونه های متنوع در مارکت های وردپرسی معتبر دنیا، نیازهای هر کسب و کاری را پوشش می دهد و از نظر سئو و بهینه سازی فوق العاده عمل میکند.

طراحی سایت وردپرس,طراحی سایت وردپرس حرفه ای,طراحی سایت,طراحی سایت با وردپرس,سایت وردپرس
سئو وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک CMS همه کاره و رایگان با هزینه های طراحی کمتر نسبت به طراحی سایت اختصاصی با روش کدنویسی است. با وجود اینکه در فرآیند طراحی سایت وردپرس کدنویسی خاصی انجام نمی شود، اما برای عملکرد درست نیاز به تخصص ویژه طراح دارد. در انتخاب میان سایت اختصاصی و سایت وردپرس همه چیز بستگی به میزان بودجه، وسعت و نوع کسب و کار شما دارد.

اما اگر می خواهید کسب و کار آنلاین را به سرعت راه اندازی کنید و محصولات و سرویس هایتان را در معرض نمایش کاربران قرار دهید، طراحی سایت وردپرس سریع ترین مسیر رسیدن به هدف با بودجه مناسب میباشد. وردپرس به دلیل انعطاف پذیری بالا حتی برای سایت های بزرگ و پیشرفته هزینه های پایین تری نسبت به طراحی سایت اختصاصی دارد. اما مجدداً تأکید میکنیم که با تمام مزیت هایی که دارد بازهم نیاز به تخصص و مهارت در طراحی وردپرس لازم است. پس طراحی سایت وردپرس خود را به هرکسی نسپارید! اگر میخواهید دلیلش رو بدونید حتما تا انتها با ما باشید.

لزوم واگذاری طراحی سایت وردپرس به متخصص

شاید تابه حال موشکافانه به اهمیت طراحی سایت وردپرس توسط متخصص فکر نکرده باشید. مثلا با خود بگویید چرا با وجود فریلنسرهایی که طراحی سایت را با قیمت مناسب تر انجام می دهند باید این کار را به متخصصان طراحی بسپارم؟ ماجرا از اینجا شروع می شود که سایت شما یک هویت زنده است؛ حتی اگر یک فروشگاه اینترنتی یا زنجیره ای بزرگ نباشد. برای پیشرفت سایت یک حامی همیشگی باید نیازهای سایت را به طور مستمر پایش کرده و رفع کند. با این حساب اصلی ترین وجه تمایز واگذاری طراحی سایت به افراد متخصص، مسئله طراحی سایت استاندارد و در نتیجه پشتیبانی سایت آموزش مدیریت وردپرس است.

فارسینو! متخصص طراحی انواع سایت وردپرس

خیلی از وبسایت های نامعتبر کار طراحی سایت وردپرس را بدون تحقیقات اولیه و در نظر گرفتن رفتار رقبا و کاربران و همچنین تجربه کاربری انجام می دهند. لذا در این زمینه هیچ بررسی اصولی در خصوص بهترین شیوه ها برای هدایت مشتری به سمت صفحات مقصد مانند دسته بندی محصول و خدمات انجام نمی شود.

طراحان سایت و همچنین پشتیبان های سایت وردپرس فعال در فارسینو برای اجرای پروژه هایی حرفه ای پیش از هرکاری بررسی های اولیه پیرامون نیازهای مشتریان، شناسایی رقبا و مهم تر از همه استراتژی نویسی انجام می دهند. در نهایت پس از توافق نظر با مدیر کسب و کار در مورد انتخاب استراتژی مناسب، کار طراحی سایت وردپرس انجام می شود. در این فرآیند می توانید قالبهای آماده انتخاب کنید و یا طراحی سایت خود را به فارسینو بسپارید. در صورتی که به فکر طراحی سایت اختصاصی سفارشی و منحصربه فرد با ویژگی های خاص هستید، توسعه دهنده های وردپرسی در فارسینو به شما برای ایجاد افزونه های جدید کمک می کند. 

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی