سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

طراحی سایت با یوآی ( ui ) | طراحی سایت با یو ایکس ( ux )

طراحی سایت با یوآی ( ui ) | طراحی سایت با یو ایکس ( ux )

اگر به تازگی مشغول به فعالیت در طراحی وب سایت شده اید ، با اصطلاحات صنعت فناوری همچون طراحی سایت با یوآی ( ui ) و طراحی سایت با یو ایکس ( ux ) روبرو می شوید.

طراحی وب سایت حرفه ای است که هر کسب و کاری باید در زمینه کاری خود سایت راه اندازی نماید . اگر میخواهید طراحی سایت انجام دهید باید در اول از ویژگی ها و یا رفتارهای طراح سایت بهره مند باشید و نیز به علم روز طراحی سایت احاطه داشته باشید.

4 اصطلاح پرکاربرد در طراحی سایت

این مقاله را به همین دلیل گردآوری نمودیم. که اگر اولین وب سایت خود را قصد دارید طراحی کنید یا فقط به دنبال درک بهتر این حرفه هستید؛ در اینجا ما چهار 4 اصطلاح پرکاربرد در حرفه و فن آوری طراحی سایت را توضیح داده و تفکیک می کنیم:

  • طراحی سایت با یوآی ( ui ) .
  • طراحی سایت با یو ایکس ( ux ) .
  • طراحی وب سایت .
  • توسعه وب سایت .

پس از خواندن این مقاله ، شما خواهید دانست که طراحی سایت با یوآی ( ui ) و طراحی سایت با یو ایکس ( ux ) :

_ دقیقا چیست؟!  و چه تفاوتی بایکدیگر دارند؟!

طراحی سایت ui , ux

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت یک دسته عملیات گسترده برای همه مواردی است که مربوط به طراحی تصاویر و قابلیت استفاده یک وب سایت است. طراحی UI و UX ، و بسیاری از زمینه های دیگر ، تحت طراحی وب قرار دارند.

توسعه وب سایت

توسعه وب سایت قسمت فنی ساخت وب سایت میباشد . تمرکز روی کد نویسی و امکانات سایت.

توسعه وب بیشتر به ” فرانت اند : ظاهر سایت ” و ” بک اند : پشت صحنه سایت ” تقسیم می شود ، که در زیر بیشتر توضیح داده شده است.

طراحی سایت با یوآی ( ui )

تعریف UI : این کلمه مخفف User Interface به معنای رابط کاربری می باشد. رابط کاربری به ظاهر سایت ، صفحه بندی سایت و نحوه ارائه محصولات سایت متمرکز میباشد.

در حقیقت یو آی ظاهر یک سایت است که کاربران به صورت مستقیم با آن در ارتباط هستند. رابط کاربری (UI) تخصصی در طراحی وب سایت است که با کنترل هایی که افراد برای تعامل با یک وب سایت یا برنامه از آن استفاده می کنند : شامل نمایش دکمه ها و کنترل ژست ها است.

طراحی سایت با یو ایکس ( ux )

تعریف UX : این کلمه مخفف User Experience به معنای تجربه کاربر می باشد. یکی دیگر از تخصص های طراحی وب سایت UX میباشد که با رفتار و احساس کاربر هنگام استفاده از سایت سروکار دارد.

طراحان UX تمام تلاش خود را می کنند تا روند آشنایی کاربر با  محصول یا کالا به بهترین نحو انجام گیرد. اهمیت این موضوع به قدری زیاد است که اگر طرح و برنامه شما تجربه و حس خوبی به کاربر منتقل نکند، کاربر دیگر از محصول شما استقبال نخواهد کرد . حتی ممکن است سایت شما را در کل ترک نماید.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
طراحی سایت چیست؟ 6 اصول حرفه ای طراحی سایت
آموزش گام به گام ساخت سایت وردپرس
افزونه وردپرس چیست ؟ افزونه چیست؟! آشنایی با بهترین افزونه
طراحی سایت در تهران و کرج
طراحی سایت در مشهد
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی