سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس | تعرفه طراحی سایت وردپرس

محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس | تعرفه طراحی سایت وردپرس

محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس

فارسینو ، کلیه اقدامات زیر را با احتساب محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس ( تعرفه طراحی سایت وردپرس) فراهم نموده است. لذا با ورود به صفحه فروشگاه فارسینو میتوانید از انواع خدمات وردپرسی به صورت آنلاین استعلام گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین در راستای حفظ حقوق مشتری، کلیه نمادهای قانونی در سایت ثبت شده است و به هیچ وجه از درگاه های غیر قانونی استفاده نمیشود. لذا سفارش خود را با اطمینان به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید.

انواع خدمات وردپرسی همراه با استعلام آنلاین هزینه

  • راه اندازی صفر تا صد سایت وردپرسی
  • نگهداری ، پشتیبانی و ارتقاء سایت وردپرسی

به صورت آنلاین و غیرحضوری

محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس

جهت بهره مند شدن از انواع خدمات وردپرسی فارسینو ، کافی است به صفحه فروشگاه فارسینو مراجعه نمایید تا از انواع تعرفه و خدمات یا هزینه طراحی سایت وردپرس به صورت آنلاین مطلع شوید.

در آخر بدون هیچ پیش نیازی سفارش طراحی سایت خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید تا کارشناسان فارسینو سفارش شما را به واحد مربوطه ارجاع دهند تا در اولین فرصت پروژه شما در همان روز استارت زده شود.

پیش پرداخت طراحی سایت وردپرس

همانطور که مطلع هستید در انواع قرارداد های طراحی سایت ، در ماده پرداخت مبلغ قرارداد ، امکان پرداخت 50 درصد مبلغ قبل از شروع پروژه طراحی سایت امکان پذیر است.

به همین دلیل علاوه بر محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس ،  این امکان نیز در سایت فارسینو فراهم گردیده که مشتری 50 درصد مبلغ را در ابتدا به عنوان هزینه طراحی سایت پرداخت نماید و تتمه یا 50 درصد باقیمانده را در هنگام تحویل پروژه طراحی سایت به مجری یا طراح سایت (فارسینو) پرداخت نماید.

البته مشتری با قابلیت حق انتخابی که دارد میتواند کلیه مبلغ رابه صورت کلی در هنگام ثبت سفارش پرداخت نماید.

گارانتی هزینه طراحی سایت وردپرس

همانطور که قبلا خدمتتون اعلام کردیم ، محاسبه هزینه طراحی سایت با یک قیمت یا تعرفه استثنایی در فروشگاه فارسینو تعیین گشته که این فقط و فقط به دلیل استفاده از قالب های آماده وردپرس نمیباشد و در صورت نیاز مشتری ، قالب اختصاصی برایشان طراحی میگردد.

همچنین جهت اطمینان از نتیجه پروژه در طول فرآیند ، از سفارش دهنده طراحی سایت نظرسنجی میشود تا آنچه که مشتری نیازمند است و به ایده آل های ایشان نزدیک است طراحی و راه اندازی گردد.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
طراحی سایت مشابه دیجی کالا
خدمات پشتیبانی آنلاین وردپرس 
رفع خطاهای سایت در جی تی متریکس GTmetrix
طراحی سایت کرج  | طراحی سایت ارزان در کرج
طراحی سایت با وردپرس ؟!!!!

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی