سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

خدمات طراحی وب سایت وردپرس با فارسینو | 10 خدمت طراحی وب

خدمات طراحی وب سایت در فارسینو در کلیه ی موارد تخصصی وردپرس نظیر موارد زیر ارائه میگردد :

همچنین جهت آشنایی بیشتر شما با مراحل طراحی وب سایت وردپرسی ، جزئیات به اختصار توضیح داده شده است.

1- خرید دامنه و هاست وردپرسی

2- نصب و راه اندازی اولیه سایت وردپرس

3- خرید قالب اورجینال وردپرس

4- خرید و نصب افزونه های اورجینال و مورد نیاز وردپرس

5- طراحی و شخصی سازی صفحات سایت وردپرس

6- تولید محتوای سایت وردپرسی

7- سئو و بهینه سازی سایت وردپرسی

8- برقراری امنیت کامل در وردپرس

9- پشتیبانی ماهانه و سالانه سایت وردپرسی

10- توسعه ی سایت وردپرسی

طراحی وب سایت برای انواع وب سایت

همچنین خدمات طراحی وب سایت فارسینو برای راه اندازی ، پشتیبانی و یا توسعه ی انواع وب سایت های وردپرسی همانند موارد زیر اعمال میگردد:

  • راه اندازی انواع فروشگاه آنلاین وردپرسی
  • راه اندازی انواع سایت شخصی وردپرسی
  • راه اندازی انواع سایت خبری وردپرسی
  • راه اندازی انواع سایت آموزشی وردپرسی
  • راه اندازی انواع سایت شرکتی وردپرسی
  • راه اندازی انواع سایت خدماتی وردپرسی
  • راه اندازی انواع سایت تأسیساتی وردپرسی
  • راه اندازی انواع سایت ورزشی وردپرسی
  • راه اندازی انواع سایت سازمانی وردپرسی
خدمات طراحی سایت فارسینو
خدمات طراحی سایت فارسینو
1- خرید دامنه و هاست وردپرسی

اولین و مهم ترین قدم در خدمات طراحی وب سایت وردپرسی که از سوی فارسینو قابل ارایه میباشد ، خرید دامنه و هاست وردپرسی است. مجددا تأکید می نماییم که مهم ترین اقدام جهت راه اندازی وب سایت ، انتخاب دامنه با مشخصات مناسب و قابل قبول میباشد که در رتبه و سئوی سایت بسیار تأثیرگذار میباشد.

انتخاب نام دامنه قابل قبول و استاندارد :

  • دامنه کوتاه و مختصر
  • دامنه با نوشتار و املاء ساده
  • استفاده از نام برند در دامنه
  • عدم استفاده از اعداد در دامنه
  • عدم استفاده از کاراکتر در دامنه
  • دامنه منحصر به فرد و اختصاصی
  • ثبت دامنه با پسوند های عمومی :  دات کام COM – دات آی آر ir
  • انتخاب نام مرتبط با قعالیت سایت و …

یکی دیگر از مهم ترین اقدامات دیگر جهت طراحی وب سایت های وردپرسی ، اجاره سرور یا هاست وردپرس میباشد. متأسفانه بسیاری از افراد یا حتی شرکت ها به دلیل صرف هزینه بسیار پایین از شرکت های هاستینگ درجه 3 ، هاست یا سرور خود را اجاره می نمایند. در صورتی که یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی سایت ها ، پایدار بودن و عدم قطعی های پیاپی سرور یا هاست ، منابع سخت افزاری استاندارد جهت افزایش سرعت و جلوگیری از هرگونه اختلال احتمالی است … پس نه تنها هاست از جهت مقدار حجم و فضای اختصاصی برای سایت ها پر اهمیت میباشد بلکه منابع سخت افزاری در جهت سرعت سایت و جلوگیری از قطعی های پیاپی و دسترسی همیشگی به سایت از اهمیت زیادی برخوردار میباشد.

خدمات خرید دامنه و هاست وردپرسی
خدمات خرید دامنه و هاست وردپرسی

2- نصب و راه اندازی اولیه سایت وردپرسپس از خرید دامنه و اجاره سرور یا هاست برای سایت وردپرسی ، نوبت به نصب آخرین ورژن نرم افزار CMS یا پلتفرم وردپرس WORDPRESS میرسد. در صورتی که نیاز به نصب وردپرس در انواع هاست سی پنل Cpanel یا هاست دایرکت ادمین DirectAdmin  پیداکردید، حتما آموزش های تصویری فارسینو را مشاهده کنید.

خدمات نصب و راه اندازی وردپرس
خدمات نصب و راه اندازی وردپرس
3- خرید و نصب قالب اورجینال وردپرس

قدم بعدی در خدمات طراحی وب سایت وردپرس ، خرید قالب یا تم متناسب با نوع فعالیت از فروشگاه های فروش قالب های اصلی وردپرس میباشد. توجه داشته باشید که وردپرس به صورت پیش فرض دارای قالب های وردپرسی رایگان میباشد که برای استفاده از آنها میبایست به صفحه اصلی پیشخوان وردپرس رفته و از قسمت منوی پیشخوان وردپرس ، بر روی گزینه ی : نمایش سپس پوسته ها کلیک نمایید و با انتقال به صفحه پوسته ها بر روی گزینه ی افزودن پوسته ی جدید کلیک نمایید.

پس از کلیک بر روی گزینه ی افزودن پوسته جدید به صفحه ی افزودن پوسته ها منتقل میشوید و حالا از میان ده ها قالب وردپرسی رایگان میتوانید با کلیک بر روی گزینه پیش نمایش ، قالب یا تم مورد نظر را مشاهده و با کلیک بر روی دکمه ی نصب آنها را در وردپرس خود نصب نمایید. اما نکته ی بسیار مهم در نبود امکاناتی چون فونت فارسی یا راست چین بودن قالب میباشد که قاعدتا اگر که قصد استفاده از قالب های رایگان را دارید و مسلط به نحوه ی  فارسی سازی قالب را ندارید مستلزم استفاده از قالب های ترجمه شده و یا فارسی سازی شده هستید که بسیاری از قالب های ترجمه شده در فروشگاه های وردپرسی به فروش گذاشته شده است.

نکته مهم در ارایه ی خدمات طراحی سایت وردپرسی در هنگام نصب قالب این است که حتما و حتما قالب یا تم سایت وردپرس خود را از منابع یا سایت های فروشگاه اینترنتی تأیید شده دریافت یا خریداری نمایید .

نکته مهم دیگر آن است که اگر شما به هردلیلی قالب سایت وردپرسی خود را از یک منبع یا سایت فروشگاهی غیر معتبر دریافت نمایید، امکان اختلال در وردپرس ، ویروسی بودن ، درج کدهای مخفی و مخرب توسط ارایه دهنده  و غیره و غیره وجود دارد.

مهم تر از همه ، دریافت بروز رسانی های قالب سایت میباشد و سازنده قالب به دلیل به روز شدن امکانات قالب ، برطرف شدن مشکلات فعلی و جلوگیری از تداخل با بروز رسانی های هسته ی وردپرس، در طی زمان هایی نامشخص نسخه ی بروزرسانی قالب را منتشر می نماید و اگر قالب سایت شما بروز نباشد احتمال تداخل و مواجه شدن با خطاهای وردپرسی بسیار زیاد میباشد؛  لذا حتما و حتما قالب فارسی سازی شده سایت خود را از فروشگاه های اینترنتی مورد تأیید تهیه نمایید.

خدمات خرید و نصب قالب وردپرس
خدمات خرید و نصب قالب وردپرس
4- خرید و نصب افزونه های اورجینال و مورد نیاز وردپرس

یکی دیگر از اقدامات در خدمات طراحی سایت وردپرسی خرید افزونه یا پلاگین های اورجینال و مورد نیاز وردپرس میباشد.

نکته مهم در ارایه ی خدمات طراحی سایت وردپرسی در هنگام نصب افزونه های وردپرسی این است که حتما و حتما افزونه یا پلاگین های وردپرس خود را از منابع یا سایت های فروشگاه اینترنتی تأیید شده دریافت یا خریداری نمایید .

نکته مهم دیگر آن است که اگر شما به هردلیلی افزونه وردپرسی خود را از یک منبع یا سایت فروشگاهی غیر معتبر دریافت نمایید، امکان اختلال در وردپرس ، ویروسی بودن ، درج کدهای مخفی و مخرب توسط ارایه دهنده  و غیره و غیره وجود دارد.

مهم تر از همه ، دریافت بروز رسانی های افزونه یا پلاگین سایت میباشد و سازنده افزونه به دلیل به روز شدن امکانات، برطرف شدن مشکلات فعلی و جلوگیری از تداخل با بروز رسانی های هسته ی وردپرس، در طی زمان هایی نامشخص نسخه ی بروزرسانی افزونه را منتشر می نماید و اگر افزونه ی سایت شما بروز نباشد احتمال تداخل و مواجه شدن با خطاهای وردپرسی بسیار زیاد میباشد؛  لذا حتما و حتما افزونه های سایت خود را از فروشگاه های اینترنتی مورد تأیید تهیه نمایید.

خرید و نصب افزونه های اصلی وردپرس
خرید و نصب افزونه های اصلی وردپرس
5- طراحی و شخصی سازی صفحات سایت وردپرس

طراحی و شخصی سازی صفحات وردپرس در خدمات طراحی وب سایت توسط فارسینو از دیگر مواردی است که به دلیل ایجاد تعامل میان صاحب سایت و کاربران سایت از اهمیت خاصی برخوردار میباشد.

عدم پیچیدگی و تو در تو بودن صفحات ، استفاده از رنگ بندی های مناسب ، استفاده از تصاویر واضح و با کیفیت درعین حال با حجم بسیار قابل قبول ، استفاده از آیکون جهت فهم و درک بهتر محتوای سایت، استفاده از دکمه ها جهت مرتبط کردن صفحات سایت به یکدیگر و نیز لینک سازی خارجی در سایت ، چیدمان صحیح انواع المان ها در صفحات ، ایجاد قابلیت واکنش گرایی یا ریسپانسیو بودن صفحات سایت جهت نمایش در انواع صفحه نمایش ( لپ تاپ ، تبلت ، موبایل ) ، فهرست سازی از نمونه مواردی است که باید با دقت هرچه بیشتر در طراحی صفحات وردپرسی انجام گیرد.

طراحی و شخصی سازی سایت وردپرسی -خدمات طراحی وب سایت وردپرس با فارسینو
طراحی و شخصی سازی صفحات سایت وردپرسی
6- تولید محتوای سایت وردپرسی

یکی دیگر از خدمات طراحی وب سایت وردپرسی ، تولید انواع محتوا میباشد.

تولید محتوا میتواند در سه حالت : 1- متن و نوشتاری 2- صوتی 3- تصویری ارایه گردد. یکی از امتیازهای سایت تولید محتوای استاندارد میباشد. استاندارد بودن محتوا نیز توسط قوانین گوگل سنجیده میشود و براساس امتیاز بندی رتبه سایت تشخیص و ارزیابی میگردد.

اگر شما هم قصد تولید محتوا برای سایت خود را دارید ، حتما موارد زیر را رعایت نمایید:

  • سئوسازی کلمات اصلی یا کلیدی براساس استاندارد های سئو 
  • استفاده از کلمه کلیدی در محتوا به اندازه معین و پرهیز از تکرار پیش از حد
  • استفاده از تگ‌ های عنوان در کل محتوا ( h1 , h2 , h3 … h6)
  • تولید محتوا با تعداد واژه به اندازه براساس اصول سئو
  • استفاده از فونت خوانا و استاندارد
  • سئو سازی انواع تصاویر، فایل صوتی و کلیپ
  • اشتراک سازی محتوا با شبکه های اجتماعی
تولید محتوای سایت وردپرسی
تولید محتوای سایت وردپرسی
7- سئو و بهینه سازی سایت وردپرسی

یکی از اصولی ترین اقداماتی که اکثر افراد و صاحبان سایت ها به آن نیازمند هستند ، سئو و بهینه سازی سایت میباشد. از اصلی ترین اقدامات فارسینو در خدمات طراحی وب سایت وردپرسی سئوسازی سایت وردپرس میباشد.

سئوسازی در وردپرس به صورت اختصار به شرح ذیل بیان شده است :

  • تولید و انتشار محتوا براساس استاندارد های گوگل
  • معرفی سایت به موتورهای جستجو
  • فشرده سازی صفحات سایت
  • برطرف کردن مشکلات کدهای قالب سایت
  • برطرف کردن تداخل افزونه های وردپرس
  • لینک سازی صفحات داخلی سایت
  • لینک سازی سایت به منابع یا سایت های دیگر
  • فشرده سازی بخش رسانه وردپرس
  • برقراری ارتباط سایت با شبکه های اجتماعی
  • معرفی محصول به روش استاندارد های سئو
  • برطرف کردن انواع خطاهای سایت
  • برطرف کردن کندی سرعت بارگذاری سایت
  • و …..
خدمات سئوسازی وردپرس
خدمات سئوسازی وردپرس
8- برقراری امنیت کامل در وردپرس

از دیگر مواردی که در خدمات طراحی وب سایت توسط فارسینو ارایه میگردد ، برقراری امنیت سایت وردپرسی میباشد. امروزه به دلیل وجود هکرها ، ویروس ها و کدهای مخرب که ممکن است هرلحظه از هر طریقی به هسته سایت وردپرسی هجوم آورند و سایت را با اختلال مواجه نمایند ، برقراری امنیت سایت بسیار پر اهمیت میباشد. اگر قصد دارید سایت خود را در برابر حملات و یا نفوذ هکرها، ویروس ها و کدهای مخرب ، ایمن نگه دارید ، میتوانید از افزونه های امنیتی وردپرسی استفاده نمایید.

خدمات برقراری امنیت وردپرسی
خدمات برقراری امنیت وردپرسی
9- پشتیبانی ماهانه و سالانه سایت وردپرسی

پس از طراحی و راه اندازی سایت با وردپرس و تحویل سایت به صاحبان سایت ، نگه داری ، بروز رسانی و رفع مشکلات احتمالی بسیاری از صاحبان سایت را دچار مشکل نموده است و با آنکه نیروی اپراتوری با حقوق ثابت ماهانه جهت پشتیبانی از سایت وردپرسی خود استخدام می نمایند اما گاهاً دیده میشود که نمیتوانند از بسیاری از موانع گذر کنند و پس از تحویل سایت ، روز به روز سایت ایشان با مشکلات جدیدتری مواجه میگردد.

در صورتی که سایت اینترنتی همانند یک کسب و کار واقعی ( دفتر محل کار ) میباشد که به طور مستمر باید مورد بررسی ، ارتقا و بروز رسانی قرار گیرد. در غیر اینصورت پروژه خدمات طراحی وب سایت شان با شکست مواجه میشود.

فارسینو در جهت آسودگی خاطر صاحبان سایت های وردپرسی خدمات پشتیبانی و ارتقاء یکماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یکساله  سایت های وردپرسی را ارایه نموده است که میتوانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت و پرداخت نمایید.

پشتیبانی ماهانه و سالانه وردپرسی - خدمات طراحی وب سایت وردپرس
پشتیبانی ماهانه و سالانه وردپرسی
10- توسعه ی سایت وردپرسی

یکی دیگر از خدمات طراحی وب سایت وردپرسی ، توسعه سایت وردپرسی میباشد، یعنی هرسایتی پس از گذر زمان نیازمند تغییرات در طراحی و چیدمان المان ها ، ویرایش محتوای گذشته و …. دارد تا بتواند در عرصه رقابت با دیگر رقبا پایدار بماند.

توسعه و ارتقاء سایت وردپرسی - خدمات طراحی وب سایت وردپرس
توسعه و ارتقاء سایت وردپرسی

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
طراحی سایت چیست؟ 6 اصول حرفه ای طراحی سایت
هاست یا میزبانی وب چیست ؟!!! انواع میزبانی وب را بشناسیم…
افزونه وردپرس چیست ؟ افزونه چیست؟! آشنایی با بهترین افزونه
چرا وردپرس با زبان فارسی !؟
فارسینو در اینستاگرام

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی