سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

سایت لوکس چه ویژگی هایی دارد؟؟؟ 7 مورد مهم

سایت لوکس چه ویژگی هایی دارد؟؟؟ 7 مورد مهم

سایت لوکس

مسلما دوست ندارید که وب سایت تان تنها یک سایت معمولی سا قابل قبول باشد بلکه به دنبال این هستید که سایت لوکس و  فوق العاده ای داشته باشید.

اما چگونه؟؟؟ چگونه میخواهید به این هدف دست پیدا کنید؟

در این نوشته قصد داریم 7 نکته بسیار مهم برای داشتن یک سایت بی نظیر به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند را معرفی کنیم:

 
سایت لوکس مثل فارسینو
سایت لوکس مثل فارسینو

1- برنامه ریزی

هر وب سایت که میخواهید موفق شود باید کار خود را با برنامه آغاز کند. پیش از ساخت یک وبسایت ، اطمینان حاصل کنید که استراتژی های عالی برای جذب مشتریان با هدف و متقاعد سازی آن ها برای خرید طراحی کرده اید.

این فرآیند شامل تشخیص مخاطبان هدف از جمله جمعیت و شیوه ارایه درخواست به آن ها است. علاوه براین باید برنامه ریزی کنید که چگونه کاربران را از صفحه ای که به آن وارد شدند به صفحه فروش هدایت کنید و چگونه آن ها بتوانند به سادگی با شما ارتباط برقرار کنند.

2- طراحی

اگرچه طراحی زیبا یکی از عناصر مهم وبسایت محسوب می شود، اما ویژگی اولیه نیست. داشتن زیبایی بصری خیلی خوب است. اما اگر نتواند درآمدی برای کسب و کارتان ایجاد کند، هیچ ارزشی نخواهد داشت. طراحی زیبا باید مکمل هدف اصلی ساخت وبسایت باشد، به کسب و کارتان رونق ببخشد و فرصت فروش محصول یا خدمت برایتان ایجاد کند.

3- سئو SEO

در بازار پر رقابت کنونی باید مطمئن شوید که در موتورهای جستجو جایگاه خوبی برای کلمه کلیدی مورد نظرتان دارید. مشتریان شما دیگر در جملات به دنبال سرویس مورد نظرشان نمیگردند بلکه به سراغ گوگل، یاهو و بینگ می روند.

زمانی که دارید برای سایتتان، برنامه ریزی میکنید باید بهینه سازی موتورهای جستجو را که در این مرحله کار سختی هم نیست مورد توجه قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که عنوان سایتتان با استفاده از کلمات کلیدی مناسب نوشته شده، عنوان ارزشمند و تگ (H1) دارد.

برای هرصفحه از توضیحات (meta Description) متفاوت و تا حدامکان، از لینک های داخلی باکیفیت استفاده شود.

موارد ذکر شده موجب می شود تا یک وب سایت با سئو عالی داشته باشید.

 
 
سئو سایت | فارسینو
سئو سایت | فارسینو

4- سرعت بارگذاری

موتورهای جستجو به خصوص گوگل در حال حاضر سرعت بارگذاری وبسایت را به عنوان یک فاکتور مهم در رتبه بندی مدنظر قرار میدهند. اگر یک سایت در 7 ثانیه بارگذاری نشود، اغلب کاربران آن را ترک می کنند، پس تمام تلاشتان را بکنید تا سایتتان در کوتاه ترین زمان بارگذاری شود.

کاری که در جهت دستیابی به این هدف می توانید انجام دهید، فشرده سازی سایت است که شامل به حداقل رساندن درخواست های خارجی از طریق ترکیب فایل های جاوا اسکریپ و CSS و همچنین کدنویسی صحیح وبسایت.

5- کاربری آسان

شما باید مطمئن شوید که استفاده از سایتتان آسان است و کاربران میتوانند با حداقل تعداد کلیک به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنند. اگر گزینه های ارایه شده در سایت زیاد باشد از آنجایی که کاربران اینترنت تنبل هستند، ترجیح می دهند به سایت رقیب تان که دستیابی به اطلاعات در آن سریع تر است، مراجعه کنند.

نقشه سایت باید به درستی طراحی شده باشد، از صفحه اصلی به صفحات مهم یا صفحات فرود لینک شود.

به این ترتیب کاربران میتوانند با حداقل کلیک آنچه را که میخواهند بیابند، درنتیجه شما را به رقبا ترجیح میدهند و در سایت می مانند.

6- محتوا

وب سایتی عالی خواهد بود که محتوای عالی داشته باشد. با ارایه محتوای خوب به افراد می توانید آنها را جذب کنید تا بارها به سایت بازگردند. این کار موجب میشود تا افراد اطمینان پیدا کنند. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که محتوایی که می نویسید مفید و مرتبط با مخاطبان هدفتان باشد.

همواره به خاطر داشته باشید که باید دایما مطالب جدید بنویسید و سایت را به روز نگه دارید، ریتم به روز رسانی هم بهتر است که از الگوی خاصی پیروی کند. به این ترتیب هربار که افراد به سایت شما مراجعه می کنند مطلب جدیدی برای خواندن می یابند.

 
تولید محتوا سایت با فارسینو
تولید محتوا سایت با فارسینو

7- ایجاد مشتری

یکی دیگر از نکات تقویتی سایت خوب ، تبدیل بازدید کننده به مشتری است. باید سایت ابتدا در افراد اعتماد ایجاد کند، سپس آنها را تشویق به برقراری ارتباط نماید، در انتها هم تبدیل به مشتری شوند.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
ثبت دامنه فارسی برای سایت | متفاوت دیده شوید
تسلیم شدن آگاهانه در زمان ورشکستگی ( از زبان یک آدم موفق )
3 قدم مهم برای راه اندازی وب سایت
عشق چیست؟ 6 خصوصیت یا رفتار زمان عشق و عاشقی 
فارسینو در اینستاگرام
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی