سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

قانون آهنین شکوفایی شخصیت و رسیدن به موفقیت

قانون آهنین شکوفایی شخصیت و رسیدن به موفقیت

در این مقاله نیز قصد داریم تا گام های مهم برای رسیدن به موفقیت را به شما یادآور شویم.

آیا آموزش دانشگاهی برای موفقیت ضروری است؟

عدم شکوفایی تعداد زیادی از نیروهای کار به دلیل عدم اعتماد به نفس است که این خود یکی از نشانه های عدم رسیدن به موفقیت است.

تعهد به یادگیری عامل متفاوتی از تحصیلات آکادمیک است. تعهد به یادگیری به این معنی است که هر شخصی باید با توجه به کسب و کار خود و در زمینه تخصصی کار خود اطلاعات جدید تری کسب کند . همیشه در حال یادگیری باشد در حالی که حضور در دانشگاه در واقع در چندین زمینه اطلاعات عمومی در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

نتیجه تحقیقی که از چهارصد 400 زن و مرد ثروتمند در آمریکا شده نشان می‌دهد فردی که دبیرستان را ترک کرده ۳۳۰ میلیون دلار بیشتر از افرادی که مدرک دانشگاهی دارند درآمد دارد.

علت ذکر این مطلب در اینجا این است که اگر در دانشگاه موفق به کسب نمرات خوبی نشدید و یا اصلاً به دانشگاه نرفتید حالا باید سختی برای موفقیت شما وجود داشته باشد. شما داستان انسان های موفق زیادی را شنیده اید که دانشگاه را نیمه کاره رها کرده اند اما اکنون از موفق ترین ها هستند.

دانشگاه و موفقیت | فارسینو طراحی سایت
دانشگاه و موفقیت | فارسینو طراحی سایت

قانون آهنین شکوفایی شخصیت در موفقیت

شما می توانید هر چیزی را که می‌خواهید بیاموزید تا به هدفی که برای خود تعیین کرده‌اید برسید. هیچ محدودیتی برای رسیدن شما به موفقیت و یا خواسته هایتان وجود ندارد مگر اینکه خودتان در ذهن و تصوراتتان برای آن محدودیتی قائل شوید.

اگر شما می‌خواهید جزو ۱۰ درصد بالای کار خود باشید هیچ چیز در کره زمین نمی تواند مانع شما شود مگر اینکه خودتان نخواهید. آیا رسیدن به چنین جایگاهی آسان است؟؟؟!  البته که نه .

من هیچگاه از کلمه آسان استفاده نمی کنم. هرکاری ارزش آن را دارد که به خاطرش وقت بگذارید و تلاش کنید ؛ اگر چیزی را شدیداً بخواهید برای آن به اندازه کار خواهید کرد و این ارزش را دارد.

یکی از سخنرانان امریکایی می گوید:

برای به دست آوردن هر چیزی که قبلا نداشتید باید کسی شوید که قبلا نبودید .

برای بیشتر داشتن ابتدا باید بیشتر شد، وقتی شما تصمیم گرفتید یکی از بهترین ها در کار خود باشید ، تنها سوالی که باید از خود بپرسید این است که چگونه میتوانم به آن برسم؟

عاملی که باعث شده صد هزار و شاید میلیون‌ها نفر از پایین به بالا حرکت کنند. آنها باور داشتند از عهده کاری که دیگران نتوانستند انجام دهند برمی‌آیند. برخی از این افراد شاید استعدادهایی که شما دارید را نداشتند. در خیلی از کارها تلاش بیشتر از استعدادهای ذاتی به موفقیت منجر می‌شود…

موفقیت شخصی | طراحی سایت فارسی نو
موفقیت شخصی | طراحی سایت فارسی نو

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
آنابل ترسناک ترین عروسک دنیا
عشق چیست؟ 6 خصوصیت یا رفتار زمان عشق و عاشقی 
ثبت دامنه فارسی برای سایت | متفاوت دیده شوید
تسلیم شدن آگاهانه در زمان ورشکستگی ( از زبان یک آدم موفق )
فارسینو در اینستاگرام
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی