سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

وردپرس 5.5 منتشر گردید (سرعت ، جستجو ، امنیت) | بروز رسانی وردپرس

وردپرس 5.5 منتشر گردید (سرعت ، جستجو ، امنیت) | بروز رسانی وردپرس

وردپرس با سه قدرت جدید از نسخه 5.4 به نسخه 5.5 بروز رسانی گردید: 1- سرعت. 2- جستجو. 3- امنیت.

همانطور که در بسیاری از مقالات طراحی سایت با وردپرس مطرح کردیم وردپرس دارای هیچگونه محدودیتی نمیباشد و در چندین سال پیاپی به عنوان برترین سیستم مدیریت محتوا در جهان شناخته شده و مطرح میباشد. وردپرس به دلایل رایگان بودن ، بروز رسانی های همیشگی و اوپن سورس بودن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است … در این دانشنامه قصد داریم تا با قدرت یا امکاناتی که در نسخه جدید وردپرس بهبود یافته اند، بیشتر آشنا شویم.

سرعت وردپرس

یکی از بهترین اتفاقاتی که در سرعت سایت بسیار تأثیرگذار است ، بوجود آمدن امکان تأخیر در ظاهر شدن تصاویر صفحه سایت در هسته وردپرس میباشد واین امر باعث میشود تا نوشته ها یا برگه ها (صفحه ی مورد نظر) سریعتر لود یا بارگذاری شوند. این اتفاق خیلی مهمی است چرا که اگر بهینه سازی تصاویر را تا به الان انجام نداده بودید ، تصاویر در هنگام بارگذاری صفحات باعث کندشدن سرعت بارگذاری صفحات شده و کمک نکردن به این امر ، کاربران سایت شما به سمت رقبای شما میکشاند.

بروز رسانی وردپرس

قابلیت lazy loading یا تاخیر در بارگزاری بدین صورت کارمیکند که قبل از اسکرول کردن تصاویر بارگذاری نمیشوند. این امر باعث افزایش سرعت سایت و صرفه جویی در زمان و انرژی کاربران و حتی دستگاه مورد نظر (لپ تاپ – تبلت و موبایل) گردد.

جستجو ی سایت وردپرسی

نقشه سایت وردپرسی بروز رسانی شد. لازم است بدانید سایت های وردپرسی با فرآیند بسیار مطلوبی ، سازگاری خیلی خوبی را با موتورهای جستجو دارند.

بروز رسانی وردپرس

وردپرس 5.5 دارای یک نقشه سایت بروز شده ای میباشد که به موتورهای جستجو کمک میکند تا از همان دقایق آغازین کار ، مهم ترین برگه های سایت وردپرسی شما را کشف نماید. این امر باعث میشود تا سایت شما خیلی زودتر قابل دسترسی قرار گیرد و در هنگام جستجو نسبت به دیگر سایت ها زودتر در دسترس دیگران قرار بگیرد. واین امر بسیار بزرگی است که باعث جذب کاربران یا مشتریان بیشتری است که موفقیت را برای شما یا کسب و کار تان رقم خواهد زد.

امنیت وردپرس

در اینجا دو اتفاق بسیار مهم افتاده است :

1- بروز رسانی ‌های خودکار برای افزونه‌ها و پوسته‌های وردپرس :

هم اکنون می‌توانید افزونه‌ها و پوسته‌ها را طوری تنظیم نمایید تا به صورت خودکار در مدیریت وردپرس به‌ روز رسانی شوند — یا نه! —. بنابراین باتوجه به تنظیمات انجام شده ، وردپرس نسبت به آخرین تنظیمات انجام شده اقدامات لازم را اجرا میکند.

همچنین می‌توانید برای هر افزونه یا پوسته‌ای که در وردپرس خود نصب نموده‌اید، به ‌روز رسانی ‌های خودکار را فعال یا غیرفعال نمایید — تمام این تنظیمات در صفحه افزونه ها و یا پوسته ها قرارداده شده است.

2- بروز رسانی وردپرس با بارگذاری پروندهٔ زیپ شده :

اگر به ‌روز رسانی افزونه‌ها و پوسته‌هایتان در وردپرس به صورت دستی و غیر خودکار انجام می‌شود، اکنون این کار نیز ساده‌تر شده است — کافی است ازین پس فقط یک پروندهٔ ZIP را بارگذاری نمایید…

بروز رسانی وردپرس

نکات برجسته از بلوک ویرایشگر وردپرس

به روز رسانی و توسعه ویرایشگر بلوک وردپرسی با ویژگی های جدید و هیجان انگیز در نسخه 5.5 وردپرس منتشر و در دسترس عموم قرارگرفت. به طور مثال :

الگوهای بلوک

الگوهای بلوک جدید ، امکان ایجاد طرح‌های زیبا و پیچیده را با کمک ترکیبی از متن و رسانه که می‌توانید آنها را مخلوط و متناسب با داستان یا دانشنامه تان نمایید ، ساده و سرگرم‌کننده می نماید.

شما همچنین می‌توانید الگوهای بلوک را در طیف گسترده‌ای از افزونه‌ها و پوسته‌ها، با تعداد زیادی که بیشتر از همیشه اضافه شده، پیدا کنید. هر یک از آنها را بایک کلیک انتخاب کنید و در صفحات یا نوشته های خود قراردهید .

بروز رسانی وردپرس
ویرایش تصویر توکار

تصاویرتان را در بلوک تصویر برش داده‌، بچرخانید، و زوم نمایید. اگر زمان زیادی را صرف تصاویر می‌نمایید، این می‌تواند در وقت شما ساعت‌ها صرفه‌جویی نماید…

پوشه بلوک جدید

حالا این ساده‌تر از هر زمانی است که بلوک موردنیازتان را پیدا کنید. پوشه بلوک جدید برای ویرایشگر بلوک ساخته شده، پس شما می‌توانید نوع‌های بلوک جدیدی برای سایت تان بدون خروج از ویرایشگر نصب کنید…

عناوین بالا بخش کوچکی از امکانات ویرایشگر بلوک جدید است که شما نصب کردید. پیشنهاد میشود حتماً ویرایشگر بلوک را استفاده کنید و لذت ببرید!

دسترس پذیری

هر نگارش وردپرس توسعه و پیشرفتی را به تجربهٔ دستر‌س‌پذیری می‌افزاید، و این دربارهٔ وردپرس نسخه ی ۵.۵ نیز صدق می‌کند.

هم‌اکنون می‌توانید پیوندها را در صفحه رسانه و کادر مودال با یک دکمه، بجای تلاش برای هایلایت کردن یک خط از متن کپی نمایید.

همچنین شما می‌توانید جعبه‌های متا را با صفحه کلید حرکت دهید، و عکس‌ها را در وردپرس با دستگاه کمک‌کننده خود ویرایش کنید….

امیدواریم از این دانشنامه وردپرسی (بروز رسانی وردپرس به نسخه 5.5) لذت کامل برده باشید …

در اینجا جا دارد تا از شما دعوت نماییم تا با مراجعه به صفحه اصلی سایت فارسینو (com.فارسینو) از قیمت و تعرفه طراحی سایت مطلع شده و در صورت صلاحدید از خدمات طراح سایت فارسینو جهت طراحی سایت وردپرسی بهره مند گردید.

از دیگر خدماتی که طراحان سایت وردپرسی در فارسینو ارایه میدهند ، پشتیبانی یکماهه وردپرس ، پشتیبانی سه ماهه وردپرس ، پشتیبانی شش ماهه وردپرس و پشتیبانی یکساله وردپرسی میباشد. با مراجعه به صفحه فروشگاه فارسینو از انواع تعرفه پشتیبانی وردپرسی آگاه شوید.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
ابزار وردپرس چیست؟!معرفی ابزارهای طراح سایت وردپرسی
سئوکار وردپرس | مهدی مجیدزاده | سئوسازی با وردپرس
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان در سه سوت | 3sot
دوره آموزش وردپرس رایگان 
فارسینو در اینستاگرام
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی